תואר ראשון במדעים בתכנות משחקים
LaSalle College Vancouver
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Vancouver, קנדה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* - סטודנטים בבית; 77940 CAD - סטודנטים בחו"ל
מבוא
מדע המשחקים /
תואר ראשון במדעי תכנות משחקים מכין את התלמידים לקריירה מלהיבה, מתגמלת ומבוקשת בתעשייה שבה הטכנולוגיה והיצירתיות מצטלבות. הביאו סיפורים מרתקים, דמויות מעניינות ואסטרטגיות ייחודיות לחיים באמצעות תוכנית שממזגת אמנות שימושית, מדעי המחשב ותכנות תוכנה. ללמוד ולעבוד עם קריאייטיבים בעלי דעות דומות כדי לעצב ולפתח את הדור הבא של משחקי וידאו בגישה הוליסטית המשלבת ציוד חדשני והוראה יוצאת דופן על ידי אנשי מקצוע בתעשייה בחזית התחום שלהם. התכונן לעשות את המשחקים שלך עבודה של החיים.
מטרות התוכנית
מטרות התכנית הן לספק לתלמידים את הנושאים הבאים:
- ידע תיאורטי ומעשי חזק של תכנות משחקים.
- סביבה חינוכית ממוקדת-למידה, התומכת ומשפרת את ההתפתחות המקצועית והאקדמית של התלמידים כמעצבים.
- הכנה ממוקדת והכשרה כדי לחפש הזדמנויות תעסוקה ברמת הכניסה והזדמנויות בתחום התכנות עם סיום הלימודים.
- גישה לפקולטה בעלת הסמכה מתאימה עם ניסיון רב בתעשייה.
סקירה כללית
תוכנית זו כוללת 180 נקודות זכות מעל 11 רבעונים.
רשימת הקורסים
- תורת הצבעים
- דימות דיגיטלי
- Preproduction וניהול פרויקטים
- צוות הפקה I
- צוות הפקה II
- אחרי הפקה
- בסיסי 3D מושגים
- היסטוריה של משחקים
- עיצוב משחק אני
- רמה אני
- מבוא למערכות מחשב
- פיתוח תוכנה ובדיקות
- תכנות פרוצדורלי ב- CI
- תכנות מונחה עצמים ב- CI
- UML ותיעוד טכני
- תכנות פרוצדורלי ב C II
- תכנות מונחה עצמים ב C II
- אלגוריתמים ודפוסי נתונים I
- תכנות משחקים 2D
- כלי משחק צינורות
- 3D גרפיקה ויישומים
- 3D גרפיקה תכנות
- אלגוריתמים ודפוסי נתונים II
- חשבון לפיסיקה
- פיזיקה של תנועה, אור וצליל
- מתמטיקה ופיסיקה למשחקים
- תכנות מסד נתונים
- בזמן אמת GPU תכנות
- תכנות רשת
- בינה מלאכותית
- תכנות עבור מנועי משחק
- אנימציה עבור משחקים
- אודיו עבור משחקים
- משחק
- תיק I
- מחקר בכיר
- פרויקט בכיר
- מקביליות תכנות מקבילי
- סדנת תכנות
- תיק בכיר
תעסוקה
עם סיום הלימודים, בוגרי תוכנית תכנות הבוגרים תהיה הזדמנות לרכוש את ההכשרה, ידע התכנות ואת הכישורים המקצועיים לראיין עבור עמדות ברמת הכניסה באולפני פיתוח משחקים, חברות פיתוח אינטרנט, חברות משחק רציני (משחקים שנועדו לחנך), רשת חברתית חברות, ורשימות תכנות כלליות.
אפשרויות קריירה
הבוגרים שלנו הלכו לעבוד עבור כמה מהשמות המובילים של המשחקים, פיתוח אינטרנט תעשיית הקולנוע, כולל אמנות אלקטרונית, משחקים ברמה הבאה, עמוד השדרה בידור, בידור רליק, SkyBox Labs, ACRONYM דיגיטלי, קלי בידור, Bandai Namco, Hothead משחקים משחקים העיר האמרלד. הסטודנטים יוצאים מהתוכנית עם תיק מרשים של עבודתם ויש להם גישה לרשת עולמית של LCI Education, המורכבת מ -23 מוסדות להשכלה גבוהה ברחבי העולם.
