תואר ראשון בפסיכולוגיה
Universidad Europea
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Villaviciosa de Odón, ספרד
שפות
אנגלית, ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 10,020
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
16 Sep 2024
מבוא
אנו מאמנים אנשי מקצוע מיומנים בפסיכולוגיה, ועוזרים לך לקבל הבנה טובה יותר של התנהגות אנושית כדי לעזור לחברה
ה תואר בפסיכולוגיה ב-Universidad Europea במדריד נועד לספק לסטודנטים את הכישורים התקשורתיים והחברתיים לעבוד כפסיכולוג במספר מסגרות כולל חינוך, בריאות, משפטים ורפואה משפטית וספורט. ל תואר בפסיכולוגיה, תכנית ארבע שנתית בהיקף כולל של 240 ECTS, יש גישה מעשית מובהקת, ובמהלך התכנית תשלים יותר מ-600 שעות של התמחות ושיבוצי עבודה.
אם תבחר ללמוד פסיכולוגיה בספרד באנגלית , ב-Universidad Europea במדריד, תהיה לך גישה למתקנים ברמה עולמית, כולל בית החולים המדומה שלנו ומרכז סיוע פסיכו-סוציאלי.
למה ללמוד תואר בפסיכולוגיה?
- מתקנים ייחודיים + השכלה בין-מקצועית: השלם את ההכשרה שלך בבית החולים המדמה שלנו, סביבה בטוחה שבה תלמד להתמודד עם מספר תרחישים קליניים מדומים דמויי חיים ותלמד ליצור אינטראקציה עם סטודנטים אחרים בתחום הבריאות.
- למידה המבוססת על פתרון מקרים ופרקטיקות מדומה: שינויים גלובליים גדולים יוצרים אתגרים חדשים לפסיכולוגיה כיום, המשפיעים הן על יחידים והן על החברה כולה. תחום מדעי זה דורש אנשי מקצוע שהוכשרו לספק תשובות לבעיות כמו הפרעות אכילה, בריונות בבית הספר ובעיות הקשורות לטכנולוגיה, כמו בריונות ברשת, נומופוביה ותלות באינטרנט, בין היתר.
- טכנולוגיה מתקדמת: תוכלו להשתמש בכלים טיפוליים חדשניים, כמו מציאות מדומה, בעזרתם תוכלו להתערב בכל מיני פתולוגיות כמו פוביות והפרעות נוירופסיכולוגיות.
- התמחות מקצועית: למעלה מ-600 שעות התמחות לאורך התכנית. החל מהשנה השלישית, תבקר במרכזים חיצוניים כדי לצפות בפרקטיקה קלינית עם מטופלים אמיתיים. ניתן לבחור עד ארבעה סיבובים.
תרגול כפסיכולוג בריאות כללי: באוניברסיטה שלנו, יש לך הזדמנות להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיית בריאות כללית, המהווה תנאי מוקדם להסמכה כפסיכולוג בריאות כללי.
קבלה
מלגות ומימון
אנחנו רוצים לעזור לך. אם אתה רוצה ללמוד ב- Universidad Europea , יעמוד לרשותך מבחר רחב של מלגות משלך ורשמיות.
תכנית לימודים
מנה ראשונה
- תפיסה חושית ותשומת לב
- אנטומיה אנושית
- ביולוגיה התנהגותית
- תולדות הפסיכולוגיה ותחומי הפעילות
- פסיכולוגיה חברתית
- פִיסִיוֹלוֹגִיָה
- הערכה פסיכולוגית
- התמחות סיבובית
- זיכרון ותהליכי למידה
- סטטיסטיקה יישומית בפסיכולוגיה
קורס שני
- מוטיבציה ורגש
- פסיכודיאגנוסטי
- שיטות מחקר בפסיכולוגיה
- פסיכופתולוגיה
- טכניקות התערבות בפסיכולוגיה
- מחשבה ושפה
- פסיכולוגיה התפתחותית
- התמחות קלינית
- שפות מודרניות
קורס שלישי
- יכולות ניהול
- כישורי מנהיגות
- פסיכולוגיה של מחזור החיים
- פְּסִיכוֹמֶטרִיָה
- מיומנויות תקשורתיות
- תרגול אני
- נוירופסיכולוגיה
- פסיכופתולוגיה מתקדמת
- פסיכולוגיה בריאות
- כישורי מטפל
כיתה ד
- פסיכולוגיה של אישיות ואינטליגנציה
- ערכים אתיים
- תרגול II
התמחות
כללי התמחות חיצונית
התמחויות הן מרכיב מרכזי בהכשרה שלך. רכישת ניסיון לאחר מה שלמדת בתואר היא הדרך הטובה ביותר להיכנס לשוק התעסוקה. ישנם שני סוגים של התמחות: לימודים - הכלולים בתוכנית הלימודים שלך - וחוץ-לימודים - שתוכל לעשות בהתנדבות.
