הצטיינות בתואר ראשון בשיווק בינלאומי
University of Westminster
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 - 4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 15,400 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* בינלאומי - בריטניה/איחוד האירופי: £9,250 (עמלות לשנת לימודים)
מבוא
הבינלאומיות והתפתחות השווקים יצרו הזדמנויות לחברות להתמקד בשיווק מנקודת מבט גלובלית.בתואר שלנו, תחקור את המורכבות והגיוון העומדים בפני משווקים בשוק העולמי התחרותי והמתפתח ללא הרף, תוך שילוב אסטרטגיית השיווק, הכלים והטכניקות העדכניות ביותר.
אתה יכול גם להגביר את יכולת התעסוקה שלך על ידי השגת כישורים נוספים עם המכון לנתונים ושיווק (IDM) ו/או המכון השיווקי (CIM).המעמד שלנו כמוסד CIM Graduate Gateway מקנה לך בקשת פטורים ממודולים על הכישורים המקצועיים שלו, בעוד שאתה יכול לזכות בפרס IDM בשיווק דיגיטלי במהלך מודול Digital Essentials of Marketing.
מכיוון שתארי השיווק שלנו חולקים שנה ראשונה משותפת, אתה זוכה להתנסות בכל התחומים העיקריים בשיווק תוך שמירה על הגמישות לשנות קורס בתחילת השנה השנייה שלך.
התמקדות בשיווק בהקשר בינלאומי, תקבלו מודעות לסביבה המקצועית הגלובלית, התרבותית, החברתית, הכלכלית והאתית שבתוכה פועלים כעת משווקים ולקשרים עם תחומים עסקיים פונקציונליים אחרים הדרושים להצלחה ארגונית כוללת.
תכנית הלימודים המקיפה שלנו מכסה פיתוח אסטרטגיית שיווק בינלאומית, ניהול אסטרטגי גלובלי, ניהול מותגים, פיתוח מוצרים ויישום, תיאום ובקרה של מאמצי השיווק הבינלאומיים.מתוך הכרה בחשיבות של טכניקות דיגיטליות ושיווק במדיה חברתית, תהיה לך גישה למעבדת השיווק הדיגיטלית החדשה שלנו, Switch 23, שהוקמה כדי לחקות סוכנות יצירתית.
תצבור ניסיון מעשי בעבודה על תדריכי לקוחות חיים ממשווקים חיצוניים, ניתוח ביצועים ומחקר לקוחות, כמו גם שימוש בטכנולוגיות מבוססות אינטרנט רלוונטיות לשיווק.בעבר, למשל, סטודנטים עבדו על פרויקט עבור מבשלת בירה קטנה לפיתוח תוכנית שיווקית למכירת בירות המעצבות שלה מאוטובוס נייד.
תסיים את לימודיך עם הידע, הכישורים והיכולות להמשיך בקריירה ברחבי העולם ועם ארגונים בינלאומיים בתחומים כמו תכנון שיווק אסטרטגי, חקר שוק, תקשורת שיווקית וניהול מותג.
הסיבות העיקריות ללמוד איתנו
- קורס ממוקד מקצועי עם הזדמנות לקבל כישורים מקצועיים נוספים מהמכון לנתונים ושיווק (IDM) ומהמכון השיווקי (CIM)
- תארים בשיווק חולקים שנה ראשונה משותפת, ומעניקים גמישות רבה יותר בבחירת ההתמחות שלך.
- אפשרות להקדיש סמסטר אחד או שנה ללימודים בחו"ל באחד מהמוסדות השותפים שלנו, לצבור ניסיון עבודה יקר ערך, או שילוב של שניהם.לדוגמה, סטודנט אחד קודם עבד כמנהל שיווק של ICG Medical.
- הזדמנות ללמוד שפה זרה כמודול אופציונלי בכל שנת לימודים.
- שמע ממומחים ותתערב עם סטודנטים לשיווק על ידי הצטרפות לאגודת השיווק של Westminster המנוהלת על ידי סטודנטים או צבר ניסיון מקצועי בעבודה עבור Westminster Business Consultants.
- הרצאות אורח של מתרגלים בתעשייה כללו בעבר דוברים ב-Google Analytics ומארגונים כמו IBM, Tableau, Coca Cola ולינקדאין.
