פרסום ושיווק
Pontifícia Universidade Católica de Campinas (PUC-CAMPINAS)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Campinas, ברזיל
שפות
פורטוגזית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
8 - 8 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מטרות
קורס פרסום ותעמולה בדגש על שיווק, מטרתו העיקרית, הכשרה מקצועית של בוגרים לעבודה במגזר התעסוקתי של הפרסום האזורי. לפיכך, בתפיסת לימודים חדשה זו מושם דגש על שיווק, שכן פרספקטיבה זו, בנוסף להיותה הולמת יותר לדרישות הנוכחיות של שוק העבודה, מכוונת לקליטת בוגרים יעילה יותר במגזר העסקי/תעשייתי. הכשרה מוכוונת שיווק פותחת אפשרויות רבות לפעילות מקצועית, לא מוגבלת, כפי שקובעת תכנית הלימודים הנוכחית, למשרדי פרסום או כלי תקשורת.
שנית, ההסמכה בפרסום ותעמולה נועדה לזרוע עניין בהמשכיות תהליך הגיבוש האינטלקטואלי של הסטודנט, באמצעות הכנסת דיסציפלינות שמטרתן הבנה, העמקה, רפלקציה והפקה, באופי ראשוני, של מחקר בתחום מדעי התקשורת והתעמולה.
פרופיל יציאה
היא מאופיינת בידע ושליטה בטכניקות ובמכשירים שמטרתם לאבחן, להציע וליישם פתרונות תקשורת אתיים לשוק, במטרה להשגה יעילה של יעדים ויעדים שיווקיים עבור חברות, מפרסמים ומוסדות; לביצוע פונקציות האופייניות למגזר התעסוקתי שלה, בממשקיו ובאינטראקציות שלו עם פעילויות הקשורות לתחום התקשורת, וגם עם תחומים חברתיים, תרבותיים וכלכליים אחרים שעמם פעילויות פרסום, פרסום ושיווק יכולות לקיים אינטראקציה סינרגטית; ליכולת לאבחן בעיות והזדמנויות ולהציע אסטרטגית פתרונות ספציפיים ומתאימים למצבים ולמציאות של השוק בו פועל הלקוח; לתכנון, יצירה, הפקה, הפצה וניהול של תקשורת פרסומית; בעבודה כסוכן תקשורת בחברות, מוסדות, משרדי פרסום, קידום מכירות, מרצ'נדייז; שירותי ייעוץ או ייעוץ בתקשורת ושיווק או בתעשיית המדיה; על ידי ביצוע פעילות שיווקית בהתאם למציאות ולמאפיינים הספציפיים של השוק; על היכולת לתכנן ולבצע מחקר במהלך הכשרתם לתואר ראשון, במגמה להמשך לימודיהם בתחום התקשורת החברתית, כמכשיר מחולל ידע ומבקר את המציאות, כסוכן שינוי פוטנציאלי; להתנהגות אתית, ביקורתית ומוסרית, על מנת לתרום בצורה בונה לגיבוש חברה אחווה והוגנת, קידום איזון יעיל בין חתירה להצלחה מקצועית לבין בניית ערכים אינדיבידואליים וקולקטיביים המבוססים על התנהגות ועקרונות נוצריים; למימוש כל שאר הפעילויות המוכרות במצבו הנוכחי של המקצוע על ידי מחויבות אתית, שכל ישר, על ידי גורמים מייצגים או על ידי חקיקה עדכנית, כמאפיינים של איש המקצוע בתחום השיווק, הפרסום והתעמולה.
אֶמְצָעִי
- - המרכז למשאבים אורקוליים
- - סוכנות פרסום ותעמולה נסיונית
- - מעבדת מחשבים
- - מעבדת צילום