התואר ראשון באדריכלות
American University of Ras al Khaimah
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Ras Al Khaimah, איחוד האמירויות הערביות
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
5 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* 23000 סמסטר AED /
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
ארכיטקטורה הוא על התהליך ועל התוצר של תכנון, עיצוב, ומבני בניית מבנים פיסיים אחרים.
הזדמנויות קריירה
דרושים שם התואר שלך יהיה שימושי כוללים:
- הנדסאי בניין
- מודד מסחרי / מגורים
- מרצה השכלה גבוהה
- קצין מפקח / שימור מבנים היסטוריים
- אדריכל נוף
- מודד תכנון ופיתוח
- מעצב ההפקה, תיאטרון / טלוויזיה / קולנוע
- מהנדס מבנים
- מהנדס העיר
משרות הקשורות ישירות התואר שלך כוללות:
- אדריכל
- טכנולוג אדריכלי
- פנים ומעצב מרחבית
תנאי קבלה
- דיפלומה אמריקאי / קנדי
- הצלחה בבחינות בגרות UAE / GCC / מצרי משנית
- הצלחה בבחינות בגרות UAE / GCC / מצרי משנית
- IGCSE / GCE הבריטי השארת הצלחה בבחינות הבגרות (בית ספר השארת תעודה חייב להינתן, המציג את הציון האחרון (שנה) הושלם)
- דיפלומה איראנית
- תעודת בית ספר תיכון הודי / פקיסטני / בנגלדש גבוהה
- הבינלאומי Baccalaureate דיפלומה
- תעודת בית ספר תיכון סורית
- דיפלומת SABIS
- WAEC / Neco
משימה
הרווק של תוכנית אדריכלות באוניברסיטה האמריקאית של ראס אל ח'ימה (AURAK) מחנך את התלמידים להיות אדריכלים מוסמכים מסוגלים לייצר פתרונות יעילים באמצעות גישות אדריכלי בתחום אדריכלות. בוגרי התכנית יהיו בקיאים בטכנולוגיה בנושאים חברתיים וסביבתיים.
תכנית האדריכלות דורשת סטודנטים ליישם עקרונות אדריכלות המדע בסיסי לדגם, לנתח, עיצוב, ולהבין סביבות פיסיות, רכיבים או תהליכים; ולהכין את התלמידים לעבוד באופן מקצועי בתחומים אדריכליים. התוכנית מספקת לסטודנטים עם תשתית מעולה במיומנויות טכניות הליבה של משמעת: עיצוב, בניית בניינים, ו היסטוריה ותיאוריה של אדריכלות עם התחשבות מיוחדת לאחריות סביבתית אדריכלות ירוקה. בנוסף, מערך של קורסי בחירה טכניות מוצע לאפשר לסטודנטים להתאים החינוך האדריכלי שלהם כדי להתאים מטרות הקריירה שלהם הכי טוב. המוקד הטכני הוא השלים עם נושאים בחינוך כללי שמובילים חבר היטב מעוגל של החברה הגלובלית.
מטרות ויעדים
מטרות התכנית כבר נגזרו ולתמוך הצהרת הכוונות של האוניברסיטה האמריקנית של ראס אל ח'ימה. הבוגר של תכנית האדריכלות צפוי להיות מסוגל: 1. לפתח קריירה מקצועית מוצלחת בשווקים מקומיים ואזוריים או לימודים גבוהים בתחום האדריכלות.
- להרות, עיצוב, מודל, לנתח, לבחון וליישם עקרונות אדריכליים ותהליכים בהתחשב ההשפעה הסביבתית שלהם.
- מבחינה מקצועית ליישם חשיבה יצירתית, מיומנויות, ידע היסטורי ניסיוניות בטכניקות בפתרון בעיות מעשיות.
- ביעילות לתקשר לתפקד בסביבות רבות תחומיות שונות ועוסקים ללימודי המשך ופיתוח מקצועי.
- להבין את השיקולים האתיים, תרבותיים וסביבתיים של מקצוע האדריכלות.