- התוכניות מועברות על ידי גוף הוראה רב תרבותי ובינלאומי המגיעים מעיסוק מקצועי ו/או מתפרסמות באופן קבוע בכתבי עת בינלאומיים מובילים.
למה ללמוד את הקורס הזה?
- שלב תיאוריה ופרקטיקה
קשר תיאוריה לפרקטיקה גלובלית באמצעות תיאורי מקרה אמיתיים, הרצאות אורח ופרויקטים שיווקיים חיים. - בנה קשרים
צור קשרים עם עמיתים, אנשי שיווק ומעסיקים עתידיים באמצעות הקישורים שלנו עם ה-CIM וה-IDM. - צוות הוראה רב תרבותי ובינלאומי
גוף הוראה רב תרבותי ובינלאומי, המגיע מעיסוק מקצועי ו/או מתפרסם באופן קבוע בכתבי עת בינלאומיים מובילים.
הכרה מקצועית
כמוסד ל-Graduate Gateway עם ה-Chartered Institute of Marketing (CIM), תוכן התואר שלנו מופה כנגד כישורי CIM כדי לאפשר פטורים עבור מודולים.זה מספק הזדמנות ייחודית לזכות בהסמכה או פרס מקצועי לצד תואר השיווק שלך ומשמעות הדבר היא שלרוב הכישורים, אתה צריך לגשת רק להערכה אחת במקום שלוש הרגילות.ניתן לזכות בפרס המכון לנתונים ושיווק (IDM) בשיווק דיגיטלי גם במהלך מודול ה-Digital Essentials of Marketing של הקורס.
אפשרויות קריירה
אם אתה מחפש קריירה בתפקיד השיווקי של ארגון, התואר שלנו, עם התמקדותו בשיווק בינלאומי, יכין אותך למגוון רחב של תפקידים בעבודה בחו"ל או לחברות שנסחרות בכל רחבי העולם. זה נועד לפתח את הניתוח האנליטי ופתרון הבעיות שלך, לספק לך ידע רחב בעסקים, יחד עם הידע המומחה הנדרש לביצוע שיווק אסטרטגי בהקשרים חדשים מאתגרים.
בוגרי עבר של תואר זה מצאו עבודה מוצלחת בתפקידי שיווק כגון חניך ניהול, מנהל קמעונאות, חניך שיווק, עוזר לחקר שוק, חניך פרסום, עוזר יחסי ציבור, מנהל קידום מכירות, מנהל מותג מתאמן ועוזר מותג גלובלי. מספרים הולכים וגדלים של סטודנטים מתקדמים ללימודים נוספים בסיום הלימודים: או לקיחת כישורים מקצועיים או להישאר ללימודים לתואר שני.
שירות הקריירה והתעסוקה של האוניברסיטה בנה רשת של למעלה מ-3,000 מעסיקים ברחבי העולם, ועוזר לכל הסטודנטים שלנו לחקור ולהתחבר להזדמנויות וקריירות מרגשות.
- פתח את כישורי החדשנות והיזמות שלך
פתח את כישורי החדשנות והיזמות שלך בתחרות The Big Idea, בחסות Santander. - התחל את הקריירה שלך
למד כיצד להשתמש במדיה חברתית בחיפוש העבודה שלך או בלינקדאין כדי להתחיל את הקריירה שלך. - פתח את ה-CQ שלך
פתח את האינטליגנציה התרבותית שלך - או 'CQ' - על ידי לימוד לצד סטודנטים וצוות המייצגים יותר מ-100 לאומים.
קישורים לתעשייה
לצד הקשרים שיש למוסד ולצוות הפרט עם גופים מקצועיים, לרבות ה-CIM וה-IDM, לרבים מהצוות המלמד כיום בקורס זה יש ניסיון מקצועי רב במגוון מגזרים עסקיים, כאשר צוותים רבים שומרים על קשרים עם התעשייה באמצעות עבודת ייעוץ והדרכה.
