בהצטיינות תואר ראשון במסחר (שיווק דיגיטלי)
Fanshawe College
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, קנדה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
CAD 31,145 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* $8,579.65: תשלום כולל לסטודנטים בינלאומיים לקדנציה. העלויות בפועל לשנת 2020/21 עדיין נקבעות
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
קבל תואר ראשון ארבע שנים בשיווק דיגיטלי
התכנית לתואר ראשון במסחר (שיווק דיגיטלי) בהצטיינות בת ארבע שנים של Fanshawe תספק לך ידע על יסודות הליבה של העסק כולל אסטרטגיה עסקית, ניהול, משאבי אנוש, חשבונאות ומנהיגות. תקבל גם הכשרה מתקדמת עם קורסי שיווק דיגיטלי מיוחדים, כולל ניהול מותג ושילוב מדיה, אנליטיקה, ניהול אתרים אסטרטגי ושיווק במנועי חיפוש.
גלריה
קבלה
תכנית לימודים
הזדמנויות קו-אופ
תכנית הצטיינות לתואר ראשון במסחר (שיווק דיגיטלי) מציעה רכיב חינוך שיתופי, המעניק לסטודנטים את ההזדמנות לצבור ניסיון עבודה ממקור ראשון בתחומם שבחרו. הנה כמה משרות שיתופיות שהניעו את הקריירה של כמה סטודנטים לתואר ראשון במסחר (שיווק דיגיטלי) בהצטיינות עוד לפני שסיימו את הלימודים!
עוזר שיווק דיגיטלי - מסייע בשיווק והצגת נוכחות החברה באינטרנט.
מתאם שיווק - תמיכה בכל פעילויות הקידום על ידי יישום הטקטיקות שזוהו בתוכנית שיווקית.
עמית שיווק ואירועים - ממלא תפקיד קריטי בהגדלת ההשפעה והטווח של התוכניות והאירועים של החברה תוך תיאום מאמצים סביב תוכנית האחריות החברתית של הארגון.
למידע נוסף בנוגע לשיתוף פעולה, אנא בקר באתר השיתופיות שלנו או צור קשר עם משרד השיתופיות.
קורסים
קורסי ליבה
קורסי ליבה
קח את כל קורסי החובה (הליבה) הבאים:
הממוצע המצטבר המינימלי עבור קורסי ליבה הוא 2.5
(סטודנטים המשלימים BMK רמה 4 ונכנסים לרמה 5 של תוכנית BDM חייבים גם להשלים את COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, ACCT-7014, LAWS-7002, MGMT-7007 ומקצוע בחירה להשכלה כללית קורסים מרמות קודמות של התוכנית)
(סטודנטים שמסיימים BAM רמה 6 ונכנסים לרמה 7 של תוכנית BDM חייבים גם להשלים את COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, MGMT-7016, FINA-7006, MGMT-7007, LAWS-7002, ACCT-7014, ו-2 קורסי בחירה להשכלה כללית מרמות קודמות של התוכנית)
קבוצה 1
שלב 1
- MATH-7007 ---- מתמטיקה לקבלת החלטות
- ACCT-7002 ---- חשבונאות 1-מבוא
- COMP-7012 ---- יישומי מחשב לעסקים
- MGMT-7006 ---- יסודות הניהול
- COMM-7018 ---- Comm. בעולם מגוון
קבוצה 2
שלב 2
בנוסף לקורסי החובה הבאים, אנא עיין בדרישת Non-Core Level 2 להלן
- MKTG-7001 ---- שיווק 1
- ECON-7005 ---- מיקרו-כלכלה
- MGMT-7008 ---- ניהול תפעול
- MGMT-7007 ---- ניהול משאבי אנוש
קבוצה 3
רמה 3
בנוסף לקורסי החובה הבאים, אנא עיין בדרישת Non-Core Level 3 להלן
- ECON-7006 ---- מאקרו כלכלה
- ACCT-7004 ---- הנהלת חשבונות
- MGMT-7009 ---- עקרונות התנהגות ארגונית
קבוצה 4
רמה 4
בנוסף לקורסי החובה הבאים, אנא עיין בדרישת Non-Core Level 4 להלן
- LAWS-7002 ---- דיני עסקים
- MKTG-7002 ---- שיווק 2
- SYST-7001 ---- מערכות מידע לעסקים
- METH-7022 ---- סטטיסטיקה לעסקים
קבוצה 5
רמה 5
בנוסף לקורסי החובה הבאים, אנא עיין בדרישת Non-Core Level 5 להלן
- FINA-7006 ---- ניהול פיננסי
- METH-7024 ---- שיטות מחקר יישומיות
- MKTG-7003 ---- ניהול אתרים אסטרטגי
- MKTG-7004 ---- ניהול מותג ושילוב מדיה
קבוצה 6
רמה 6
- MKTG-7005 ---- שיווק במנועי חיפוש
- MKTG-7006 ---- התנהגות לקוחות
- MKTG-7007 ---- שיווק דיגיטלי
- MGMT-7016 ---- ניהול תוכניות ופרויקטים
- MGMT-7011 ---- מנהיגים ומנהיגות
- COOP-1021 ---- Co-Op Educ. הכנה לתעסוקה
קבוצה 7
רמה 7
בנוסף לקורסי החובה הבאים, אנא עיין בדרישת Non-Core Level 7 להלן
- MKTG-7011 ---- נושאים מתקדמים בשיווק דיגיטלי
- MKTG-7008 ---- שיווק ומדדים וניתוח
- MKTG-7009 ---- ניהול קשרי לקוחות
קבוצה 8
רמה 7 - דרישה נוספת.