כדי להשלים התמחות לימודים בחברות, יהיה עליך לאשר ורישום של 50% מהנקודות לפני תחילת ההתמחות. התמחויות אלו מנוטרות על ידי החברה ורכז ההתמחות, ומכינים דוחות ביניים וסופיים להערכה.
אם אתה רוצה לקחת את ניסיון העבודה שלך לשלב הבא לפני שתסיים את השכלתך באוניברסיטה, אתה יכול להמשיך להתמחות מחוץ ללימודים. ניתן לעשות אותם בכל שנת לימודים, אך קחו בחשבון שהתמחויות הן השלמה מכוננת ללימודים; לכן, ככל שרכשת יותר ידע במהלך הלימודים, כך תפיק יותר תועלת מחוויית ההתמחות.
תוצאת התוכנית
יכולות בסיסיות
- CG1: יכולת להבין את הפונקציות, המאפיינים והמגבלות של המודלים התיאורטיים השונים של הפסיכולוגיה בתחום פסיכולוגיית הבריאות.
- CG2: יכולת להבין את העקרונות הבסיסיים של התהליכים הפסיכולוגיים השונים בתחום פסיכולוגיית הבריאות.
- CG3: יכולת להבין את התהליכים והשלבים העיקריים של ההתפתחות הפסיכולוגית לאורך מחזור החיים בהתייחסותם לנורמליות וחריגות בתחום פסיכולוגיית הבריאות.
- CG4: יכולת להבין את הבסיס הביולוגי של התנהגות אנושית ותפקודים פסיכולוגיים.
- CG5: יכולת להבין את העקרונות הפסיכו-סוציאליים של תפקוד קבוצות וארגונים.
- CG6: יכולת להבין את הממד החברתי והאנתרופולוגי של האדם, לרבות הגורמים ההיסטוריים והחברתיים התרבותיים המעורבים בתצורה הפסיכולוגית האנושית.
- CG7: יכולת להבין שיטות שונות של הערכה, אבחון וטיפול פסיכולוגי בתחומים יישומיים שונים של פסיכולוגיית הבריאות.
- CG8: יכולת להבין עיצובים ונהלים מחקריים שונים לניסוח ובדיקת השערות ולפענוח תוצאות, ויכולת ליישם אותם בתחום פסיכולוגיית הבריאות.
- CG9: יכולת להבין את תחומי היישום השונים של הפסיכולוגיה ולהיות בעל המומחיות הדרושה כדי להשפיע ולקדם את איכות החיים של יחידים, קבוצות, קהילות וארגונים בהקשרים החינוכיים, הקליניים, הבריאותיים, הארגוניים והקהילתיים.
כישורים חוצי תחומיים
- CT1: למידה אוטונומית: יכולת לבחור את האסטרטגיות, הכלים ולוח הזמנים שאתה מחשיב ליעילים ביותר ללמידה אוטונומית ויישום מה שלמדת.
- CT2: ביטחון עצמי: יכולת להעריך את התוצאות, הביצועים והיכולות של האדם מתוך שכנוע פנימי שאנו מסוגלים להתמודד עם האתגרים העומדים בפנינו.
- CT4: יכולת ניתוח וסינתזה: תלמידים יכולים לפרק מצבים מורכבים לחלקים המרכיבים אותם, ולהעריך חלופות ונקודות מבט אחרות כדי למצוא פתרונות מיטביים. סינתזה מבקשת להפחית את המורכבות כדי להבין אותה טוב יותר ו/או לפתור בעיות.
- CT5: יכולת ליישם ידע לתרגול על ידי שימוש בידע שנרכש במהלך הלימודים במצבים דומים ככל האפשר למציאות המקצוע.
- CT8: ניהול מידע: יכולת חיפוש, בחירה, ניתוח ושילוב מידע ממקורות מגוונים.
- CT10: יוזמה ורוח יזמית: יכולת לבצע פעולות קשות או אקראיות עם פתרון. יכולת לצפות בעיות, להציע שיפורים ולהתמיד בהשגתם. העדפת הנחה וביצוע פעילויות.
- CT11: תכנון וניהול זמן: יכולת להגדיר יעדים ולבחור את האמצעים להשגת יעדים אלו תוך שימוש בזמן ומשאבים ביעילות.
- CT12: חשיבה ביקורתית: יכולת לנתח רעיון, תופעה או מצב מנקודות מבט שונות ולנקוט בגישה המבוססת על אובייקטיביות קפדנית ומתווכחת ולא על אינטואיציה.
- CT13: פתרון בעיות: יכולת למצוא פתרון לנושא מבלבל או למצב מסובך ללא פתרון מוגדר מראש, מה שמקשה על הפתרון.
