תואר ראשון בהצטיינות בניהול תיירות בינלאומי
Middlesex University Dubai
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Dubai, איחוד האמירויות הערביות
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
AED 59,947 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jan 2025
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
התכנית מקנה לסטודנטים הבנה תיאורטית ויישומית של תיירות בינלאומית, תוך שימת דגש על המרכיבים הבאים: מאפיינים של תיירים; התנהגות תיירים וביקוש; מוצרי תיירות ואספקה; והסביבה העסקית הרחבה יותר שבה פועלת התיירות. תוכן התוכנית מעודד את התלמידים לרכוש מיומנויות מפתח הניתנות להעברה, כולל חשיבה אנליטית ופתרון בעיות, יחד עם היכולת לעבוד ביעילות בצוותים ולהיות מסוגלים להציג ולתקשר רעיונות ניהול בביטחון. תכני המקצוע מעודדים את התלמידים לזהות מגוון אתגרים עבור התעשייה: חידושים בטכנולוגיה; אסטרטגיות ניהול תיירות; הנחיות תכנון ומדיניות פרוגרסיביות; שיטות חדשות לשיווק, מיתוג ומיתוג מחדש; מודעות תפעולית ואסטרטגית, לרבות מודעות לתעשיות משנה אחרות (במיוחד אירוח ואירועים); רעיונות לחדשנות עסקית; שינוי עמדות כלפי השימוש בסביבה; וגישות תכליתיות לטיפול בלקוחות. התוכנית תפתח את היכולות האינטלקטואליות של התלמידים, במיוחד הערכה ביקורתית, סינתזה, טיעונים מנומקים ומחקר, שלכולם תפקיד חיוני בעידוד התלמידים להפוך ללומדים אוטונומיים.
למה ללמוד ניהול תיירות בינלאומי?
התכנית מקנה לסטודנטים הבנה תיאורטית ויישומית של תיירות בינלאומית, תוך שימת דגש על המרכיבים הבאים: מאפיינים של תיירים; התנהגות תיירים וביקוש; מוצרי תיירות ואספקה; והסביבה העסקית הרחבה יותר שבה פועלת התיירות. תוכן התוכנית מעודד את התלמידים לרכוש מיומנויות מפתח הניתנות להעברה, כולל חשיבה אנליטית ופתרון בעיות, יחד עם היכולת לעבוד ביעילות בצוותים ולהיות מסוגלים להציג ולתקשר רעיונות ניהול בביטחון.
תכנית לימודים
זיהוי אתגרים והחלטות בתעשייה
תכני המקצוע מעודדים את התלמידים לזהות מגוון אתגרים עבור התעשייה: חידושים בטכנולוגיה; אסטרטגיות ניהול תיירות; הנחיות תכנון ומדיניות פרוגרסיביות; שיטות חדשות לשיווק, מיתוג ומיתוג מחדש; מודעות תפעולית ואסטרטגית, לרבות מודעות לתעשיות משנה אחרות (במיוחד אירוח ואירועים); רעיונות לחדשנות עסקית; שינוי עמדות כלפי השימוש בסביבה; וגישות תכליתיות לטיפול בלקוחות. התוכנית תפתח את היכולות האינטלקטואליות של התלמידים, במיוחד הערכה ביקורתית, סינתזה, טיעונים מנומקים ומחקר, שלכולם תפקיד חיוני בעידוד התלמידים להפוך ללומדים אוטונומיים.
שנה 1
- ענף התיירות הבינלאומי ותעסוקה (30 נקודות זכות) - חובה
- הזדמנויות ומשאבים בתיירות (30 נקודות זכות) - חובה
- תיירות וחברה (30 נקודות זכות) - חובה
- תיאוריה ופרקטיקה שיווקית (30 נקודות זכות) - חובה
שנה 2
- ניהול תיירות עכשווי (30 נקודות זכות) - חובה
- חקר אנשים ומקומות (15 נ"ז) - חובה
- למידה חווייתית (15 נ"ז) - חובה
- עסקים תיירותיים (15 נקודות זכות) - אופציונלי
- שווקים מתעוררים: סין ואמריקה הלטינית (15 קרדיט) - אופציונלי
- ניהול תיירות אחראי (15 נקודות זכות) - אופציונלי
- ארגוני תיירות וניהול הכנסות (15 נקודות זכות) - אופציונלי
- ניהול תעופה ונוסעים (15 קרדיטים) - אופציונלי
- פרויקט ייעוץ בתיירות (15 נקודות זכות) - אופציונלי
שנה 3
- עריכת מדיניות תיירות (30 נקודות זכות) - חובה
- מיתוג יצירתי בתיירות (30 נקודות זכות) - חובה
- פיתוח יכולת תעסוקה באמצעות פרויקט השמה בעבודה (30 נקודות זכות) - אופציונלי
- מדיה חברתית ושיווק ויראלי (15 נקודות זכות) - אופציונלי
- שרשרת אספקה לתיירות וניתוח מגזר (15 נקודות זכות) - אופציונלי
- תיירות מורשת (15 נקודות זכות) - אופציונלי
- מגזר אירועים (15 נקודות זכות) - אופציונלי
- תכנון וניהול אירועים (15 נקודות זכות) - אופציונלי
- ניהול עסקי אירוח (15 נקודות זכות) - אופציונלי
- ניהול שירות לקוחות בתיירות ואירוח (15 נקודות זכות) - אופציונלי
- עבודת דוקטורט (30 נקודות זכות) - אופציונלי
קבלה
אפשרויות קריירה
ככל שהתיירות הבינלאומית ממשיכה לצמוח, נוצרות הזדמנויות חדשות לפיתוח עסקי וקריירה. קיימות הזדמנויות בתחומים כגון מדיה לטיולים; שיווק, תכנון וניהול אירועים; סוכנויות נסיעות ומפעילי תיירות; חברות תעופה, שדות תעופה ומגזרי תחבורה אחרים; מוזיאונים ופארקי שעשועים; ייעוץ נסיעות ותיירות; בתי מלון וארגונים נוספים במגזר האירוח; ותעשיות הבילוי והספורט.
הזדמנויות קיימות לא רק במגזר הפרטי אלא גם במגזר הציבורי (הממשלתי), למשל, לשכות התיירות הלאומיות. מכיוון שתעשיית התיירות היא בעצם ענף שירותים, בוגרים מחפשים לעתים קרובות עבודה במגזרים כמו בנקאות, פיננסים וקמעונאות.
בהתחשב בכך שהסטודנטים צברו גם ידע ומיומנויות רלוונטיות בעסקים ובניהול, הם יכולים לצפות למצוא עבודה בעולם השיווק וניהול משאבי אנוש, למשל. בוגרים יכולים להמשיך ללימודי תואר שני ב'ניהול תיירות בינלאומי', או תחומים קשורים הקשורים לתעשיות האירוח והאירועים. בנוסף, הם יכולים לבחור בתוכניות לתואר שני בעסקים וניהול.