במהלך הקורס, יהיו לך הזדמנויות רבות לשמוע מדברים אורחים ודרך סדרת קולות הבוגרים שלנו, שבה סטודנטים לשעבר בשיווק לתארים מתקדמים ישתפו חוויות, כולל אלה שעובדים עבור קבוצות מדיה גלובליות או הקימו ייעוץ שיווקי משלהם.
תפקידי עבודה
הקורס יכין אותך למגוון רחב של תפקידים בעסקים בהקשר בינלאומי.
דוגמאות לכך מהבוגרים האחרונים שלנו הן:
- בכיר פרסום
- מנהל מותג
- חניך ניהול
- חוקר שוק
- עמית/מנהל שיווק
- קצין פיתוח מוצרים
- קצין יחסי ציבור
- מנהל/מנהל מדיה חברתית
פרס התעסוקה של ווסטמינסטר
מעסיקים מעריכים בוגרים שהשקיעו בפיתוח האישי והמקצועי שלהם - ופרס התעסוקה של ווסטמינסטר שלנו נותן לך את ההזדמנות לתעד ולהדגים באופן רשמי את הפעילויות וההישגים הללו.
הפרס גמיש וניתן להשלים אותו בזמנך, הכולל קבוצה של פעילויות ליבה ופעילויות חוץ-בית ספריות אופציונליות.
הפעילויות עשויות לכלול רכישת ניסיון באמצעות עבודה במשרה חלקית או השמה, הרשמה לתכנית המנוהלת על ידי אוניברסיטה - כגון הדרכה או הוראה בבית ספר - או השלמת תרגילים מקוונים.
קבלה
תכנית לימודים
לתארים שלנו בשיווק יש שנה ראשונה משותפת המאפשרת לך להתנסות בכל התחומים העיקריים בשיווק לפני שתסיים את התואר שלך כך שיתאים לבחירת הקריירה שלך, תוך התמקדות בשיווק בינלאומי, ניהול שיווק או תקשורת שיווקית.
הנושאים הבאים מעידים על מה שתלמד בקורס זה.
שנה 1
אתה מתוודע לתיאוריות שיווקיות מרכזיות, למושגים ולכלים וטכניקות שיווקיות מתפתחות. אנו מתמקדים בלקוח, בוחנים את התנהגות הקונים ואת הגורמים המשפיעים על תפיסות והחלטות רכישה.
נושאי הלימוד כוללים:
- התנהגות קונה
- יסודות השיווק
- יסודות השיווק הדיגיטלי
- פיתוח מקצועי למשווקים
- סביבת השיווק העולמית
תהיה לך גם הזדמנות לקחת מודול אופציונלי שמרחיב את כישוריך או עוזר לך להשיג ידע מעמיק יותר על תחום המומחה שלך; מודול האפשרויות שלך עשוי להיות שפה זרה.
רמת אשראי 4
שנה 2
תלמד כיצד להעביר פרויקט מחקר שיווקי בחו"ל, תוך התחשבות בקשיים פוטנציאליים בגישה לדגימות שוק או מחסומי שפה ונושאים תרבותיים, כגון דיבור ישיר עם נשים או ההגבלות של דיון בנושאי טאבו, למשל. אתה תעצב מחקר מתאים, תבין נתונים ראשוניים ומשניים, תבצע ניתוח נתונים איכותי וכמותי ותשתמש בממצאים כדי לשפר את קבלת ההחלטות השיווקיות. מודולים אופציונליים מאפשרים לך לבחור נושאים המעניינים אותך ביותר. לדוגמה, שיווק קמעונאי בוחן את האתגרים העומדים בפני מכפילי קמעונאות מקוונים וחנויות ואת המניעים מאחורי השינוי בתעשייה, תוך הסתמכות על חוויות מהחיים האמיתיים מעולמות האופנה וקמעונאות המזון. בשיווק B2B, תכירו את יחסי הקנייה והמכירה המורכבים בין ארגונים ונושאי שיווק, כגון מסחר אלקטרוני, ניהול חשבון מפתח ואתיקה של שרשרת האספקה.
נושאי הלימוד כוללים:
- פיתוח המותג המקצועי שלך
- שווקים בינלאומיים
- מדדי שיווק
- מחקר שיווקי
בנוסף שתי אפשרויות משיווק קמעונאי, אתיקה ואחריות חברתית בשיווק, שיווק B2B, שירותי שיווק, שיווק במדיה חברתית, שיווק ספורט או תחומי עסקים אחרים כולל שפות.