- CT14: חדשנות ויצירתיות: יכולת להציע ולפתח פתרונות חדשים ומקוריים המעניקים ערך מוסף לבעיות המוצגות, גם בתחומים שאינם הבעיה עצמה.
- CT15: אחריות: יכולת לעמוד בהתחייבויות עם עצמך ועם אחרים בעת ביצוע משימה ועבודה לקראת קבוצת יעדים בתהליך הלמידה. יכולת קיימת בכל נושא להכיר ולקבל את ההשלכות של מעשה שבוצע בחופשיות.
- CT16: קבלת החלטות: יכולת בחירה בין חלופות קיימות או דרכים לפתרון יעיל של מצבים או בעיות שונות.
- CT17: עבודת צוות: יכולת לשלב ולשתף פעולה באופן פעיל עם אנשים, אזורים ו/או ארגונים אחרים כדי להשיג מטרות משותפות.
- CT18: שימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת (ICT): יכולת להשתמש ביעילות בטכנולוגיות מידע ותקשורת ככלי לחיפוש, עיבוד ואחסון מידע, וכן לפיתוח מיומנויות תקשורת.
יכולות ספציפיות
- CE1: יכולת לנתח את הצרכים והדרישות של הנהנים המיועדים לפונקציה בהקשרים שונים.
- CE2: יכולת לקבוע את המטרות של פעולה פסיכולוגית בהקשרים שונים, להציע ולנהל משא ומתן על המטרות עם המוטבים ובעלי העניין המיועדים.
- CE3: יכולת תכנון וביצוע ראיון.
- CE4: יכולת לתאר ולמדוד משתנים (אישיות, אינטליגנציה ויכולות אחרות, התנהגויות וכו') ותהליכים קוגניטיביים, רגשיים, פסיכוביולוגיים והתנהגותיים.
- CE5: יכולת לזהות הבדלים, בעיות וצרכים.
- CE6: יכולת ביצוע אבחונים לפי הקריטריונים של המקצוע.
- CE7: יכולת לתאר ולמדוד תהליכי אינטראקציה, דינמיקה קבוצתית ומבנים קבוצתיים ובין קבוצות.
- CE8: יכולת לזהות בעיות וצרכים קבוצתיים ובין קבוצות.
- CE9: יכולת לתאר ולמדוד תהליכי אינטראקציה, דינמיקה ארגונית ומבנים ארגוניים ובין ארגוניים.
- CE10: יכולת לזהות בעיות וצרכים ארגוניים ובין ארגוניים.
- CE11: יכולת לנתח את ההקשר שבו מתרחשים התנהגות אינדיבידואלית ותהליכים קבוצתיים וארגוניים.
- CE12: יכולת לבחור ולנהל כלים, מוצרים ושירותים ולזהות את בעלי העניין.
- CE13: יכולת לתכנן ולהתאים מכשירים, מוצרים ושירותים לפי הדרישות וההגבלות.
- CE14: יכולת להבדיל ולאמת מכשירים, מוצרים ושירותים (בין אם אבות טיפוס או בדיקות פיילוט).
- CE15: יכולת להגדיר יעדים ולגבש תכנית התערבות לפי מטרתה (מניעה, טיפול, שיקום, אינטגרציה, ניטור וכו').
- CE16: יכולת לבחור את טכניקות ההתערבות הפסיכולוגיות המתאימות להשגת יעדים.
- CE17: מומחיות באסטרטגיות וטכניקות לערב את המוטבים המיועדים בהתערבות.
- CE18: יכולת ליישם אסטרטגיות ושיטות התערבות ישירה למוטבים המיועדים: ייעוץ פסיכולוגי, טיפול, משא ומתן, תיווך וכו'.
- CE19: יכולת ליישם אסטרטגיות ושיטות התערבות ישירה בהקשרים שונים: בניית הגדרות בריאות וכו'.
- CE20: יכולת ליישם אסטרטגיות ושיטות של התערבות עקיפה באמצעות צדדים שלישיים: ייעוץ, הכשרת מאמנים ושחקנים אחרים.
- CE21: יכולת לתכנן הערכה של תוכניות והתערבויות.
- CE22: יכולת לבחור ולפתח אינדיקטורים ומדדים להערכת תוכניות והתערבויות.
- CE23: יכולת למדוד ולקבל נתונים רלוונטיים להערכת התערבויות.
- CE24: יכולת לנתח ולפרש את תוצאות ההערכה.
- CE25: יכולת לספק משוב למוטבים המיועדים בצורה מתאימה ומדויקת.
- CE26: יכולת הפקת דוחות בעל פה ובכתב.
- CE27: יכולת להבין ולעמוד בחובות הדונטולוגיות של הפסיכולוגיה.
- CE28: יכולת לפתח את המקצוע תוך שימוש בשפה האנגלית ו/או הספרדית, הן עבור קהלים מיוחדים והן עבור קהלים שאינם מתמחים.