תוצאות תכנית
AURAK פתחה את תוצרי הלמידה של התכנית האדריכלית באמות הקריטריונים הביצועים תלמידים (SPC) שאומצו על ידי NAAB (Accrediting דירקטוריון האדריכלות הלאומי) של ארצות הברית של אמריקה. לדברי SPC, התוצאות של התוכנית מאורגנים למחוזות בקלות רבה יותר להבין את היחסים בין הקריטריונים הפרט.
ממלכה: חשיבה ביקורתית וייצוג: אדריכלים חייבים להיות בעלי יכולת לבנות מערכות יחסים מופשטים להבין את ההשפעה של רעיונות המבוססים על מחקר וניתוח של הקשרים תיאורטיים, חברתיים, פוליטיים, כלכליים, תרבותיים וסביבתיים מרובים. יכולת זו כוללת מתקן עם המגוון הרחב יותר של תקשורת נהגה לחשוב על אדריכלות לרבות כתיבה, כישורי חקירה, דיבור, ציור בניית דגמים. סטודנטים ששאיפות למידה כוללות: - להיות השכלה רחבה.
- הערכת פעילות חקרנות לכל החיים.
- תקשורת גרפית במגוון של מדיה.
- מתוך הכרה והערכה של ראיות.
- הבנת אנשים, מקום, ואת הקשר.
- מתוך הכרה בדרישות של הלקוח, הקהילה והחברה מפורד.
א. 1. מיומנויות תקשורת: יכולת לקרוא, לכתוב, לדבר ולהקשיב ביעילות.
א. 2. מיומנויות חשיבת עיצוב: יכולת להעלות שאלות ברורות ומדויקות, להשתמש ברעיונות מופשטים לפרש מידע, לשקול נקודות מגוונות של נוף, להגיע למסקנות מנומקות היטב, ולבדוק תוצאות אלטרנטיביות נגד קריטריונים הרלבנטיות ואת ההתקנים.
א. 3. מיומנויות תקשורת חזותיות: יכולת להשתמש בתקשורת ייצוגית מתאימה, כגון גרפיקה מסורתית ומיומנויות טכנולוגיה דיגיטליות, להעביר צורניים חיוניים בכל שלב של תהליך תכנות והעיצוב.
א. 4. תיעוד טכני: יכולת לבצע רישומים ברורים מבחינה טכנית, לכתוב מפרטים תאר, ולהכין מודלים ממחישים וזיהוי ההרכבה של חומרים, מערכות ורכיבים מתאימים עיצוב בניין.
א. 5. כישורי חקירה: יכולת לאסוף, להעריך, להקליט, ליישם יחסית להעריך מידע רלוונטי בתוך תהליכי תכנון קורסים אדריכליים.
א. 6. מיומנויות עיצוב יסוד: היכולת להשתמש עקרונות אדריכליים בסיסיים ביעילות וסביבתיים בתכנון.
א. 7. שימוש תקדימים: היכולת לבחון ולהבין את עקרונות היסוד נוכחים תקדימים רלוונטיים לקבל החלטות לגבי השילוב של עקרונות כאלה לתוך ופרויקטים אדריכליים עיצוב עירוניים.
א. 8. הזמנת מערכות מיומנויות: הבנה של תפיסת היסוד של מערכות ההזמנה טבעיות ופורמאליות את הקיבולת של כל להודיע שתיים ועיצוב תלת ממדי.
א. 9. מסורות הסטוריות ותרבות העולמית: הבנה של קנונים מקבילים מסתעפים ומסורות של אדריכלות, נוף ועיצוב העירוני כולל דוגמאות של ילידים, דבורים, מקומיות, אזוריות, הגדרות לאומיות מן המזרח, מערב, צפון ההמיספרות הדרום מבחינת האקלים שלהם , אקולוגי, טכנולוגי, כלכלי, בריאות הציבור, וגורמים תרבותיים.
