תואר ראשון בשיווק
University of Tampa - Sykes College of Business
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Tampa, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 45,878 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עלות ממוצעת לסטודנטים במשרה מלאה לתואר ראשון לשנה האקדמית 2022-2023 (סתיו ואביב)
מבוא
התואר בשיווק מקיף את תחומי הפרסום, הקידום, המכירות, המחקר, השיווק הבינלאומי ועוד. זה כולל פעילויות קריטיות כמו ניתוח התנהגות תחרותית, פיתוח מוצרים חדשים וניהול קשרים עם ספקים, מפיצים וצרכנים, אם להזכיר כמה.
ההתמקדות העיקרית של מחלקת השיווק היא בהיבטים המקומיים והגלובליים של פונקציית השיווק, לרבות אסטרטגיית שיווק, מחקר שיווקי, ניהול מכירות ותקשורת. התוכנית מלמדת את הסטודנטים לפענח את המורכבות של שיווק הן בארגונים רווחים והן בארגונים ללא מטרות רווח וניהול סחורות ושירותים כאחד. הקורסים מכסים שיווק מקומי ובינלאומי, קבלת החלטות אתית ותפקיד המשווק בפיתוח אסטרטגיית החברה.
בנוסף לקורסים, התלמידים צוברים ניסיון רב ערך בעבודה על ידי עבודה על פרויקטים שיווקיים גדולים עבור עסקים וארגונים באזור. פרויקטים אלו נמשכים סמסטר שלם וכוללים ייעוץ מחקר שיווקי ופיתוח קמפיינים משולבים של תקשורת שיווקית. בנוסף, סימולציות ממוחשבות מאפשרות לתלמידים לחוות את ההשלכות של החלטות שהתקבלו בתחומי פיתוח מוצרים, תמחור, קידום מכירות, מחקר שיווקי, פיצויי מכירות, בלימת עלויות ותזמון.
מתמחי שיווק ב-UT עבדו בקידום מכירות, ניהול מוצרי צריכה, שיווק היי-טק, חקר שוק ושיווק אסטרטגי בארגונים כמו בנק אוף אמריקה, טמפה טריביון, GEICO ו-Huges Corporation. בנוסף, הבוגרים מועסקים על ידי Sykes Enterprises, Prudential Securities, BP, PricewaterhouseCoopers ועוד רבים.
תכנית לימודים
מה תלמדו?
תואר ראשון בשיווק של UT מתמקד בהיבטים המקומיים והגלובליים של פונקציית השיווק, כולל אסטרטגיה, מחקר, ניהול מכירות ותקשורת. התלמידים לומדים לפענח את המורכבות של שיווק הן בארגונים למטרות רווח והן בארגונים ללא מטרות רווח, ומנהלים הן סחורות והן שירותים. הקורסים מכסים שיווק מקומי ובינלאומי, קבלת החלטות אתית ותפקיד המשווק בפיתוח אסטרטגיית החברה.
נושאי הלימוד כוללים:
- תפקידים ותפקידים של השיווק בחברה
- תהליך קבלת החלטות צרכני
- שיווק מעסק לעסק ותהליך הקנייה הארגוני
- מרכיבים של אסטרטגיית שיווק, כולל פילוח, מיקוד ומיצוב
- כיצד מותאמים תפקידי שיווק ופונקציות לשווקים בינלאומיים
- החלטות והתנהגויות שיווקיות אתיות ואחריות חברתית
סטודנטים יכולים גם להמשיך לתואר ראשון בעסקים בינלאומיים ושיווק. אפשרות זו משלבת את תוכניות הלימודים השיווקיות והעסקים הבינלאומיים, ומספקת פרספקטיבה גלובלית בין-תחומית. יחד עם סיקור מעמיק של מושגי שיווק, מרכיבי המפתח בתוכנית כוללים מיומנות שפה, מודעות תרבותית וניסיון בחינוך בחו"ל. קיימת גם קטין בשיווק.
אפשרות נוספת היא להשלים את קורסי השיווק עם תחומי לימוד קשורים אחרים כמו יזמות, פרסום ויחסי ציבור, תקשורת והפקת מדיה חדשה.
