תואר ראשון בעיצוב גרפי - Motion Graphics ווידאו
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 14,600 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
01 Sep 2024
* עלות כוללת UE Students: €14.100 - סה"כ עמלה נוספת UE Students: €14.600
מבוא
ההתמחות בעיצוב גרפי, מסלול ב-Motion Graphics ווידאו (240 ECTS), מכינה מעצבים חזותיים המסוגלים לתכנן, לתכנת וליצור תקשורת חזותית, מקוונת וגם לא מקוונת, כדי לעורר משתמשים. בשילוב תמונה וטקסט, סטודנט יכול להתפתח מתדמית מותג לפרסום, עיצוב עריכה, עיצוב שילוט, עיצוב ממשקי אינטרנט וכו'.
תרבות הפרויקט היא הכוח המניע של הדידקטיקה, המבוססת על למידה חווייתית באמצעות מטלות מחברות אמיתיות.
IED ברצלונה מציעה התמחויות בעיצוב של 4 שנים (240 ECTS). המטרה היא להפוך תשוקה, כישרון ויצירתיות לידע ויכולות המאפשרים לאנשי מקצוע בעיצוב עתידיים לפתח את הקריירה שלהם.
רכז
אלכס בלטרן
הוא אחד ממובילי הסטודיו StuffedPixels בברצלונה, עבד עבור לקוחות כמו אדידס, TMB, סיאט, פולקסווגן וכו', בפיתוח פרויקטי פוסט-פרודקשן של וידאו וצילום. יוצר חוויות אור-קוליות מתוכנתות עבור Sónar Barcelona, Design Made Korea או Lowlands. מאמן מוסמך של Apple Pro וכלים אחרים כגון DaVinci Resolve.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
קורס זה מיועד לאנשים המתעניינים במיוחד בעיצוב, ציור ואנימציה.
המטרות הן לגשת לעיצוב דו-ממד ותלת-ממד בצורה יצירתית, יצירת סרטי אנימציה קצרים, וידאו וסאונד, ולכן חיוני להיות בעל ניסיון וסקרנות בריאה בתחומים אלו.
לאחר שתסיים את הקורס יוצגו בפניך מספר הזדמנויות מקצועיות: מומחה לעיצוב גרפי, צלם וידאו, יוצר וידאו, עורך וידאו ואנימטור גרפי המתמחה בכל היבט של האומנות.
תכנית לימודים
המתודולוגיה מבוססת על "למידה מתוך עשייה" ומטפחת אינטרדיסציפלינריות בין תחומי העיצוב, האופנה והניהול לתעשיות יצירתיות באמצעות סדנאות ופרויקטים משותפים. ופרויקטים שנתיים, כמו גם הזדמנות לעבוד בצורה בינתחומית על פרויקט התזה. התכנית מספקת תכנית ליבה מובנית, המספקת יעדי למידה מצטברים לסטודנטים לאורך ארבע השנים, המובילות לתזה או פרויקט גמר לתואר עבור חברות אמיתיות.
תוצאת התוכנית
הקורס מעניק הכשרה בתהליכי היצירה של חקירה, פרשנות, תפיסה והפקה במטרה לתקשר, לקשט ולמצוא פתרונות חדשניים למוצר, מותג או חלל תוך שימוש ביצירות אורקוליות. תרבות הפרויקט היא הכוח המניע של הדידקטיקה, המבוססת על למידה חווייתית באמצעות משימות של חברות אמיתיות.
השנה הראשונה של התואר הזה מתמקדת ברכישת מושגים בסיסיים של עיצוב, תרבות ושיטות הפרויקט. התלמידים לומדים להעז ליצור ולתקשר.
החל מהשנה השנייה נבדקים הכלים הטכנולוגיים וניהול הפרויקטים הנדרשים להעברת מסרים חזותיים פשוטים ויעילים באמצעות פיתוח יצירתיות משל עצמם ותהליכים מתודולוגיים בין תחומיים. התלמידים מתרכזים ברכישת ידע ב- Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effect, Apple Final Cut וכו '. כמו כן, יש דגש על ידע באנטומיה אנושית, ההבדלים בשפה העלילתית בהתאם לטכניקות האנימציה, וכיצד לתת אופי. לסרט מצויר.
בשנה השלישית הסטודנטים מתחילים ליצור קשר עם חברות וגם לפתח פרויקטים טכניים ומורכבים יותר, כאשר משתמע אבות-טיפוס ועלויות אמיתיות, בנוסף לעיצובים לזהות ארגונית, אריזה, שילוט, פוסטרים וכו '. התלמידים מבינים את הרלוונטיות של הנרטיב ב יצירה אורקולית ולפתח סרטון אנימציה דו-ממדי בעזרת תוכנה מתוחכמת לייצור ופוסט-הפקה.
במהלך השנה הרביעית הסטודנטים לומדים סטאז 'חובה בחברה וכל אחד בוחר פרופיל מקצועי. הם הגות ויוצרים סרט קצר המדגיש את הקריינות, ומרחיבים את הידע שלהם על תוכנה מתקדמת כדי לשפר את ההפקה לאחר הווידיאו והסאונד כאחד. בסופו של דבר, פרויקט הגמר לתואר מפותח בשיתוף עם חברות אמיתיות, שם מייצרים אבות טיפוס. במקרים מוצלחים, אבות טיפוס אלה יתפתחו ויוצרו על מנת להשיקם לשוק. ניהול יצירתי רוכש רלוונטיות רבה באמצעות ניהול פרויקטים והיכולת ליישם את הידע שנרכש בשנים קודמות.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
מעצב גרפי, מתקשר חזותי, מנהל אמנות, טיפוגרף, מומחה למיתוג, דימוי תאגידי, מערכת, אריזה, שילוט, כרזות, גרפיקה ממוחשבת, דפי רשת, גרפיקה של תנועה, מפיק לוחות סיפור, תסריטים, סרטים קצרים, סרטים תיעודיים, וידאו ארט, סאונד, מנהל צילום וידיאו דיגיטלי וכו '.
בוגרי IED לתקשורת חזותית עובדים ב:
וסאבה, באסט אוגילווי, שקלטון ברצלונה, מגזין H, קבוצת האנגר דיזיין, מגזין מטרופוליטן, מרטין-טיסרה-למברט, סטודיו Outline, Zuluz.tv, פרגון, Common Sense, relajaelcoco, Hoet & Hoet, Umbria Jazz, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My תראו, סראיי ג'ייקובס, אינוקסקרום, פרנק, בודהה הקטן וכו '.
חברות
הקורס מקדם את תרבות הפרויקט עם חברות כדי לפתור את המרחק בין החינוך לבין עולם העבודה. התלמידים לא רק מכירים במתודולוגיות ובכלים עבור המשמעת שלהם, אלא גם לומדים לעבוד ולקיים קשר עם לקוחות ותדריכים אמיתיים.
חברות ששיתפו פעולה עם האזור: PSP Sony, Sónar, Ajuntament de Barcelona, Screen Festival y Feria Loop, Festival Grec, La Mercè, Institut de Cultura de Barcelona, Fefè Visual Magazine, IMAGO La Diáspora, Marca Barcelona, Museu de la Xocolata , Benetton, Brands & Roses, FINA BCN 2013, Ling, Ericsson Response, Benetton וכו'.