א. 10. גיוון תרבותי: הבנה של צרכים מגוונים, ערכים, נורמות התנהגות, יכולות פיזיות, ודפוסים חברתיים ומרחביים המאפיינות תרבויות ויחידים שונים ואת המשמעות של המגוון הזה על תפקידים חברתיים ואחריות של אדריכלים.
A.11. Applied Research: הבנת התפקיד של המחקר היישומי בקביעת תפקוד, צורה, ומערכות והשפעתם על מצבים אנושיים והתנהגות.
B Realm: משולב שיטות בנייה, טכני מיומנויות וידע: אדריכלים נקראים להבין את ההיבטים הטכניים של עיצוב, מערכות וחומרים, ולהיות מסוגלים ליישם כי הבנה לשירותים שלהם. בנוסף הוא חייב להעריך את תפקידם ביישום החלטות עיצוב, ואת ההשפעה של החלטות כאלה על הסביבה. סטודנטים לומדים שאיפות כוללים: - יצירת עיצובי בנייה עם מערכות משולבות היטב.
- הבנת constructability.
- שילוב מערכות בטיחות חיים.
- שילוב נגישות.
- יישום עקרונות של תכנון בר קיימא.
ב ' 1. טרום עיצוב: היכולת להכין תוכנית מקיפה עבור פרויקט אדריכלי, כגון הכנת הערכה של צרכי הלקוח והמשתמש, מלאי של דרישות שטח וציוד, ניתוח של תנאי שימוש באתר (לרבות מבנים קיימים), סקירה של רלוונטיות חוקים ותקנים והערכת השלכותיהן על הפרויקט, הגדרה של קריטריונים להערכת עיצוב בחירה באתר.
ב ' 2. נגישות: יכולת לעצב אתרים, מתקנים, מערכות לספק לשימוש עצמי ומשולב על ידי אנשים עם מוגבלות פיזית (ניידות כוללת), חושיים, ולקויות קוגניטיביות.
ב ' 3. קיים: יכולת לתכנן פרויקטים המביאים למרב, לשמר, או שימוש חוזרים במשאבים טבעיים ובנויים, מספקים סביבה בריאה עבור דיירים / משתמשים, ולהקטין את ההשפעות הסביבתיות של בנייה ותפעול על הדורים הבאים באמצעים כגון עיצוב פחמן ניטראלי, עיצוב Bioclimatic יעיל, ואנרגיה.
ב ' 4. עיצוב אתר: יכולת להגיב מאפייני אתר כגון קרקע, טופוגרפיה, צמחייה, ואת פרשת מים בפיתוח של תכנון פרויקט.
ב ' 5. חי בטיחות: יכולת ליישם את העקרונות הבסיסיים של מערכות בטיחות חיים בדגש על יציאה.
ב ' 6. עיצוב מקיף: יכולת לייצר פרויקט אדריכלי מקיף מוכיח את כושרו של כל תלמיד לקבל החלטות עיצוב פני קשקשים תוך שילוב SPC הבא: א .2. עיצוב מיומנויות חשיבה א .4. A.5 תיעוד טכני. A.8 כישורי חקירה. הזמנת מערכות A.9. מסורות הסטוריות ב .2 תרבות הגלובלית. ב .3 נגישות. B.4 קיים. ב .5 על מגיש עיצוב אתר. ב .8 בטיחות חיים. B.9 מערכות הסביבה. מבנית מערכות B. 7. שיקולים כספיים: הבנה של יסודות עלות הבניה, כגון עלויות רכישה, מימון פרויקטים ומימון, כדאיויות כלכליות, עלויות תפעול, ובניית הערכה בדגש על תמחיר מחזור החיים.
ב ' 8. מערכות סביבה: הבנת העקרונות של העיצוב "מערכות סביבתיות כגון אנרגיה גלומה, פעילה וחימום פסיבי וקירור, איכות אוויר בתוך בית, כיוון שמש, תאורה יומם תאורה מלאכותית, ואקוסטיקה; כולל שימוש בכלי הערכת ביצועים מתאים.
ב ' 9. מערכות מבניות: הבנה של העקרונות הבסיסיים של התנהגות מבנית לעמוד הכביד וכוחות לרוחב ואת האבולוציה, מגוון, ואת היישום מתאים של מערכות מבניות עכשוויות.
