קורס שלוש שנים בעיצוב פנים
Raffles Milan - International Fashion and Design School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Milan, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
עניין של רווחים
למידה מתוך עשייה הוא העיקרון העומד בבסיס הקורסים התלת-שנתיים ב-Raffles Milano, חווית אימון שמבנה את הנפש, מספקת בסיס טכני איתן ומשחררת רצון להרחיב את אופקי החיים שלך.
למה?
לעצב זה לשנות את העולם, מהדברים הפשוטים ביותר ועד למורכבים ביותר. עיצוב הוא לא רק דיסציפלינה שמלמדת אותנו איך להמציא ולשפר את הצד החומרי של החיים: זה גם מודל אידיאלי שמלמד אותנו איך דברים גדולים וקטנים כאחד קשורים יחד בחוטים בלתי נראים. זוהי אמנות השינוי, האחריות והמחויבות.
מרצים
הם אנשי מקצוע מבוססים, מחברי פרויקטים שהטביעו את חותמם ובעלי ניסיון רב שנים בהוראה. יש להם ראייה רחבה ובאמת בינלאומית.
הם חלק מקבוצה מגובשת ופרודוקטיבית, והם אוהבים לדון בהתקדמות הקורסים, בהזדמנויות שמציגות את עצמם במנוסה ובביצועים של סטודנטים בודדים.
חברות ומותגים
במשך כמעט שלושים שנות עבודה, קבוצת Raffles בנתה רשת משמעותית של שותפים המשתתפים בקורסים התלת-שנתיים והמאסטרים שלנו. המוניטין של המשרדים הללו ואיכות הקשרים שפיתחו עימם הם ערובה למפגש פורה מובהק בין חינוך לעסקים.
Adidas, Aigner, B&O – Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award סינגפור, ג'ורג'יו ארמני, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – תאגיד הבנקאות של הונג קונג ושנגחאי, איקאה, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oreal, Louis Vuitton, LVMH, Mahogany, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewelers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
שיחת יום שני
בכל יום שני בערב בשעה 18:00, Raffles Milano מזמינה את תלמידיה לפגוש את אחד האישים המרכזיים שצועדים על במת העיצוב, הסגנון ותרבות העיצוב. לשמוע את הסיפורים והרעיונות שמשפיעים על השוק ומניעים את הלך הרוח שלנו - היישר מפי הסוס - היא הזדמנות מדהימה שמוסיפה תוכן לתוכניות האקדמיות שלנו. להלן סדר היום של המפגשים לשנה הקרובה.
סטודנטים של האיחוד האירופי ו-EFTA יכולים להילקח בחשבון לצורך התאמה של שכר הלימוד שלהם אם הם מספקים הוכחה להכנסותיהם.
סטודנטים אידיאליים
קורס זה מיועד למועמדים בעלי תעודת בגרות ולסטודנטים המגיעים מאוניברסיטאות איטלקיות וזרות. על המועמדים להיות בעלי עניין ספציפי בדיסציפלינות של עיצוב חלל (בתים, משרדים, אירוח, מקומות מפגש וקמעונאות) ובתפיסה ועיצוב של סביבות לעיצוב תערוכות ועיצוב רהיטים לבית, לחלל העבודה ולמקום הפנאי.
הקורס יתמקד בלימוד ויישום קוהרנטי של דקורציה, שימוש בחומרים, טכנולוגיות תאורה ואביזרי פנים. התלמידים יצפו לגלות גישה חזקה ועניין בחקר התנהגות חברתית, תרבות האמנות הפלסטית ומגמות חברתיות-תרבותיות. המשתתפים בקורס זה הם מעצבי העתיד של סביבות ואווירה תקשורתית, מתורגמנים ערניים לטרנדים וסגנונות חיים עכשוויים.
אפשרויות קריירה
הזדמנויות מקצועיות
מעצבת הפנים היא מעצבת המסוגלת להתמודד עם חללים בגדלים ומורכבויות שונות ולתרגם את המסרים והאווירה של מותג או לקוח פרטי לחללים בעלי פתרונות מוחשיים, חללים המעבירים מסרים, רגשות ומשמעות. הוא או היא דמות מקצועית מרכזית עבור משרדי אדריכלות או עיצוב, סוכנויות אירועים, אולפני טלוויזיה או קולנוע, משרדי עיצוב וחברות בענף הריהוט ואביזרי הפנים. הרקע הטכני הספציפי של מעצב הפנים מאפשר לו/ה גם לצאת לקריירה כמבקר וחוקר של מערך עיצוב הפנים והריהוט או לפעול כיועץ וארט דירקטור לחברות בתחום האופנה והעיצוב.
גלריה
תכנית לימודים
שלב פרופדוטי ראשון (שנה א') לאחריו מחקר ביניים מעמיק (שנה ב') ושלב סופי המוקדש לתיק פרויקט הגמר (שנה ג'). לאחר רכישת היסודות התיאורטיים של רישום וייצוג ולימוד ההיסטוריה של אמנות שימושית ואדריכלות עבור סביבות ביתיות, יעסקו התלמידים בתרחישים החברתיים והתרבותיים המורכבים יותר ויותר שבהם פועלות חברות כיום וילמדו את התפתחות ההרגלים ואורחות החיים וכן של מערכת היחסים של מותגים עם משתמשים וצרכנים. המטרה העיקרית היא חיפוש אחר פתרונות עיצוב המסוגלים לספק את התשובות המתקדמות והקיימות ביותר לשיפור איכות החיים, מקום העבודה והפנאי.
נושאים
- עיצוב ויזואלי
- ציור, תבליט וייצוג של חללים
- היסטוריה של אדריכלות ועיצוב פנים
- היסטוריה של אמנות ועיצוב
- עיצוב תערוכות
- עיצוב קמעונאי
- סדנת תלת מימד ו-CAD
- עיצוב סביבתי
- אנתרופולוגיה וסוציולוגיה של צריכה
- חומרים ומשטחים
- מיתוג, שיווק ומחקר
- טכנולוגיית אקוסטיקה ותאורה
- צבע וקולורימטריה
- קישוט ומרקמים