ראשון בתקשורת המונים
Colorado State University Pueblo
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Pueblo, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
המחלקה ותקשורת ההמונים המרכז למדיה חדשה מספק להחיל העיקריים בהם חדשנות טכנולוגית מוצאת משמעות תוכנית לימודים במדעי הרוח המסורתית ומדעי החברה. המייג'ור 42-האשראי יכול להוביל קריירה לרבות פרסום, שידור, עיתונות, מדיה חדשה ויחסי ציבור באמצעות בשלושה תחומי דגש עיקריים.
על פי מחקר שנערך 2012, מעסיק לדרג תקשורת כמו התואר "הכי האהוב" השני. ארצי הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה מקרינה יותר מ -1.7 מיליון מקומות עבודה חדש לאומנויות, עיצוב, בידור, ספורט ועיסוקי תקשורת. השכר ממוצע לשעה הוא 25.89 $ ושכר שנתי ממוצע הוא 53,850 $. בקולורדו, מספר המועסקים בקטגוריה זו היא יותר מ 37,000, עם שכר שנתי ממוצע של יותר מ 49,000 $. קולורדו יש ריכוז גבוה יותר באופן משמעותי, בהשוואה לממוצע הארצי, למשרות במגזר זה.
תוכנית הלימודים כוללת שלושה תחומים הדגש העיקרי של מדיה אלקטרונית, תקשורת משולבת ועיתונאות. תלמידים להשלים את ליבת MCCNM, הקורסים באזור הדגש שלהם, וכמה קורסי בחירה מבוססי מיומנויות. פקולטת MCCNM יש שנים רבות של ניסיון מקצועי בתחום שלהם, כמו גם אישורים אקדמיים מרשימים.
ייעוץ נחשב עדיפות במחלקה, עם שני סטודנטים ואנשי סגל לקיחת אחריות כדי להבטיח שהתלמידים מצליחים ניסיון במכללה שלהם. חברי סגל לעודד סטודנטים להשתמש באתר זה וקטלוג האוניברסיטה להתכונן מייעץ מינויים.
תחומי דגש
דרישות
סטודנטים התאוות הגדולות ותקשורת המונים נדרשים כדי להשלים את "הליבה" 18 אשראי שעה, 9 שעות אשראי של בחירה שימושית, בתוספת אחד משלושת התחומים דגש:
- מדיה אלקטרונית
- תקשורת משולבת
- עיתונות
סטודנטים המבקשים קטין לתקשורת המונים חייבים להשלים 21 שעות אשראי שאושר על ידי היועץ באזור הקטינים וחייבים לכלול MCCNM 101 ו 201 עד שש שעות של עבודה כמובן חטיבה עליונה. הקטין לא יכלול יותר מ -3 נקודות של עבודה במעבדה.
סטודנטים עם ממוצע ציונים מינימלי MCCNM של 3.0 מעודדים להשלים תקופת התמחות או "החוויה שדה" (MCCNM 494) בשנה ג'או ד'שלהם.
תוצאות למידה התלמידים
- סטודנטים יציגו מיומנויות חשיבה ביקורתיות, שינוע רעיונות מורכבים הקשורים לנושאים העדכניים וציפיות אתיות של תקשורת המונים ותחומים קרובים.
- תלמידים יכתבו בבהירות וארגון ניצול בפורמט הנכון, כתיבת מכניקה מתמקדות בקהל, באופן תחרותי מקצועי עבור משרה ברמה בדיסציפלינה.
- סטודנטים יפגינו מומחיות טכנולוגית הקשורים לאזור הדגש הספציפי כי הוא תחרותי בצורה מקצועית עמדה ברמה בסיסית במשמעת שלהם.
- סטודנטים יפגינו פקודה של נושא, ארגון של מחשבות, מיומנויות תקשורת בינאישית מול קהל.