רווקים אפקטים חזותיים אנימציה
SAE Institute Germany
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Berlin, גרמניה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב
מֶשֶׁך
24 - 42 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
סקירה כללית
כמו בוגר של נתיבי החינוך המקצועי שלנו במחלקה Visual Visual & 3D אנימציה אתה צפוי קריירה compositing, 3D אנימציה, טיוח או אמנות מושג.
שילוב טכני עם אמנותי אתה בוגר עם תיק חזק את הביטחון כדי ליצור את הנתיב שלך למשימה החלום שלך בתעשיית המשחקים.
תוכנית הלימודים מורכבת משני קורסים, ה- SAE Visual FX & 3D אנימציה דיפלומה הקורס תואר ראשון המספק לך ערכות מיומנות נוספות והבנה של תעשיות יצירתיים, ניהול פרויקטים, קניין רוחני טכניקה מיוחדת בפיתוח משחק, המוביל בינלאומית תואר ראשון / BSc (Hons) חזותית FX & 3D אנימציה * תואר, מאומת על ידי אוניברסיטת מידלסקס, לונדון.
קיימים מצבי לימוד שונים:
- משרה מלאה: הקורס מועבר במשרה מלאה, כאשר משך הזמן הסטנדרטי הוא 96 שבועות (24 חודשים). זה קומפקטי, מהיר מסלול המחקר מאפשר לך לסיים מהר יותר, ולהתחיל את הקריירה קודם לכן.
- במשרה חלקית: במקרה של מחקרים במשרה חלקית, יש 2 אפשרויות זמינות. אפשרות אחת כוללת תקופה סטנדרטית של 120 שבועות (30 חודשים). אפשרות 2 מכסה 168 שבועות (42 חודשים).
דרישות כניסה
- אוניברסיטת qualifaction הכניסה (Abitur או דומה)
- לחילופין: גיל מינימלי של 18 שנים בתוספת הכשרה חינוכית בינונית ומבחן יכולת
- מחשב נייד משלו לעבודה משרדית, בדיקות תיאוריה והערות משלו מרצאות
- מיומנויות שפה: תלמידים ששפתם הראשונה אינה אנגלית יזדקקו להכשרה שמדגימה יכולת באנגלית; לפחות רמה B2
אפשרויות קריירה
- 3D / 2D אנימטור
- CG Generalist
- חבלן
- תראה אמן אמן
- אמן עיבוד
- תאורה TD
- רוטו / צייר אמן
- רכזת VFX
- ההתאמה Mover
- לאחר השלמת בהצלחה של תעודה SAE, התלמידים עשויים להיות זכאים להירשם לתוכנית מאומת על ידי אוניברסיטת מידלסקס וללמוד לקראת תואר בהצטיינות. מועמדים העונים על דרישות כניסה מסוימות עשויים לחול על מצב לימוד מלא. ± לא ישים לתושבים שאינם תושבי האיחוד האירופי SAE שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים ושינויים במידע המוצג, בהתאם לפעולות שיפור מתמיד ולמשוב לבעלי עניין.
קבלה
גלריה
הכרזות
כדי להבין מהי למידה עכשווית, אנו מסתכלים תחילה על הצרכים של תלמידינו. למידה מוצלחת מובטחת רק אם נלקחים בחשבון צרכים אישיים כמו גם סוגים שונים של לומדים.