BA עיצוב, תקשורת אופנה
VIAMODA
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Warsaw, פולין
שפות
פולני
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
7 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 3,100 / per course
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Oct 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
במהלך תקשורת אופנה
במהלך הלימודים, VIAMODA מלמדת כיצד להשתמש בכלים ומערכות תקשורת לקידום חברות ומותגי אופנה, ליצור קמפיינים פרסומיים, גרפיקה ועבודות צילום ופעילויות בתחום האינטרנט (e-commerce, e-marketing).
הלימודים נלמדים בפולנית על בסיס משרה מלאה ומשרה חלקית.
התלמידים שלנו מקבלים מידע על אופן ארגון אירועי אופנה, המתאימים למטרות קידום מכירות, הספציפיות של המותג, התקציב והציפיות של קבוצת היעד.
הרצאות וקורסים מעשיים עם אנשי אקדמיה מנוסים - מאפשרים לך ללמוד את השפה המקצועית, העקרונות והמושגים המפקחים על תעשיית האופנה ושולטים בה, ומכינים את התלמידים למבקרים בעלי ידע, מומחים ומקדמי אופנה אפקטיביים.
VIAMODA נותן את ההזדמנות באופן עצמאי לעצב את הסביבה ואת האסתטיקה של אוסף שטח המכירות - אלמנטים של סגנונות ו Visual Merchandising.
עם זאת, בראש ובראשונה, אנו מציעים לתלמידים שלנו הזדמנות להשיג קשרים מקצועיים רבים במהלך הלימודים, כך שהם יכולים לקבל ניסיון מעשי על בסיס הידע שלהם ואת הכישורים.
הודות לשיתוף פעולה הדוק עם חברות וארגונים בתחום האופנה, האוניברסיטה מאפשרת גם לתלמידיה להשתתף, תוך כדי לימוד, בהכנת פרויקטי איסוף אותנטיים, שהטובים שבהם מיושמים בהפקה. על ידי הגדרת המוצר בתנאים של תפקוד חברת הלבשה בשוק, הוא יוצר הזדמנות ייחודית לסטודנטים של התמחות זו כדי להשתתף בתהליך המלא של יצירת המוצרים שלהם, בעוד סטודנטים של התמחות תקשורת לקדם אותם בשוק האופנה.
מסלול קריירה לאחר השלמת המומחיות:
- מומחה שיווק ומנהל מותג
- קמעונאות Visual Merchandising מומחה
- מגזין פורד ומומחה לתקשורת
- מקדם אופנה
- מנהל קריאייטיב (מנהל אמנות)
- יזם עצמאי
מסמכים נדרשים
- שאלון נתונים אישיים באינטרנט ובקשת כניסה,
- המקור של התעודה המקנה למועמד בקשה להתקבל למוסד להשכלה גבוהה יחד עם תרגום, לגליזציה במדינה בה הוצא או בשגרירות,
- צילום מוסמך של הדרכון ואשרה תקפה או היתר שהייה,
- רמה מספקת של מיומנות מספקת בשפה הפולנית,
- 2 תצלומים, בגודל 35x45 מ"מ, חשוף, על רקע קל (חתום),
- 1 צילום צבעוני n טופס אלקטרוני (236x295 פיקסלים, 300 dpi, JPG)
- תעודה רפואית,
- צילום של ביטוח תקף,
- מצגת עצמית (בפורמט pdf, לא יעלה על 50MB), המתאר את תחומי העניין שלך ואת ההשראות עם הדגש על אמנות, תרבות, תקשורת או אופנה, ויהיה מועיל מאוד בהערכת הנטייה למוטיבציה ומוטיבציה,
- הוכחה לדמי הכניסה ששולמו ישירות לחשבון הבנק של אוניברסיטת VIAMODA .