אישורים
רווקים
תואר זה מוצע על פי הסכמה בכתב של השר לחינוך מתקדם, מיומנויות
הפרטים
- מכין את התלמידים לעבוד משחקים, סרטים וטלוויזיה
- הדרכה על ידי מומחים בתעשייה
- בניית תיק כדי להציג עבודה
- הדרכה חדשנית בסביבה חדישה
- התוכנית מורכבת מ -180 נקודות זכות מעל 11 רבעונים
- סטודנטים לתואר ראשון מקבלים תואר ראשון
סטודנטים שמוכנים לבחון את עצמם בתכנית הלימודים צריכים להתחיל עם התוכנית לתכנות ויזואלי ותכנות משחקים. באמצעות כלי תכנות מונעים בתעשייה ובאמצעות הדרכה חדשנית של אנשי מקצוע בתעשייה, התלמידים מפתחים את הטכניקה שלהם בסביבה לימודית יצירתית ומעוררת השראה. בעת בניית תיק עבודות שלהם, התלמידים מוקפים עמיתים יצירתי מונע, תוך שהם קולקטיבית להתכונן קריירה מתגמלת.
בוגרי למד
- כדי ליישם מושגים מתוך קורסי עיצוב ברמה בסיסית: עקרונות עיצוב המשחק וטרמינולוגיה, מחקר, ניתוח קריטי, אב טיפוס, עיצוב מערכות משחקים, עיצוב ברמה, עיצוב ממשק משתמש, עיצוב לדרישות עסקיות, כמו גם סקריפטים ואמנות.
- ידע טכני של סקריפטים, כלי עיצוב ותוכנה בהתאם לסטנדרטים הנוכחיים בתעשייה.
- הבנה מעשית ויישום של כל ההיבטים של עיצוב המשחק.
- מקצועיות באמצעות תהליך ההמשגה, התכנון, הביצוע והעברת פרויקטי עיצוב איכותיים המובילים לתיק.
- כדי לעבוד על פיתוח משחקים מבוססי צוות המשחק ואת מועדים כי נכנסים לעשות משחק מוכן בשוק.
מי צריך ליישם
סטודנטים ישירות מתוך בית הספר התיכון, או בוגרת סטודנטים אשר מוכנים לשינוי קריירה או לבנות על המיומנויות שיש להם.
- קריאייטיב עם מיקוד חזק בתכנות, מתמטיקה, פיזיקה ועיצוב
- מתעניין במשחקי וידאו, בטכנולוגיה
- להוטים ללמוד מיומנויות חדשות הקשורות תכנות ועיצוב
- המחשב מתמצא ומוכר עם תוכניות שונות
- מי מעריכים מיזוג יוזמות יצירתיות עם יישומים מעשיים לקריירה מרגשת
סטודנטים אידיאליים
מי צריך ליישם
סטודנטים ישירות מתוך בית הספר התיכון, או בוגרת סטודנטים אשר מוכנים לשינוי קריירה או לבנות על המיומנויות שיש להם.
- קריאייטיבים עם מיקוד חזק בתכנות, מתמטיקה, פיזיקה ועיצוב
- מתעניין במשחקי וידאו, בטכנולוגיה
- להוטים ללמוד מיומנויות חדשות הקשורות תכנות ועיצוב
- המחשב מתמצא ומוכר עם תוכניות שונות
- אלה שמעריכים מיזוג של מאמצים יצירתיים עם יישומים מעשיים לקריירה מרגשת
תכנית לימודים
סקירה כללית
תוכנית זו כוללת 180 נקודות זכות מעל 11 רבעונים.
רשימת הקורסים
- תורת הצבעים
- דימות דיגיטלי
- Preproduction וניהול פרויקטים
- צוות הפקה I
- צוות הפקה II
- אחרי הפקה
- בסיסי 3D מושגים
- היסטוריה של משחקים
- עיצוב משחק אני
- רמה אני
- מבוא למערכות מחשב
- פיתוח תוכנה ובדיקות
- תכנות פרוצדורלי ב- CI
- תכנות מונחה עצמים ב- CI
- UML ותיעוד טכני
- תכנות פרוצדורלי ב C II
- תכנות מונחה עצמים ב C II
- אלגוריתמים ודפוסי נתונים I
- תכנות משחקים 2D
- כלי משחק צינורות
- 3D גרפיקה ויישומים
- 3D גרפיקה תכנות
- אלגוריתמים ודפוסי נתונים II
- חשבון לפיסיקה
- פיזיקה של תנועה, אור וסאונד
- מתמטיקה ופיסיקה למשחקים
- תכנות מסד נתונים
- תכנות GPU בזמן אמת
- תכנות רשת
- בינה מלאכותית
- תכנות עבור מנועי משחק
- אנימציה עבור משחקים
- אודיו עבור משחקים
- משחק
- תיק I
- מחקר בכיר
- פרויקט בכיר
- מקביליות תכנות מקבילי
- סדנת תכנות
- תיק בכיר
אישורים
רווקים
תואר זה מוצע בהסכמה בכתב של שר החינוך, הכישורים וההכשרה. תוכנית זו אינה דורשת אישור של רשם סניף מוסדות ההדרכה הפרטיים (PTIB). ".
