תואר ראשון במדעי התקשורת והתקשורת - ריכוז בתקשורת אסטרטגית משולבת
Zayed University
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Mohammed Bin Zayed City, איחוד האמירויות הערביות
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
סקירה כללית
תוכנית הלימודים ואחריה תלמידי בית הספר
כל הריכוזים לוקחים קורסי מבוא בתולדות המדיה, בתקשורת ובביקורת תרבות, בתקשורת, באתיקה בתקשורת, בתקשורת דיגיטלית יישומית ובדיבור בפומבי ובשכנוע, וכן בקורסים מתקדמים בחקר התקשורת והמדיה, חוק התקשורת והתמחות. במקום להתמקד בטופס או במדיום אחד של תקשורת, התלמידים לומדים מגוון של טכנולוגיות וטכנולוגיות, כולל אודיו, וידאו, אינטרנט, מולטימדיה, והדפסה. גישה זו מספקת שילוב ייחודי של הוראה ויישומים מעשיים.
התוכנית האקדמית עוקבת אחר מודל התוכניות המוכרות על ידי איגוד הפרסום הבינלאומי, המועצה להכשרת עובדים בעיתונאות ותקשורת המונים, וחברת יחסי הציבור של אמריקה. זה מבטיח חינוך רחב אומנויות ליברליות עומק בהבנה ויישום עקרונות מקצועיים, מיומנויות, וכישורים. מודל זה הופך את Zayed University לתקשורת ומדיה למדעי תוכנית ייחודית איחוד האמירויות הערביות והמזרח התיכון.
במהלך שלושת הסמסטרים הראשונים, התלמידים משלימים קורסים בחינוך הכללי בתוספת COM 200 תקשורת, מדיה וחברה. לאחר שהסטודנטים מתקבלים לתוכנית הם מתמקדים בקורסים במדעי התקשורת והמדיה ומתרכזים באחד משלושה תחומים:
- ייצור מדיה וסיפור סיפורים
- תקשורת אסטרטגית משולבת
- תיירות ותקשורת תרבותית
ריכוזים בתקשורת אסטרטגית משולבת
(ריכוז זה מוכר על ידי איגוד הפרסום הבינלאומי)
תקשורת אסטרטגית משולבת מתארת את שילובם של התחומים מבוססים יחסי הציבור, פרסום, קידום ושיווק. תקשורת אסטרטגית משולבת כוללת תכנון וביצוע של תוכניות תקשורת, קמפיינים ומסרים על מנת ליצור אסטרטגיות וטקטיקות תקשורת מתואמות ועקביות עבור תאגידים ציבוריים ופרטיים, העונים על הצרכים המורכבים של הלקוחות במאה ה -21. בוגרי תקשורת אסטרטגית משולבת מתאימים היטב למשרות מקצועיות בפרסום, יחסי ציבור, קשרי קהילה, שירות לקוחות, תכנון אירועים, קידום מכירות, שירות לקוחות ותכנון מדיה וכן קריירה בתקשורת ממשלתית ותקשורת ארגונית. עם סיום הלימודים, התלמידים זכאים לתעודת הפרסום הבינלאומי (IAA) בתקשורת שיווקית אם הם עומדים בדרישות הקורס.
תוכנית הלימודים
עם סיום מוצלח של תוכנית זו, התלמידים יוכלו:
- להבין וליישם את העקרונות ואת דיני חופש הביטוי וללחוץ על המדינה שבה נמצא המוסד המזמין את ACEJMC וכן להבין את מגוון המערכות של חופש הביטוי בעולם.
- להפגין הבנה של ההיסטוריה ואת התפקיד של אנשי מקצוע ומוסדות בעיצוב התקשורת.
- להפגין הבנה של צורות של שונות בתרבויות הגלובלית ובחברה המקומית ביחס לתקשורת המונים.
- להדגים את ההבנה של מגוון העמים והתרבויות, את המשמעות וההשפעה של תקשורת המונים בחברה גלובלית.
- להבין מושגים וליישם תיאוריות בשימוש והצגה של תמונות ומידע.
- להפגין הבנה של עקרונות אתיים מקצועיים עבודה אתית במרדף אחר האמת, הדיוק, ההגינות, ואת המגוון.
- תחשוב בצורה ביקורתית, יצירתית ובלתי תלויה.
- לערוך מחקר ולהעריך מידע בשיטות המתאימות למקצועות התקשורת בהם הם עובדים.
- כתוב בצורה נכונה וברורה בצורות ובסגנונות המתאימים למקצועות התקשורת, לקהל ולמטרות שהם משרתים.
- להעריך באופן ביקורתי את העבודה שלהם ושל אחרים עבור דיוק והגינות, בהירות, סגנון מתאים, ותקינות דקדוקית.
- החל מושגים בסיסיים מספריים וסטטיסטיים.
- החל את הכלים והטכנולוגיות הנוכחיים המתאימים למקצועות התקשורת בהם הם פועלים, ולהבין את העולם הדיגיטלי.
- עבודה ביעילות בקבוצות והקשרים בין-אישיים; להדגים את היכולת להשיג מטרות; להציג מקצוענות במקום העבודה.