בעל תואר ראשון ביחסי ציבור ופרסום
Istanbul Medipol University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Istanbul, טורקיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 4,320 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
18 Sep 2024
מבוא
חברות מייצרות מוצרים ושירותים כדי לענות על הצרכים והדרישות של שוק היעד. על מנת להצליח, חברות ומותגים צריכים ליצור מודעות בתוך שוק היעד ולהיות בעלי תדמית חיובית. זה דורש מאמץ עצום בסביבה התחרותית הגלובלית.
בסביבה זו, על מנת לקדם את הפעילות המסחרית שלהן, חברות משתמשות בתקשורת שיווקית, שהכלים הפופולריים ביותר שלה הם 'יחסי ציבור' ו'פרסום '. כך, 'יחסי ציבור ופרסום' הפכו לתחומים חשובים בתחום השיווק.
'יחסי ציבור' עוסק בנושאים כמו ניהול אירועים, תקשורת שיווקית משולבת, לובינג, חסות, תקשורת מותגים, ניהול משברים, ניהול מוניטין, תקשורת ארגונית ואחריות חברתית. 'פרסום', לעומת זאת, מכסה נושאים כגון קופירייטינג, פרסום בטלוויזיה, הפקת פרסום, תכנון מדיה, פרסום דיגיטלי, צילום פרסום ופרסום יצירתי.
המחלקה ליחסי ציבור ופרסום של Istanbul Medipol University שואפת לסיים את תלמידיה עם הכישורים הדרושים, כמו גם הבנה רחבה של 'יחסי ציבור' ו'פרסום '.
תכנית לימודים
- אנגלית אקדמית I
- אנגלית אקדמית II
- פרסום קופירייטינג
- עיצוב פרסום
- שפת פרסום ודיס
- מודלים ואסטרטגיות פרסום
- סדנת פרסום
- תיאורי מקרה בתקשורת שיווקית
- אמנות קולנוע
- בנייה וניהול מסחריים
- חוק תקשורת
- מיומנויות תקשורת וטכניקות הצגה
- תיאוריות תקשורת
- התנהגות צרכנית
- זהות החברה
- פרסום יצירתי
- ניהול חווית לקוח
- ניהול קשרי לקוחות
- דִיקצִיָה
- פרסום דיגיטלי
- ניהול תוכן דיגיטלי
- עֲרִיכָה
- עריכת יישומים I
- עריכת יישומים II
- יזמות
- יסודות החוק
- אנימציה גרפית
- תקשורת בריאות
- שיווק תיירות בריאות
- ניהול משאבי אנוש
- תקשורת בין-תרבותית
- מבוא לפרסום
- מבוא למנהל עסקים
- מבוא למדעי התקשורת
- מבוא למדע המדינה
- מבוא ליחסי ציבור
- מבוא לסוציולוגיה
- סדנת עיתונות
- עקרונות שיווק
- תקשורת ופוליטיקה
- תכנון מדיה
- מודלים ואסטרטגיות של יחסי ציבור
- אסטרטגיות שכנוע
- צילום ותקשורת חזותית
- תקשורת פוליטית
- צילום יחסי ציבור ופרסום
- שיטות יחסי ציבור ופרסום בניו מדיה
- אימון מקצועי
- דיפלומטיה ציבורית ושדולה
- פרויקט יחסי ציבור ופרסום
- קופירייטינג יחסי ציבור
- סדנת יחסי ציבור
- ניהול מוניטין
- שיטות מחקר
- טכניקות כתיבת תרחישים
- סמיוטיקה
- מדיה חברתית וקמפיינים דיגיטליים
- יחסי ציבור אסטרטגיים
- טיפוגרפיה ועיצוב
תוצאת התוכנית
מַטָרָה
תכנית זו נועדה לסיים סטודנטים שיהיו בעלי יכולת לעבוד במגזרי יחסי ציבור ופרסום. הבוגרים ישתמשו בתקשורת אפקטיבית בסביבת העבודה, יעקבו אחר המגמות החדשות, ישלטו היטב בטכנולוגיות התקשורת החדשות ויהיו באחריות אתית.
אפשרויות קריירה
לבוגרים תהיה הזדמנות לעבוד בסביבה עסקית רחבה, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. הבוגרים יכולים לעבוד במשרדי פרסום לאומיים/בינלאומיים, חברות יחסי ציבור, חברות תקשורת דיגיטלית, ארגוני מדיה, חברות ניהול אירועים, תכנון מדיה וחברות רכש, עמותות, מפלגות פוליטיות. הם יכולים גם לעבוד כמומחה לתקשורת אסטרטגית, כמומחה לתקשורת ארגונית, או כמומחה ליחסי ציבור בחברות לאומיות ובינלאומיות. לבוגרים תהיה גם הזדמנות להתחיל מאפס ולבנות סוכנות משלהם. חוץ מזה הם יכולים להמשיך עם תואר שני ודוקטורט ולהיות אקדמאים או בעלי השכלה גיבוש פדגוגית וללמד בבתי ספר תיכוניים.