הפרטים
- מכין את התלמידים לעבוד במשחקיות, קולנוע וטלוויזיה
- הדרכה על ידי מומחים בתעשייה
- בניית תיק כדי להציג עבודה
- הדרכה חדשנית בסביבה חדישה
- התוכנית כוללת 180 נקודות זכות על פני 11 רבעים
- הסטודנטים המסיימים מקבלים תואר ראשון
סטודנטים שמוכנים לבחון את עצמם בתכנית הלימודים צריכים להתחיל עם התוכנית לתכנות ויזואלי ותכנות משחקים. באמצעות כלי תכנות מונעים בתעשייה ובאמצעות הדרכה חדשנית של אנשי מקצוע בתעשייה, התלמידים מפתחים את הטכניקה שלהם בסביבה לימודית יצירתית ומעוררת השראה. בעת בניית תיק עבודות שלהם, התלמידים מוקפים עמיתים יצירתי מונע, תוך שהם קולקטיבית להתכונן קריירה מתגמלת.
בוגרי למד
- כדי ליישם מושגים מתוך קורסי עיצוב ברמה בסיסית: עקרונות עיצוב המשחק וטרמינולוגיה, מחקר, ניתוח קריטי, אב טיפוס, עיצוב מערכות משחקים, עיצוב ברמה, עיצוב ממשק משתמש, עיצוב לדרישות עסקיות, כמו גם סקריפטים ואמנות.
- ידע טכני של סקריפטים, כלי עיצוב ותוכנה בהתאם לסטנדרטים הנוכחיים בתעשייה.
- הבנה מעשית ויישום של כל ההיבטים של עיצוב המשחק.
- מקצועיות באמצעות תהליך ההמשגה, התכנון, הביצוע והעברת פרויקטי עיצוב איכותיים המובילים לתיק.
- כדי לעבוד על פיתוח משחקים מבוססי צוות המשחק ואת מועדים כי נכנסים לעשות משחק מוכן בשוק.
תוצאת התוכנית
מטרות התוכנית
מטרות התכנית הן לספק לתלמידים את הנושאים הבאים:
- ידע תיאורטי ומעשי חזק של תכנות משחקים.
- סביבה חינוכית מעשית, ממוקדת למידה, התומכת ומשפרת את ההתפתחות המקצועית והאקדמית של הסטודנטים כמעצבים.
- הכנה ממוקדת והכשרה כדי לחפש הזדמנויות תעסוקה ברמת הכניסה והזדמנויות בתחום התכנות עם סיום הלימודים.
- גישה לפקולטה בעלת הסמכה מתאימה עם ניסיון רב בתעשייה.
אפשרויות קריירה
תעסוקה
עם סיום הלימודים, תהיה לבוגרי תכנות המשחקים לרכוש את ההכשרה, ידע התכנות והמיומנויות המקצועיות לראיין לתפקידים ברמת הכניסה באולפני פיתוח משחקים, חברות לפיתוח אתרים, חברות משחק רציניות (משחקים שנועדו לחנך), חברתיות חברות רשת ורשימות תכנות כלליות.
אפשרויות קריירה
הבוגרים שלנו הלכו לעבוד עבור כמה מהשמות המובילים של המשחקים, פיתוח אינטרנט תעשיית הקולנוע, כולל אמנות אלקטרונית, משחקים ברמה הבאה, עמוד השדרה בידור, בידור רליק, SkyBox Labs, ACRONYM דיגיטלי, קלי בידור, Bandai Namco, Hothead משחקים משחקים העיר האמרלד. הסטודנטים יוצאים מהתוכנית עם תיק מרשים של עבודתם ויש להם גישה לרשת עולמית של LCI Education, המורכבת מ -23 מוסדות להשכלה גבוהה ברחבי העולם.