תוכנית מוכרת בינלאומית
מכללת סייקס לעסקים מוסמכת ברמת התואר הראשון והתואר השני על ידי AACSB International (האגודה לקידום בתי ספר קולגיים לעסקים), כבוד המוחזק על ידי שישה אחוזים בלבד מבתי הספר לעסקים ברחבי העולם. הוא מדורג כבית ספר למנהל עסקים מוביל ב-85 בארה"ב על ידי בלומברג ביזנסוויק, ומאז 2007 נבחר בין בתי הספר לעסקים הטובים בעולם על ידי The Princeton Review.
אפשרויות קריירה
ניסיון מעשי
תוכנית השיווק של UT מציעה ניסיון רב ערך בעבודה עם עסקים באזור בפרויקטים של סמסטר הכוללים חקר שוק, ייעוץ ופיתוח קמפיינים פרסומיים. סימולציות ממוחשבות מאפשרות לתלמידים לחוות את ההשלכות של החלטות שהתקבלו בפיתוח מוצרים, תמחור, קידום, מחקר שוק, פיצוי מכירות, בלימת עלויות ותזמון.
התמחויות
יותר מ-1,000 התמחויות זמינות לסטודנטים ב-UT מדי שנה, מה שמספק הזדמנות מספקת לסטודנטים להתחיל את הקריירה שלהם. בנוסף, המיקום של UT בלב אזור מטרופולין גדול אומר שהתמחויות ממוקמות לרוב במרחק הליכה מהקמפוס. ההתמחות מספקת חוויה חשובה בעולם האמיתי שעשויה להוביל לתעסוקה במשרה מלאה ולאפשר לסטודנטים להתחיל לבנות רשת של קשרים חשובים.
ההתמחות בשיווק מסודרת על ידי רכז התמחות של מכללת סייקס לעסקים. מתמחים בשיווק ב-UT מקבלים לעתים קרובות שכר ועבדו בקידום מכירות, ניהול מוצרי צריכה, שיווק היי-טק, שיווק ללא מטרות רווח, חקר שוק ושיווק אסטרטגי בארגונים כמו בנק אוף אמריקה, GEICO, מוזיאון הילדים של גלזר ותאגיד יוז.
קשרים קהילתיים
שמונה מאות ממנהיגי הקהילה באזור מכהנים במועצות המייעצות של UT, ומספקים לסטודנטים עולם של קשרים מקצועיים לחקור.
התלמידים גם מקיימים אינטראקציה עם הקהילה העסקית באמצעות פרויקטי ייעוץ בכיתה, דוברים אורחים, טיולי שטח ומרכזים ומכונים של UT, הכוללים:
- המרכז לאתיקה
- מרכז האנרגיה של TECO למנהיגות
- מכון נעימולי לאסטרטגיה עסקית
- מרכז יזמות Lowth
- מכון הבמאים של פלורידה
מה אתה יכול לעשות עם המייג'ור הזה?
תחום השיווק הוא אחד מתחומי העסקים הצומחים, התוססים והמתגמלים ביותר. כמעט שליש מכוח העבודה של היום מחזיק במשרות הקשורות לשיווק. זה צפוי לגדול באופן משמעותי ככל שיותר חברות יהפכו מונחות שוק.
בוגרי שיווק עם כישורים בינאישיים טובים, רמה גבוהה של יצירתיות וכישורי תקשורת וטכנולוגיה חזקים יזכו להזדמנויות העבודה הטובות ביותר. בפרט, מעסיקים מחפשים כאלה שיש להם את הכישורים לפתח תוכניות שיווק ופרסום, קידום מכירות, יחסי ציבור ומסעות מכירות המשתמשים במדיה חדשה ובאינטרנט.
כותרות עבודה לדוגמה לבוגרי שיווק כוללים:
- מנהל שיווק
- רכז תקשורת
- מנהל קידום מכירות
- מנהל פיתוח מוצר
- חוקר שיווק וסקרים
- מומחה ליחסי ציבור
- אנליסט שיווקי
- קונה סחורה
בוגרים רבים ממשיכים את השכלתם דרך תכנית ה-MBA של UT (המציעה התרכזות בשיווק) או תכנית MS בשיווק, או במספר אוניברסיטאות אחרות בארה"ב ומחוצה לה.
עדויות סטודנטים
קבלה
שכר לימוד בתוכנית
הסמכות
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.