התואר ראשוןבעסקים - שיטות שיווק
Kendall College
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Chicago, ארצות הברית
שפות
בקש מידע
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תואר ראשון במנהל עסקים - שיטות שיווק
הריכוז החדש בשיטות שיווק מרחיב עקרונות יסוד נלמד בקורסי שיווק גדולים, תוך שימת דגש אסטרטגיות וטקטיקות שונות הנדרשות ביעילות לנהל תקשורת שיווקית. ריכוז חדשני זו מאפשר לסטודנטים ליצור ולבצע מסרים משפיעים לשווקי היעד במגוון פורומים.
שיטות דגימת קורס שיווק
התנהגות צרכנים - שוקלת את ההשפעות רציונליים ולא רציונלים בהחלטות קנייה שצולמו על ידי צרכנים. בוחן השפעות בודדות של קוגניציה, מיזוג, ולהשפיע, כמו גם את ההשפעות יותר כלליות של דור, מאפיינים דמוגרפיים והסביבה בהתאם לשימוש שלהם בפרסום, שיווק, קידום מכירות ומכירות.
ניהול מותג הוליסטי - דורש סטודנטים ליצור קמפיין מותג שירותים הקשורים בהקמה ובניית מודעות בקרב לקוחות, ריבית ונאמנות; crafting מסרים פנימיים וחיצוניים על פני ועל שמו של הארגון, והרכבה ומציע קמפיינים תקשורתיים ביטחונות שיווק שונים ו.
אסטרטגית יחסי ציבור וטקטיקות - מתמקדים באסטרטגיות וטקטיקות הכרוכים ביעילות "פיצ'ינג" ולהתאים את הסיפורים, בפומבי שיתוף תוצאות כספיות ואחרים, צובר פרסום לאירוע, להקל על תקשורת המתאימה במצבי משבר, עבודה עם פובליציסטים חיצוניים וקידום חדשות דרך טכניקות חדשניות מעבר ערוצי תקשורת מסורתיים כגון מדיה חברתית.
שיווק של קשרים - מספק לסטודנטים את ההזדמנות ליצירת תרבות, מבנה ותהליך כדי לעודד ולהקל על אג"ח אורגני ומתמשך בין לקוחות ונציגי חברה, בעסק לעסק וסביבות עסקיות אל צרכן מבצעי.
מודיעין תחרותי - תלמידים לומדים תעשייה בפרט לעומק, הגדרה, איסוף וניתוח נתונים ומידע על המצב והעתיד של הסביבה התחרותית הכוללת, כמו גם בנוגע לפרטים של מתחרים בודדים ולאחר מכן להמליץ מנקודת המבט של שוק חדש נכנס.
טכנולוגיות שיווק - חוקרות כיצד לשקול, מינוף ולתפעל טכנולוגיות רלוונטיות ליתרון שיווקים.
שיווק עם אחריות חברתית - סטודנטים לנתח חברות פיננסיות מצליחות שגם הופכות את האחריות חברתית בראש סדר עדיפויות אמיתיות ולאחר מכן ליישם את מה שהם לומדים ליצור הצעת שיווק עילה מבוססת לחברה של עניין.
פיתוח עסקי - מתמקד בפיתוח שיטות העבודה מומלצות לניהול חשבון ויצירת תכנית לעיגול חשבון והתרחבות שממנפת כראוי וכרוכות אחראים על מכירות, שיווק, ניהול מוצר ופיתוח, ובאזורים אחרים.
נושאים מיוחדים בשיווק - בשיקול דעתו של בית הספר לעסקי דין, מציגים נושאים בזמן, כגון אתגרים חוצה תרבויות והזדמנויות שיווק, סטנדרטים משפטיים ואתיים בענייני ציבור, תרגול התקשורת הבינלאומית ועוד. תלמידים יכולים להציע נושאים לדין בתמורה.