רווק לחישוב מתמטי
Georgian Technical University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Tbilisi, גאורגיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GEL 4,500 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* שכר לימוד שנתי לסטודנטים זרים
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מטרת תכנית הלימודים הראשונים היא לספק לתלמידים עם השפה המתמטית מינוח, הטכניקה של הוכחה מתמטית, שיטות מתמטיות, תיאור ידי שימוש במודלים מתמטיים של בעיות מסוג היישומי התפתחות עצמאית של דגמים אלה ב מסגרת תיאורטית או / ו מיושמת , כמו גם את כישורי ההערכה.
תוכנית תנאים מוקדמים
מבקש הוא הודה עמיד החקיקה הגאורגי. במקביל, התלמידים בשפה זרה חייב עברו את השפה האנגלית.
תיאור תכנית
התוכנית עוקבת אחר מערכת ה - ECTS, 1 אשראי שווה ל 27 - שעות, הכולל את שעות ההתקשרות, וכן את שעות העבודה העצמאית. התפלגות השעות מוצגת בתכנית החינוכית. משך התוכנית הוא 4 שנים (8 סמסטרים) והוא מכיל 240 נקודות זכות.
תהליך הלמידה השנתית: (21-21 שבועות של שני סמסטרים) מופץ כדלקמן: שבועות VII ו- XIV מוקדשים לבחינות ביניים; כלומר תהליך הלמידה ושני הערכות ביניים ימומשו במהלך 17 שבועות (שבועות I-XVII). בין שבוע XVIII עד XXI שבוע (כללה) מוקדשים לבחינות (בחינות בסיסיות נוספות).
תהליך הלמידה השנתי הראשון, השני והשלישי: במהלך הסמסטר לומד התלמיד שש מקצועות, כל אחת מהן מכילה 5 נקודות זכות, אשר בסמסטר נותנת 30 נקודות זכות, בשנת הלימודים האקדמית 60 נקודות זכות, ובסך הכל מקבלות 180 נקודות זכות.
בסמסטר הראשון של השנה הרביעית, סטודנט לוקח שישה נושאים לכל אחד מהם עם 5 נקודות זכות, סכום נותן 30 נקודות זכות. בסמסטר השני יכול התלמיד לבחור שישה שיעורים מרכיבים חופשיים שוב כל נושא עם חמש שעות אשראי, שבסך הכל נותן 30 נ"ז.
למידה תוצאה / כישורים
ידע והבנה
התוצאה העיקרית היא הידע בענפי המתמטיקה המודרניים. במיוחד בתיאוריית ההסתברות, סטטיסטיקה, מתמטיקה פיננסית, מתמטיקה אקטוארית, אלגברה מודרנית, גיאומטריה, טופולוגיה, פיזיקה תיאורטית.
- תפיסת המושגים והעקרונות הבסיסיים של המתמטיקה;
- ידע תיאורטי רחב של תחום המתמטיקה והתפיסה של הבעיות המורכבות של הכיוונים הרלוונטיים;
- הערכה קריטית של הישגים וחידושים שוטפים בתחום המתמטיקה;
- תפיסת קשרים הדדיים בין תחומים בסיסיים במתמטיקה;
- הכרת המינוח של המתמטיקה.
ידע החלת
התלמידים יוכלו להשתמש במתמטיקה במדעים יישומיים ובעיות מעשיות, כגון מדעי המחשב, הנדסה, פיזיקה, סטטיסטיקה יישומית וכו '.
- תפיסה ביקורתית של ההצהרות התיאורטיות ועקרונות המתמטיקה;
- היכולת של בניית טיעון לוגי של הצהרה מתמטית ברורה של הבעיה;
- יישום הידע התיאורטי לבעיות המעשיות;
- מיומנויות של הגדרת טווחי הזמן הרלוונטיים על מנת להגיע למטרות המוצהרות.
ביצוע פסקי דין
אחזור, איסוף וניתוח של המידע הרלוונטי לנושאים ובעיות בתחומים שונים של המתמטיקה, קבלת מסקנות אמינות על ידי שימוש בתקן, או מקורי במקרים מסוימים, שיטות.
- יכולת הזיהוי וההבנה של הבעיות הנובעות מכיוונים שונים של המתמטיקה, הרחבה וניתוח של מידע קשור והפקת מסקנות רלוונטיות;
- יכולת של מסקנות רלוונטיות לבעיות המתמטיות המעשיות המבוססות על הידע התיאורטי הנרכש.
