
תואר ראשון in
תואר ראשון ביחסי ציבור, פרסום ותקשורת שיווקית משולבת
Thiel College

מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Greenville, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 33,620 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Aug 2023
* שכר לימוד במשרה מלאה 2022-2023
מבוא
התוכנית ליחסי ציבור, פרסום ותקשורת שיווקית משולבת ב- Thiel College היא מיזם משותף בין המחלקה למדיה, תקשורת ויחסי ציבור והמחלקה למנהל עסקים וחשבונאות. הסטודנטים ילמדו מגוון קורסים ביחסי ציבור, פרסום, תקשורת שיווקית משולבת, תקשורת בין אישית, מדיה, חשבונאות, ניהול עסקים, מערכות מידע ממוחשבות (CIS) וכלכלה.
לתוכנית זו יש שני מסלולים דומים אך שונים. מסלול המדיה מומלץ לסטודנטים המעוניינים לעבוד בתאגידים או במשרדי יחסי ציבור ופרסום, אך אינם צופים מעבר לתפקידי ניהול כלליים. מסלול הניהול מומלץ לסטודנטים הצופים להתחיל את דרכם ביחסי ציבור או פרסום ובסופו של דבר לעבור לתפקידי ניהול כלליים בסוכנות או בתאגיד.
תכונות עיקריות
- הבן את תפקידי השיווק והניהול הבסיסיים של העסק (במיוחד יחסי ציבור ופרסום).
- פתח מיומנויות בינאישיות ולמד להיות חבר בעל ערך בצוות.
- הבינו שלכל החלטה עסקית יש עלויות ויתרונות פיננסיים, סביבתיים וניהוליים.
- היו מוכנים לעבודה כאיש מקצוע בתחום יחסי ציבור, פרסום או שיווק ולהתקבל לתכנית לתואר שני ביחסי ציבור, פרסום, שיווק או עסקים כלליים.
- להבין סוגיות אתיות ביחסי ציבור, פרסום ושיווק בסביבה העסקית של ימינו, ופתרונות הולמים של דילמות אתיות ובעיות אחרות.
- הפגינו הבנה מעמיקה של תפקידה של התקשורת בחברה ובתרבות ההמונים, התפקיד והשימושים של תקשורת ההמונים, והשימושים במגוון יישומי תקשורת מיוחדים כגון יחסי ציבור, פרסום ושיווק באופן כללי.
- להפגין הבנה מעמיקה של דרישות התפקיד וסביבות העבודה בתפקידי יחסי ציבור, פרסום ושיווק, מחלקות וסוכנויות.