קח את ENTP-7001 או INNV-7001
- ENTP-7001 ---- יזמות עסקית
- INNV-7001 ---- יישומי חדשנות
קבוצה 9
רמה 8
בנוסף לקורסי החובה הבאים, אנא עיין בדרישת Non-Core Level 8 להלן
- MKTG-7012 ---- מגמות נוכחיות בשיווק וניהול
- MGMT-7024 ---- אסטרטגיה גלובלית ומסחר אלקטרוני
- MGMT-7039 ---- Capstone Project
- MGMT-7041 ---- ניהול אסטרטגי
- DEVL-7001 ---- פיתוח קריירה
קבוצה 10
דרישת שיתוף פעולה
על הסטודנטים להשלים תקופת עבודה משותפת אחת
- COOP-BDM1W ---- BDM1 Co-op תקופת עבודה
קורסים שאינם הליבה
קח את כל קורסי החובה (ללא ליבה) הבאים:
הממוצע המצטבר המינימלי עבור קורסים שאינם הליבה הוא 2.0
קבוצה 1
שלב 2
- COMM-7021 ---- טיעון ושכנוע
קבוצה 2
רמה 3
- LIBS-7001 ---- אתיקה בהקשר גלובלי
- MGMT-7042 ---- חשיבה חישובית
קבוצה 3
השכלה כללית - מקצועות בחירה -
קח 3 נקודות בחירה להשכלה כללית ברמת מבוא מאחד מהמקצועות הבאים - מדעי הרוח (HUMA), מדעי החברה (SOSC), מתמטיקה (MATH), מדעים (PHYS) - נלקח בדרך כלל ברמה 2
קבוצה 4
קח 6 נקודות בחירה להשכלה כללית ברמה העליונה (לא מבוא) - נלקח בדרך כלל ברמות 7 ו-8
קבוצה 5
קח 9 נקודות בחירה להשכלה כללית ברמה מבוא או עליון - בדרך כלל נלקחים ברמות 3, 4 ו-5
תושבות התוכנית
סטודנטים חייבים להשלים מינימום של 34 נקודות זכות בתכנית זו ב- Fanshawe College כדי לעמוד בדרישת התושבות בתכנית ולסיים את לימודיהם בתכנית זו
תוצאת התוכנית
הבוגר הוכיח בצורה מהימנה את היכולת:
- זהה את התחומים הפונקציונליים של העסק (למשל, ניהול, שיווק, משאבי אנוש, חשבונאות) והכר כיצד כל תחום תורם לתפעול מוצלח של ארגון
- זיהוי והערכת ביצועי ארגון על ידי איסוף ופירוש נתונים, הכנה וניתוח של דוחות כספיים כמו גם דוחות אחרים
- לזהות ולבחון גורמים הקשורים זה בזה (פנימיים וחיצוניים) המשפיעים על התרבות הארגונית ועל התנהגויות וביצועים של העובדים
- הגדר והעריך את הסביבה העסקית והיעדים של ארגון לתכנון יוזמות שיווק המבוססות על עקרונות שיווק הליבה
- לתכנן, ליישם ולהעריך פרויקטים ותוכניות, תוך שימוש בעקרונות וכלים של תכנון פרויקטים
- להכיר ולדבוק במסגרות המשפטיות, האתיות, הכלכליות, החברתיות והמקצועיות שבהן פועל אדם וארגון
- לנתח ולהעריך את תפקידם של מגזרים, מבנים ארגוניים וגדלים, ואת התלות ההדדית של תחומים תפקודיים בפיתוח ויישום של אסטרטגיות התומכות ביעדים ארגוניים
- לפתח תוכנית עסקית מקיפה המבוססת על מחקר רלוונטי המשלב עקרונות עסקיים, שיטות עבודה מומלצות ושיקולים סביבתיים
- ליישם אינטליגנציה חברתית כדי לבנות ולטפח קשרים מועילים הדדיים עם מחזיקי עניין פנימיים וחיצוניים לפי הצורך בתרבות עסקית מכילה, מגוונת, גלובלית