כישורי תקשורת
התוכנית תפתח את היכולת להציג מידע מדעי בצורה בעל פה או בכתב.
- מיומנויות של יישום משאבי מידע טכנולוגי-טכנולוגי על מנת להגיע ליעדי העבודה;
- דיון בדיון על בעיות תיאורטיות ויישומיות במתמטיקה;
- מיומנויות מצגות ועריכת מידע כתוב;
- הצגה פומבית, הגנה ותיעוד ברור של שיקולים משל עצמם;
- מיומנויות של לקונית ופשוט כתיבה על בעיות מקצועיות.
מיומנויות למידה
מגוון רחב של קורסים מתמטיים של התוכנית בהחלט לפתח מיומנויות למידה של תלמידים.
- זיהוי תחומי למידה עצמית על מנת להעשיר את הידע והניסיון המקצועיים במתמטיקה.
- חיפוש, ניתוח ופרשנות של מידע על ההתפתחויות השוטפות.
- הערכה מתמשכת ורב-צדדית של תהליך הלמידה העצמית על מנת להעשיר את הידע והניסיון, הערכה עצמית של הצורך לרענן את הידע ואת הצורך בהמשכיות הלמידה ברמה השנייה (תואר שני).
- על מנת להעשיר את הידע והניסיון בתחום המתמטיקה, מיומנויות החשיפת התפיסה והחומרים המודרניים והקליטה של החינוך המתמשך.
ערכים
התלמידים מכירים את המשמעות והחשיבות של מושגים בסיסיים כגון: האמת, טיעונים נכונים, הוכחה, סתירה במתמטיקה, לוגיקה וכו '.
- הגנה על נורמות מוסריות וראויות מקובלות;
- הגנה על נורמות מוסריות מקובלות;
- מיומנויות של השתתפות בתהליך היווצרות של ערך, נורמות המצפון ושאיפת הקמתם.
- הגנה על שווי מקצועי (דיוק, דיוק, אובייקטיביות, שקיפות, ארגון וכו ') בתחום המתמטיקה.
טפסים ושיטות להשגת תוצאות הלמידה
הרצאה
סמינר (עובד בקבוצה)
תרגול
עבודת מעבדה
עבודת שדה
יִעוּץ
עבודה עצמאית
עבודה משותפת. למידה באמצעות שיטה זו פירושה חלוקת תלמידים לקבוצות ומתן לכל קבוצה את שאלתה ללמוד. חברי הקבוצה בוחנים את השאלה בנפרד ומדוברים בו-זמנית על מסקנותיהם עם חברים אחרים בקבוצה. בהתאם לשאלות הנדונות במהלך תהליך העבודה ניתן לחלק מחדש את הפונקציות בין חברי הקבוצה. אסטרטגיה זו מבטיחה השתתפות מקסימלית של כל תלמיד בתהליך הלמידה.
שיטות מעשיות כוללים את כל צורות הלמידה המפתחות את יכולות העבודה המעשית של התלמידים. במקרה זה סטודנט מבצע באופן עצמאי פעולה זו או אחרת על בסיס הידע המתקבל; למשל, פרקטיקה פדגוגית ותעשייתית, עבודת שדה וכו '.
שיטת עבודה כתובה כולל את הפעולות הבאות: ליצור עותקים כתובים, תקצירים, סיכומים או סקרים מן החומר נחשב, וכו '
שיטה מילולית או בעל פה כולל הרצאות, שיחות וכו '. במהלך התהליך מרצה בעל פה את החומר הדרוש, בעוד התלמידים משננים אותו.
שיטת למידה מבוססת בעיה (PBL) כאשר השלב הראשון של תהליך רכישת הידע והאינטגרציה עושה שימוש בבעיית קונקרטית.
השיטה ההוריסטית מבוסס על הפתרון צעד אחר צעד של המשימה הנשקף. תהליך זה נעשה באמצעות איתור עצמאי של העובדות וקבלת קשרים ביניהן במהלך המחקר.
Spheres של תעסוקה
בוגרים גדולים המתמטי יכולים לעבוד בגופים להשכלה גבוהים, מרכזי מחקר, בנקים ותאגידים, מגזר פיננסי, מצב-צבאי ומבנים בריאות, סוכנות ביטוח, מוסדות פרטיים וארגונים שפועלים בתחומי טכנולוגיית מידע ותקשורת.