קורס שלוש שנים בעיצוב חזותי
Raffles Milan - International Fashion and Design School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Milan, איטליה
שפות
אנגלית, אִיטַלְקִית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 21,000 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים של האיחוד האירופי ו-EFTA יכולים להילקח בחשבון לצורך התאמה של שכר הלימוד שלהם אם הם מספקים הוכחה להכנסותיהם
מבוא
למידה מתוך עשייה הוא העיקרון העומד בבסיס הקורסים התלת-שנתיים ב-Raffles Milano, חווית אימון שמבנה את הנפש, מספקת בסיס טכני איתן ומשחררת רצון להרחיב את אופקי החיים שלך.
למה?
לעצב זה לשנות את העולם, מהדברים הפשוטים ביותר ועד למורכבים ביותר. עיצוב הוא לא רק דיסציפלינה שמלמדת אותנו איך להמציא ולשפר את הצד החומרי של החיים: זה גם מודל אידיאלי שמלמד אותנו איך דברים גדולים וקטנים כאחד קשורים יחד בחוטים בלתי נראים. זוהי אמנות השינוי, האחריות והמחויבות.
מרצים לעיצוב
הם אנשי מקצוע מבוססים, מחברי פרויקטים שהטביעו את חותמם ובעלי ניסיון רב שנים בהוראה. יש להם ראייה רחבה ובאמת בינלאומית.
הם חלק מקבוצה מגובשת ופרודוקטיבית, והם אוהבים לדון בהתקדמות הקורסים, בהזדמנויות שמציגות את עצמם במנוסה ובביצועים של סטודנטים בודדים.
חברה ומותגים
במשך כמעט שלושים שנות עבודה, קבוצת Raffles בנתה רשת משמעותית של שותפים המשתתפים בקורסים התלת-שנתיים והמאסטרים שלנו. המוניטין של המשרדים הללו ואיכות הקשרים שפיתחו עימם הם ערובה למפגש פורה מובהק בין חינוך לעסקים.
Adidas, Aigner, B&O - Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award סינגפור, ג'ורג'יו ארמני, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – תאגיד הבנקאות של הונג קונג ושנגחאי, איקאה, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oreal, Louis Vuitton, LVMH, Mahogany, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewelers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
שיחת יום שני
בכל יום שני בערב בשעה 18:00, Raffles Milano מזמינה את תלמידיה לפגוש את אחד האישים המרכזיים שצועדים על במת העיצוב, הסגנון ותרבות העיצוב. לשמוע את הסיפורים והרעיונות שמשפיעים על השוק ומניעים את הלך הרוח שלנו - היישר מפי הסוס - היא הזדמנות מדהימה שמוסיפה תוכן לתוכניות האקדמיות שלנו. להלן סדר היום של המפגשים לשנה הקרובה.
סטודנטים של האיחוד האירופי ו-EFTA יכולים להילקח בחשבון לצורך התאמה של שכר הלימוד שלהם אם הם מספקים הוכחה להכנסותיהם.
סטודנטים אידיאליים
הקורס מיועד לסטודנטים בעלי תעודת סיום מבית ספר תיכון המגיעים מאוניברסיטה איטלקית או אוניברסיטה זרה. המועמדים יצפו לגלות עניין רב בדיסציפלינות עיצוב (חזותי, גרפי, עיצוב תערוכות ודיגיטלי, אותיות, צילום ווידאו), במדעי החברה (אנתרופולוגיה, תיאוריות של תקשורת ותקשורת המונים, סוציולוגיה וסמיולוגיה), וב תרבות האמנות החזותית (תולדות האמנות והעיצוב). סטודנטים הלומדים בקורס זה הם מעצבים עתידיים של תקשורת דיגיטלית ואנלוגית, מנהלים קריאייטיבים ומומחי מותג.
אפשרויות קריירה
הזדמנויות מקצועיות
המעצב החזותי הוא קריאייטיב המסוגל גם לתאם את הכישורים של צוות המתמחה במגוון דיסציפלינות. הוא גם יודע להתמודד, כמנצח התזמורת, עם סוגיות מורכבות העומדות על הפרק בתקשורת, שירותים ומוצרים מוסדיים. קורס זה מאפשר לסטודנטים לרכוש מתודולוגיה לשימוש בשלבים השונים של פרויקט וביצועו ולהגיש מועמדות לעבודה כמעצבים (במשרדים מקצועיים, סוכנויות או ארגונים) או יועצים יצירתיים לחברות תעשייתיות או מסחריות, או - על ידי פתיחת משרד משלהם - לעשות את הצעד כיזמים של הקריירה שלהם.
גלריה
תכנית לימודים
לאחר שלב היכרות (שנה א') שלב ביניים המתמקד במחקר מקרה (שנה ב') ולאחר מכן תהליך השלמה המוקדש לפרויקט הגמר ולתיק העבודות (השנה השלישית). מבסיס העיצוב הבסיסי ועד הדקדוק של הטיפוגרפיה, מתוכנות פריסה גרפית ועד לאריזה, מגרפיקה בתנועה ועד עיצוב אינטראקטיבי, התלמידים לומדים את כל הדיסציפלינות הקשורות לעיצוב חזותי, תוך שילוב טכניקות עם טכנולוגיות וחומוס תרבותי משלהם. לפעול באופן מודע בתרחישים המורכבים של החברה העכשווית שלנו.
נושאים
- עיצוב גרפי
- עיצוב מותג
- צילום וסיפור וידאו
- היסטוריית האמנות והעיצוב
- עיצוב התערוכה ושילוט
- עיצוב דיגיטלי
- עיצוב אינטראקטיבי
- אנתרופולוגיה, סוציולוגיה, סמיולוגיה
- התיאוריה של תקשורת ההמונים
- שיווק ומחקר