רמת אשראי 5
שנת השמה
ניסיון מקצועי או שנת לימודים בחו"ל
בין השנים 2 ל-3, אתה יכול לבחור ללמוד קורסים באנגלית במשך שנה באחד מהמוסדות השותפים שלנו בחו"ל. נכון לעכשיו, אתה יכול לקחת שנה בחו"ל ללמוד (או לשלב עבודה ולימודים) בברלין, קופנהגן, מדריד, פריז ובמקומות אחרים כולל בריסביין, סידני (אוסטרליה), יפן, קנדה וארה"ב. יש גם הזדמנויות רבות לבעלי כישורי שפה מתאימים ללמוד בשפה המקומית בצרפת, גרמניה וספרד, בין היתר.
אתה יכול גם לבחור לפצל את שנתך בחו"ל לחילופי סמסטר ראשון והשמה לעבודה בסמסטר שני, שניהם נערכים בחו"ל. או לקחת על עצמו שנת השמה בחו"ל.
לחלופין, בין השנים 2 ל-3, אתה יכול לבצע השמה עסקית של שנה, במשרה מלאה כשנת ניסיון מקצועי בבריטניה. סטודנטים בעבר השלימו מיקומים במגוון ארגונים יוקרתיים, כולל בנק ברקליס, בריטיש איירווייס, דיסני בריטניה, יבמ ו-NHS, כמו גם בעסקים קטנים יותר.
שנה 3
אתה ממשיך להרחיב את הידע שלך באנליטיקה שיווקית ושקול את ערוצי התקשורת המגוונים הפתוחים למשווקים, בהתחשב, למשל, כיצד צרכי הלקוחות עשויים להיות שונים ובתפיסות של מותגים זרים במדינות שונות. יש לך הזדמנות לבצע עבודת גמר שבה תחקור נושא לבחירתך. כדוגמה, תוכל לנתח כיצד מותג התמקם מחדש בשוק זר או לשקול דוגמה של חברה 'גלוקלית', שמפתחת ומפיצה ברחבי העולם, אך מתאימה את המוצר, השירותים והשיווק שלה כדי להתאים לשווקים המקומיים. תוכלו ליהנות מטיול בחו"ל במודול לימודים חוצי-תרבות בשיווק, שבו תחקור את התרבות המקומית, ועסקים זרים ותפגוש בוגרים.
נושאי הלימוד כוללים:
- מחקרים חוצי תרבות בשיווק
- תכנון ואסטרטגיה של שוק בינלאומי
- שיווק ניתוח
- תקשורת שיווקית
בנוסף שתי אפשרויות: יעד, שיווק תרבות ומורשת, עבודת גמר, שיווק אינטראקטיבי ודיגיטלי, ניהול מותגים, פיתוח מוצרים חדשים או תחומים עסקיים אחרים כולל שפות.
רמת אשראי 6
הזדמנויות בינלאומיות
רבים מהקורסים שלנו מציעים חוויות לימודים ועבודה בינלאומיות, והאוניברסיטה מספקת הזדמנויות גלובליות אחרות שכל הסטודנטים יכולים להגיש מועמדות אליהן - כך שלא משנה מה אתה לומד, תהיה לך הזדמנות לצאת לחו"ל.
ההזדמנויות יכולות לכלול:
- השתתפות בחילופי סמסטר או שנה במוסדות ברחבי העולם
- השתתפות בבית ספר קיץ בינלאומי או טיול שטח
- פיתוח קורות חיים באמצעות התנדבות או מיקומי עבודה בחו"ל
ניסיון בינלאומי מרחיב אופקים, מגביר את הביטחון העצמי ומשפר את ההבנה הגלובלית, לצד היותו פנטסטי לקריירה שלך.
שכר לימוד בתוכנית
מלגות ומימון
האוניברסיטה מחויבת לתמוך בתלמידים שאפתניים ומצטיינים ואנו מציעים מגוון מלגות לסטודנטים זכאים לתואר ראשון, המכסים את כל שכר הלימוד או חלק ממנו.
גלריה
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.