Ba בשיווק אופנה
IED – Istituto Europeo di Design Milan
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Milan, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 18,200
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
16 Oct 2024
מבוא
תכנית זו תועבר באנגלית
הגברים והאנשים המעורבים שיווק אופנה נדרשים להיות בעלי רקע תרבותי מפותח ורגישויות אסתטיות גבוהות, כמו גם יצירתיות צורך לפתח רעיונות חדשים כדי לקדם את הצמיחה והתחדשות מתמדת צורך חברת אופנה. בעולם האופנה, מחלקת השיווק הוא בעל חשיבות עליונה: ניתוח השוק, נטיות וסגנונות חיים, עוזרים להנחות את החברה בגישתם לציבור, תכנון וארגון הייצור, השקות מוצרים, אסטרטגיה תקשורתית והפצה של האוספים .
השנה הראשונה של הקורס של אופנת שיווק מוקדשת רכישת המיומנויות הטכניות היסוד הנדרשת, השיטות הנכונות להשתמש בניהול פרויקטים, ובניית בסיס והכנה מוצק לגבי התרבות של אופנה. תכנית הלימודים מרוכזת בעיצוב לירות צילום אופנה: מהתבוננות בעולם האמיתי ופירוק האותות, לפיתוח רעיון והפיכתו לסגנון, במצב דמיוני שבו התלמיד נדרש ליצור מערכת פרויקט. המטרה חיונית היא לסייע לתלמיד ביכולתו לפרש את הסגנונות, לנתח ולסנתז העולם האמיתי ואת הרעיונות שלו, תרגומם לתמונה יצירתית ועקבית, שיודע להעביר את המהות של תמונה אסתטית.
בשנה השנייה נועדה להעמיק את השיטות, את הכלים שנרכשו ואת ההיבטים התרבותיים אשר יוגדרו באופן יותר קונקרטי: פרויקטים (צילומים של נשים, גברים, טבע דומם) להתמודד עם כל השלבים השונים אשר מעורבים: מחקר / פיתוח / מימוש - והמייצגים את אבני הבניין של תכנית הלימודים. כל נושא מטופל בהתאם לפרויקט: מתודולוגיה הטכנית ויצירתי (תוכנה, הדמיה דיגיטלית, יצירת וידאו); הקודים התרבותיים (אופנה עכשווית, צילום, סמיוטיקה ובכלל ללמוד כיצד לפרש את התמונות). המטרה הבסיסית היא ליצור מומחה בשיווק האופנה מסוגל ידענות ניהול היצירתיות, הזמן והמנגנונים מעורבים בניהול פרויקט, ולהראות רמה גבוהה של מיומנות לגבי הרקע של סגנונות שונים אופנה לאורך ההיסטוריה, נטיות עכשוויות, קריטית יכולות אנליטיות והסינתזה שלהם לצורות חדשות.
בשנה השלישית מוקדש פרויקט עיצוב מתקדם בסביבה מקצועית מדומה המעורבת אלמנטים תרבותיים מורכבים. הפירוט של פרויקט הגמר משאיר מקום לאינטואיציה אישית והשתקפויות קריטיות מצד התלמיד. פרויקט הגמר לקורס של האופנה שיווק מעדיף את ההתפתחות של סגנון אישי ופרויקט שמראה מקורי ולכידות, שבו התלמיד חייב להראות את הידע של טכנית, האיכות וההיבטים כלכליים קשורים לייצור בפועל של האוסף שלו.
הסטודנטים יתחייבו תואר בהצטיינות מטעם אוניברסיטת ווסטמינסטר ב IED, התקפים בכל הקהילה האירופית.