קורס שלוש שנים בעיצוב אופנה
Raffles Milan - International Fashion and Design School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Milan, איטליה
שפות
אנגלית, אִיטַלְקִית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 21,000 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים של האיחוד האירופי ו-EFTA יכולים להילקח בחשבון לצורך התאמה של שכר הלימוד שלהם אם הם מספקים הוכחה להכנסותיהם
מבוא
למידה מתוך עשייה הוא העיקרון העומד בבסיס הקורסים התלת-שנתיים ב-Raffles Milano, חווית אימון שמבנה את הנפש, מספקת בסיס טכני איתן ומשחררת רצון להרחיב את אופקי החיים שלך.
למה?
מערכת האופנה היא טריטוריה ענקית, מפורקת ולעיתים בלתי צפויה, שבה החוש לקלאסיקות מצליח למצוא מכנה משותף עם הקצוות של הניסוי. אין מתכון בטוח להצלחה: נדרשת נכונות לעבוד קשה, יחד עם הסקרנות ללמוד ולעמוד מול העולם החיצון ואלפי תרבויותיו: הוט קוטור, פופ, אתני וכו'. עין חדה באמת - שצריך לאמן - המסוגלת לשים לב לפרטים הקטנים ביותר. עין שמכירה את השיטות המסורתיות של חייטות, אבל לא נבזה מכדי להציע אלגנטיות חצופה.
מרצים לעיצוב
הם אנשי מקצוע מבוססים, מחברי פרויקטים שהטביעו את חותמם ובעלי ניסיון רב שנים בהוראה. יש להם ראייה רחבה ובאמת בינלאומית.
הם חלק מקבוצה מגובשת ופרודוקטיבית, והם אוהבים לדון בהתקדמות הקורסים, בהזדמנויות שמציגות את עצמם במנוסה ובביצועים של סטודנטים בודדים.
חברות ומותגים
במשך כמעט שלושים שנות עבודה, קבוצת Raffles בנתה רשת משמעותית של שותפים המשתתפים בקורסים התלת-שנתיים והמאסטרים שלנו. המוניטין של המשרדים הללו ואיכות הקשרים שפיתחו עימם הם ערובה למפגש פורה מובהק בין חינוך לעסקים.
Adidas, Aigner, B&O - Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award סינגפור, ג'ורג'יו ארמני, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – תאגיד הבנקאות של הונג קונג ושנגחאי, איקאה, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oreal, Louis Vuitton, LVMH, Mahogany, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewelers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
שיחת יום שני
בכל יום שני בערב בשעה 18:00, Raffles Milano מזמינה את תלמידיה לפגוש את אחד האישים המרכזיים שצועדים על במת העיצוב, הסגנון ותרבות העיצוב. לשמוע את הסיפורים והרעיונות שמשפיעים על השוק ומניעים את הלך הרוח שלנו - היישר מפי הסוס - היא הזדמנות מדהימה שמוסיפה תוכן לתוכניות האקדמיות שלנו. להלן סדר היום של המפגשים לשנה הקרובה.
סטודנטים של האיחוד האירופי ו-EFTA יכולים להילקח בחשבון לצורך התאמה של שכר הלימוד שלהם אם הם מספקים הוכחה להכנסותיהם.
סטודנטים אידיאליים
קורס זה מיועד למועמדים עם תעודת בגרות ולסטודנטים מאוניברסיטאות איטלקיות או זרות. באופן אידיאלי, המועמדים מונעים על ידי תשוקה כנה לעיצוב, סגנון ולבוש ודחף לנצל את הפוטנציאל שלהם לעיצוב, פרשנות ותקשורת, כמו גם היכולות והכישרונות המולדים שלהם, כדי לבנות קריירה בסצנת האופנה. במהלך שלוש השנים, התלמידים לומדים לפרש את העולם הסובב אותם בדרכים שאינן מובנות מאליהן באופן מיידי, מיומנות שהם יוכלו ליישם ביעילות רבה בהקשרים מקצועיים ויצירתיים עתידיים.
אפשרויות קריירה
הזדמנויות מקצועיות
סצנת הסטייל והמקצועות המעורבים בה מתפתחים באופן קיצוני, כאשר קטגוריות מסורתיות הופכות לנקבוביות. בנוסף לקריירה עם מותגי אופנה, לצד מעצבי האופנה הגדולים (כעוזרת מעצב, מעצבת דפוסים, עוזרת הפקה, מעצבת אופנה או מאיירת אופנה) או כעצמאית, נפתחת שורה של פונקציות והזדמנויות מוצלבות ברמה בינלאומית, המקושרות ליצירתיות, הפקה, הפצה וקידום מכירות. הידיעה שאתה יכול לסמוך על אימון בעל פרופיל גבוה היא כמעט תמיד קלף מנצח בהקשרים אלה.
גלריה
תכנית לימודים
תכנית לימודים
שנה ראשונה | שנה שניה | שנה שלישית |
אלמנטים המכניסים את התלמידים ללימודי עיצוב אופנה, הכנה כללית. | פיתוח ביניים של הנושאים והתמקדות ספציפית. | השלמת הנושאים, פרויקט גמר והרכבת תיק עבודות. בפרט, התלמידים מנתחים צורות, צלליות, חומרים, תהליכי ייצור, גורמים חברתיים ומנהגים העומדים בבסיס תהליך עיצוב מודע, מפורש ומקורי. |
האווירה בכיתה מעודדת את התלמידים לבטא את האינדיבידואליות שלהם ולחקור טריטוריות והקשרים חדשים, כולל יציאה אל מעבר לחיוורון.
נושאים
- מגמה צופה מראש
- מערכת האופנה
- היסטוריית אמנות ותלבושות
- יצירת דפוסים
- בדים וחומרי גלם
- עיצוב בגדים
- פיתוח מוצר
- ציור אופנה
- אוסף קולאז'ים
- שיווק ומחקר