ראשון בניהול מערכות טכנולוגיות
SUNY Korea
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Incheon, קוריאה הדרומית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Mar 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
המחלקה טכנולוגיה וחברה, הציג לסאני קוריאה על ידי Stony Brook University, הוא הוותיק והגדול של מחלקות קוריאה SUNY. בסטוני ברוק, הוא אחד משבע מחלקות בית הספר הגבוהות להנדסת יישומית למדעים היא מציעה את מרכזי ניהול מערכות טכנולוגיות המובילה לתואר בוגר במדעים.
התכנית משלבת יסודות במדעי הטבע, הנדסה, מדעים, או לימודי סביבה עם יישומים במערכות טכנולוגיה, הערכה, וניהול. המחלקה מציעה גם קטין בניהול מערכות טכנולוגיות.
המייג'ור מכין סטודנטים לקריירות ממשלה, תעשייה, או חינוך בתפקידים כגון מנהל מערכות רשת מחשבים, מנהל מערכות מידע, מומחה בקרת איכות, מערכות או אנליסט הסביבה, נציג מכירות טכני, או מאמן טכנולוגיה / מחנך-בקיצור, מקצועות כל ומיזמים עסקיים, כי הם תלויים על יישומים טכנולוגיים ויישום ושבהם ניהול הפרויקט היא המפתח להצלחה. תלמידים גם מוכנים השתלמות בתחומים כגון עסקים, משפטים, חינוך, ניתוח מדיניות, תעשייה וניהול או סביבתי.
ההתמקדות של המחלקה היא על התקדמות טכנולוגית מעצבים בכל היבט של חיים מודרניים. לתלמידים לפתח הבנה של מאפיינים, יכולות, ואת המגבלות של טכנולוגיות נוכחיות ועתידיות. פרקטיקות מוצלחות ממשלה, תעשייה, חינוך, ואת חיים אישיים תלויות הבנה כזו. המחלקה חלה מושגים הנדסיים העומדים בבסיס שינוי טכנולוגי וצורת שגשר מהנדסה לתחומים אחרים.
משימה
המחלקה טכנולוגיה וחברה, אחד משבעת מחלקות המכללה האקדמית להנדסה ומדעי יישומית בסטוני ברוק האוניברסיטה, חל מושגים וכלים שנשאבו מדעי הטבע, הנדסה, ומדעי החברה לבחון ולשפר את היחסים בין הטכנולוגיה והחברה שלנו, הן ברמה האזורית והן ברחבי העולם.
מושגים אלה כוללים מערכות תאוריה, שיטות וכלים לקבלת החלטות, ומסגרות מדע-טכנולוגיה-חברה (STS). באופן ספציפי, המחלקה יש משימה בת ארבעה פרקים: 1. לעזור לכל התלמידים ללמוד כיצד להשתמש בטכנולוגיה, להעסיק הנדסת גישות לפתרון בעיות, ולהבין את יחסי גומלין סוציו-הטכנולוגי הדורש שיקול של היבטים מדעיים, חברתיים, פוליטיים, כלכליים, התנהגותיים, משפטיים ואתיים של בעיות; 2. מקצוע פוסטר אשר יהפכו למנהיגים בטכנולוגיה פיתוח, אינטגרציה, ניהול והערכה של יעילות על מנת לשפר חינוך, עסקים ותהליכים תעשייתיים ומערכות, ואיכות הסביבה; 3. לערוך מחקר הגבול באנרגיה, לימודי סביבה, טכנולוגיה חינוכית, גזע (מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה) חינוך, ניהול חדשנות טכנולוגית, ומדיניות ציבורית; 4. הקמת פרויקטים אשר נותנים מענה לצרכים חברתיים נוכחיות ועתידיות ─ השתתפות גדולה יותר של קבוצות מיוצגות כראוי ב- STEM, העברת טכנולוגיה, וידע זמינים וכלים כדי לסייע למנהלים ומקבלי החלטות.
מהות פרדיגמה החדשה של המחלקה הזאת לחינוך היא האיחוד של דיסציפלינות נפרדות מסורתי לתוך שלם מאוחדת משולב כדי להתמודד עם בעיות בחברה. מחקרי טכנולוגיה להתחיל עם הבעיה, ולא את המבנה של משמעת. המחלקה מומחית בפיתוח כולה משמעותי מפיסות נפרדות לכאורה, על ידי יצירת קשרים אינטלקטואליים רבים-כיווני בין דיסציפלינות, רעיונות, ובקרב קבוצות מגוונות של אנשים וארגונים. המצאה ובדיקת מודלים לשיתוף פעולה היא סימן היכר של מח' זו, פעילות יקרה ביותר באקדמיה היום. מח' הטכנולוגיה והחברה פתחה קהילת לומדי משתרע אנכי (למשל, סגל, סטודנטים ותלמידי תיכון לעבוד יחד כקהילת מחקר) ואופקית בזירת החינוך. "
תואר & דרישות
סטודנטי מרכזי ניהול מערכות טכנולוגיות חייבים להשלים התמחות בכל אחת מהפעולות הבאות: מדעי טבע, להנדסה ומדע יישומים, או studeies הסביבתי. (עבור אותם תלמידים שיש להם מרכזי אחד מאותם אזורים ומי לרדוף ניהול מערכות טכנולוגיות כרב סרן שני, הגדול הראשון משמש התמחות.)