- מחקר, ניתוח והערכה ביקורתית של נתונים איכותיים וכמותיים ממקורות מתאימים כדי לתמוך בהחלטות אסטרטגיות ותפעוליות
- להעריך ולתאר את המטרה של טכנולוגיות קיימות ומתפתחות וממנף מערכות [שאוספות, מארגנות, מנתחות ומתקשרות מידע] כדי לתמוך בהשגת יעדים ארגוניים
- להעריך וליישם אסטרטגיות ותהליכים לניהול סיכונים כדי לתמוך בביצועים ובהצלחה של פרט וארגון
- הגדר יעדים ואימוץ אסטרטגיות לעסוק בלמידה לכל החיים ובפיתוח מקצועי אישי המקדם מטבע וחדשנות עם מגמות וטכנולוגיות מתפתחות
- מחקר וניתוח התנהגות לקוחות וניהול קשרי לקוחות כדי לפתח ולאמץ אסטרטגיות שיווקיות, טקטיקות ותקשורת יעילות
- צור, התאימו והעריך אסטרטגיות מיתוג המעבירות את ערכי הארגון וממקסמות את ההון העצמי של המותג
- עיצוב, פיתוח ותחזוקה של אתר אינטרנט מאובטח, מרתק ונגיש באמצעות מערכת ניהול תוכן וטכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש
- לפתח וליישם תוכנית שיווק במנועי חיפוש עבור ארגון כדי למנף את הנראות המקוונת כדי להגביר את המודעות למותג ולתמוך ביצירת הכנסות
- לפתח וליישם יוזמות שיווק דיגיטלי עבור ארגון, כולל תוכן מפותח ונוצר על ידי משתמשים המותאם למותג, לקידום מוצר או שירות
- בחר והעריך מדדים רלוונטיים למדידת הביצועים והאפקטיביות של אסטרטגיות וטקטיקות שיווק דיגיטליות
- לפתח, להעריך, לבצע ולייעל אסטרטגיות שיווק המתאימות ליעדים הארגוניים כדי לשפר את הביצועים הפיננסיים
- חקור ונתח מגמות שיווק חדשות, כלים וטכניקות, ויישם אותם כדי לייעל את מעורבות הלקוחות וביצועי השיווק
אפשרויות קריירה
בוגרי תואר ראשון במסחר (שיווק דיגיטלי) של Fanshawe בהצטיינות יהיו מוכנים לסייע לארגונים במינוף הזדמנויות אסטרטגיות וטקטיות מקוונות ולא מקוונות כדי למשוך לקוחות ולפתח קשרים עסקיים. באמצעות שילוב של ידע עסקי הליבה והזדמנויות למידה יישומיות, הבוגרים מתכוננים להשיק את הקריירה שלהם ולחפש הזדמנויות לקידום כאנשי שיווק.
בוגרים יכולים לבחור להמשיך במגוון רחב של מיזמים יזמיים או קריירה ב:
- שיווק דיגיטלי
- שיווק כללי
- שיווק ישיר
- תקשורת
- שיווק מוצר
- אסטרטגית שיווק
- ניהול קשרי לקוחות
- מחקר וניתוח שוק
- שיווק/אופטימיזציה במנועי חיפוש
- שיווק וניתוח אינטרנט
- ייעוץ שיווקי
- עיסוקים יזמיים
להלן כמה דוגמאות להזדמנויות קריירה לבוגרי תואר ראשון במסחר (שיווק דיגיטלי) של Fanshawe:
מומחה לשיווק דיגיטלי
שחק תפקיד קריטי בהגברת מעורבות הלקוחות וייעול חווית הלקוח החדשה והחוזרת הכוללת.
רכז תוכן דיגיטלי
התמקדות בעיצוב גרפי, אסטרטגיית תוכן דיגיטלי, ניהול מדיה חברתית ותמיכה במכירות.
מנהל שיווק צמיחה
הגמישו את כישורי השיווק והניתוח היצירתיים שלכם בתפקיד בעל השפעה רבה זו.
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.