ב ' 10. מערכות בניין מעטפה: הבנה של העקרונות הבסיסיים המעורבים ביישום המתאים של בניית מערכות מעטפה ביחס מכלולים הקשורים בביצועים בסיסיים, אסתטיקה, העברת לחות, עמידות, ומקורות אנרגיה וחומר.
ב ' 11. מערכות בניין שירות: הבנה של העקרונות הבסיסיים ואת הבקשה מתאימה ואת ביצועים של מערכות שירות בניין כגון אינסטלציה, תחבורה חשמלית, אנכית, אבטחה והגנה מפני שריפה.
ב ' 12. חומרי הרכבות בניין: הבנה של העקרונות הבסיסיים מנוצלים את הבחירה המתאימה של חומרי בנייה, מוצרים, רכיבים, מכלולים, בהתבסס על המאפיינים הטבועים שלהם ואת הביצועים, כוללים ההשפעה והשימוש חוזר הסביבה שלהם.
C Realm: מנהיגות עיסוק: אדריכלים צריכים לנהל, עו"ד, ולפעול באופן חוקי ואתי ובביקורתיות על טובת הלקוח, החברה והציבור. זה כולל שיתוף פעולה, עסקים, וכישורי מנהיגות. שאיפות למידה של תלמידים כוללות: - ידיעת אחריות חברתית ומקצועית.
- הבנת העסק של הבניין.
- שיתוף פעולה ומשא ומתן עם לקוחות ויועצים בתהליך העיצוב.
- הבחנת התפקידים המגוונים של אדריכלים אלה בתחומים קשורים.
- שילוב עבודות שירות לתוך הפרקטיקה של אדריכלות.
ג 1. שיתוף פעולה: היכולת לעבוד בשיתוף פעולה עם אחרים בצוותים רב-תחומית פרויקטים עיצוב מלא בהצלחה.
ג 2. התנהגות אנושית: הבנה של הקשר בין התנהגות אנושית, הסביבה הטבעית ואת העיצוב של הסביבה הבנויה.
ג תפקיד הלקוח 3 באדריכלות: הבנה של האחריות של האדריכל לעורר, להבין ליישב את הצרכים של הלקוח, הבעלים, קבוצות משתמשים, ואת התחומים הציבוריים והקהילתיים.
ג 4. ניהול פרויקטים: הבנה של שיטות להתמודדות עבור עמלות, בחירת יועצים והרכבת צוותים, והמלצה שיטות משלוח הפרויקט.
ג 5. ניהול עיסוק: הבנה של העקרונות הבסיסיים של ניהול משרד אדריכלים כגון ניהול פיננסי תכנון עסקי, ניהול זמן, ניהול סיכונים, גישור ובוררות, ומגמות הכרה המשפיעים בפועל.
ג 6. מנהיגות: הבנה של טכניקות ומיומנויות אדריכלים להשתמש לעבוד בשיתוף פעולה בתכנון בניין תהליך הבנייה על סביבתיות, חברתיות, ואסתטיות סוגיות בקהילותיהם.
ג 7. חובות חקוקים: הבנה של האחריות של האדריכל לציבור לבין הלקוח כפי שנקבע על פי חוק רישום, חוקי בנייה ותקנות, חוזי שירות מקצועיים, תקנות תכנון ובנייה יחידות משנה, רגולציה סביבתית, וחוקי שימור ונגישות הסטוריים.
ג 8. אתיקה ושיקול דעתה מקצועית: הבנה של הסוגיות האתיות מעורבות ביצירה לשיקול דעת מקצועית שקשורים לנושאים חברתיים, פוליטיים ותרבותיים בעיצוב משרד אדריכלים.
ג 9.. קהילה ואחריות חברתית: הבנה של האחריות של האדריכל לעבוד לטובת הציבור, לכבד משאבים הסטוריים, וכדי לשפר את איכות החיים של שכנים מקומיים והעולמיים