BSC ניהול שיווק
The Manchester College
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Manchester, הממלכה המאוחדת
שפות
בקש מידע
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Aug 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מה כמובן ניהול שיווק התואר הראשון על?
קורס זה מתאים לסטודנטים שמעוניינים לעבוד בתפקיד ניהולי בסביבת שיווק. מטרותיו העיקריות של הקורס הן לספק דגש על ניהול בתוך פונקצית השיווק, ולהכין את התלמידים למגוון רחב של קריירות ניהוליות בסביבת שיווק.
יצטרכו סטודנטים ההזדמנות לבצע מחקר שוק, לעבוד על פרויקט קבוצתי ולהציג תכנית עסקית של חברה. בסופו של תלמידי הקורס פיתח כישורים אנליטיים והערכה ואת היכולת ליישם אותם בהקשרים עסקיים וניהול שונים. סטודנטים יהיו גם פיתחו את הידע והבנה של תאוריות עכשוויות שיווק ותרגול שישפרו את האפקטיביות שלהם כמנהלים.
ניהול תואר ראשון (בהצטיינות) שיווק מועבר בעיקר באמצעות שילוב הרצאות / סמינרים, סדנאות ומפגשי הדרכה. הקורס מועבר על בסיס במשרה מלא במשך שלושה ימים במרכז ג'ונס סנט.
הקורס מורכב מששת המודולים הבאים, כל אלה הם 20 יחידות אשראי שווים:
אסטרטגיה תאגידית
מודול זה יספק לסטודנטים עם נקודת מבט כוללת של ארגונים באמצעות טכניקות אסטרטגיה לחקור ותהליכים. בסופו של הסטודנטים מודול צריך להיות מסוגל ליישם את הידע והבנה של אסטרטגיה למגוון רחב של עסקים בחיים אמיתיים.
תקשורת שיווק משולבת
מודול זה צריך לסייע לתלמידים להבין את הקשר בין התנהגות הקונה ומניעי קונה. זה צריך לאחר מכן לאפשר לתלמידים להבין ולהעריך את ההחלטות הדרושות כדי לתכנן ולפתח אסטרטגית תקשורת השיווקית יעילה.
התנהגות צרכן ומחקר שוק
מודול זה נועד כדי לחבר את התנהגות צרכנים ומחקר שוק תאוריות ליישומים בשיווק באמצעות הערכה ביקורתית של מתודולוגיית מחקר שוק. תלמידים גם יוכלו לבנות את ההערכה של התפקיד של מתודולוגיית מחקר שוק.
שיווק בינלאומי
מודול זה בונה מיומנויות, פתרון בעיות והצגה אנליטיים באמצעות השימוש בחומר מקרה מחקר. המטרה העיקרית של מודול זה היא לפתח הבנה של איך סביבות תרבותיות שונות משפיעות שווקי המוצר, וכיצד ספציפי נסיבות להשפיע על מדיניות שיווק וניהול בסביבה זרה או רב לאומית.
שירותים ושיווק מערכת יחסים
המטרה העיקרית של מודול זה היא לחקור את הסוגיות הנוכחיות המשפיעות על הפרקטיקה של שיווק בשירותים. סטודנטים יפתחו הבנה מפורטת של תהליך השיווק שאומץ על ידי מגוון רחב של ארגונים במגזר ציבוריים ופרטיים.
סימולציה עסקית
מודול זה מטרתו לפתח תלמידי יכולת ליישם, לבחון ולהעריך את אסטרטגיה עסקית והחלטות ניהוליות בהקשר של סביבת שוק דינמית, תחרותית. תלמידי התעסוקה יש לשפר את החוויה של קבלת החלטות עסקית בזמן אמת בסביבה מדומה.
ישנן גם הערכות שתיים או שלוש לכל המודולים. ההערכות מוגשות על פני ארבעה תקופות הערכה לאורך כל השנה. מגוון של שיטות הערכה משמש ודוגמאות להערכות הן: - דו"ח אישי - מצגת קבוצה - תכנית עסקית - - פרויקט קבוצת מצגת אישית - בחינות