תואר ראשון בהנדסת ספורט מוטורי
Indiana University-Purdue University Indianapolis
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Indianapolis, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 48,470 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
IUPUI היא האוניברסיטה הראשונה בארצות הברית שמציעה תואר ראשון בהנדסת ספורט מוטורי. תואר ראשון זה בן 4 שנים של אוניברסיטת Purdue בהנדסת ספורט מוטורי נוסד במאי 2008 ונועד להכין בוגרים לקריירה בתעשיית הספורט המוטורי וכן לחברות הקשורות לרכב. ההתמקדות היא בהוראת יסודות ההנדסה וכוללת פרויקטים מעשיים הכוללים תכנון, ניתוח ובנייה של מערכות בפועל.
תוצאת התוכנית
יעדים חינוכיים של התוכנית
המטרות החינוכיות של התכנית לתואר ראשון בהנדסת ספורט מוטורי הן לשלב עקרונות הנדסה ומדעי החיים בתכנית לימודים מקיפה המייצרת בוגרים שיכולים להשיג את הקריירה וההישגים המקצועיים הבאים אם תרצה:
- עמוד בציפיות של מעסיקים בהנדסת ספורט מוטורי ובתחומים קשורים
- להשיג הכרה ו/או קידום בהתאם להשכלתם
- המשך צמיחה בידע המקצועי באמצעות השכלה נוספת, הסמכה או רישוי
תוצאות סטודנטים של MSTE
תוכנית MSTE מוסמכת על ידי מועצת ההסמכה להנדסה וטכנולוגיה (ABET), שהיא סטנדרט מוכר לאומי של איכות עבור תוכניות הנדסה וטכנולוגיה. עם השלמת התואר MSTE, התלמידים יוכלו:
- תוצאה 1:
- יכולת לזהות, לנסח ולפתור בעיות הנדסיות מורכבות על ידי יישום עקרונות של הנדסה, מדע ומתמטיקה
- תוצאה 2:
- יכולת ליישם תכנון הנדסי כדי לייצר פתרונות העונים על צרכים מוגדרים תוך התחשבות בבריאות הציבור, בטיחות ורווחה, כמו גם גורמים גלובליים, תרבותיים, חברתיים, סביבתיים וכלכליים.
- תוצאה 3:
- יכולת לתקשר בצורה יעילה עם מגוון קהלים
- תוצאה 4:
- יכולת להכיר באחריות אתית ומקצועית במצבים הנדסיים ולעשות שיקול דעת מושכל, אשר חייב לשקול את ההשפעה של פתרונות הנדסיים בהקשרים גלובליים, כלכליים, סביבתיים וחברתיים
- תוצאה 5:
- יכולת לתפקד ביעילות בצוות שחבריו יחד מספקים מנהיגות, יוצרים סביבה שיתופית ומכילה, קובעים יעדים, מתכננים משימות ועמידה ביעדים
- תוצאה 6:
- יכולת לפתח ולערוך ניסויים מתאימים, לנתח ולפרש נתונים ולהשתמש בשיקול דעת הנדסי להסקת מסקנות
- תוצאה 7:
- יכולת לרכוש וליישם ידע חדש לפי הצורך תוך שימוש באסטרטגיות למידה מתאימות.