תואר בתקשורת אור-קולית
Universidad CEU - Cardenal Herrera
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Valencia, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 7,800 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
תואר רשמי: תואר בתקשורת אורקולית
משך / ECTS: 4 שנים / 240 ECTS
מקומות / קמפוס: 75 / מונקדה - אלפארה
נלמד ב: ספרדית
תוצאות למידה
מה עושה אותנו שונים?
ניסיון המסלול 1.La שיא
הלימודים בתחום התקשורת באוניברסיטת CEU החלו לפני יותר משלושים שנה. אנו מגובים בכמה עשורים של הכשרת תקשורת המחויבים למקצוע שלהם.
מתקנים בחזית 2.La
האוניברסיטה שלנו מציעה לך את המשאבים והמשאבים המקצועיים ביותר. אתה יכול לבדוק את היצירתיות שלך דרך האתגרים השונים שמציע התואר, בתוך הכיתה או מחוצה לה. לרשותכם עומד מרכז ההפקות האודיו -וויזואליות והמולטימדיה, בו תוכלו לתרגל את הידע החדש שלכם בעיתון דיגיטלי או ברדיו או במפיק טלוויזיה, להשתתף גם בתחרויות פרסום מקצועיות ובפסטיבל של סרטים קצרים אורקוליות, ואפילו להפיק משלכם. קטעים דרך תוכנית היוצרים.
3. מכוונים את יכולת התעסוקה החדשה
אנו מציעים לך אפשרות להמשיך בתואר משלך בתקשורת ושיווק פוליטי. אתם תגדילו את כישוריכם בשיחה ציבורית ושיח פוליטי במכשירי הטלוויזיה שלנו, בכלי שיווק פוליטיים ובתכנון קמפיין בחירות. היתרון בכלים מקצועיים: במהלך התואר תלמדו את רוב המקצועות על בסיס כלי מחשב של המקצוע. אך לא רק שתסיימו את התואר בידיעה כיצד להתמודד איתם, תוכלו גם לקחת את הכישורים שאושרו באמצעות תעודות: תעודה בגרפיקה ועיצוב אתרים (127 שעות: פוטושופ, אילוסטרייטור, וורדפרס, חלומות, Flash) ותעודה בהרכבה אורקולית (222 שעות: AVID , פרוטולס, אפטר אפקטים, תזמון קסמים לקולנוע).
4. הממד הבינלאומי
אימונים משלימים חינם באנגלית מהראשון לרביעי לשיפור רמת היציאה. הזדמנויות להתמחות בינלאומיות (כמו סוכנות EFE בפריס, ליסבון, ז'נבה או אתונה, או מפיקים אירופיים כמו ג'לי פיש תמונות בלונדון). אחת החוויות הבינלאומיות הטובות ביותר עבור תלמידי התקשורת שלנו היא IPs (תוכניות בינלאומיות).
5. מעלות זוגיות מכפיל מעלות מומחית
אתה יכול להשתתף בשני באוניברסיטה בעוד מירוץ זמנים תואם את כל הכיתות באותו מתקנים, כמובן, מבלי לשלם פעמיים. אז הם הזוגות מומחה תארים מהאוניברסיטה במעלות כפולות.
- עיתונות תקשורת אורקולית
- פרסום ותקשורת אורקולית ויחסי ציבור
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/comunicacion-audiovisual
תכנית לימודים
מיומנויות כלליות
- OC1- יכולת התאמה לשינויים טכנולוגיים, עסקיים או בארגון העבודה.
- OC2- יכולת לעבוד כצוות ולתקשר רעיונות משלו על ידי יצירת סביבה נוחה, כמו גם יכולת להשתלב בפרויקט משותף שמטרתו השגת תוצאות.
- OC3- יכולת לקיחת סיכונים אקספרסיביים ותמטיים במסגרת הזמינות והמועדים של הפקה אורקולית, תוך יישום פתרונות ונקודות מבט אישיות בפיתוח פרויקטים.
- OC4 - יכולת להצליח בבחירה במצבים של אי ודאות, קבלת אחריות.
- OC5- תרגול שיטתי של הערכה עצמית ביקורתית של תוצאות: הערכת החשיבות של תיקון והתאמה מתמיד של טעויות שנעשו בתהליכים היצירתיים או הארגוניים של הפקות אור-קוליות.
- OC6- יכולת ארגון משימות, ביצוען בצורה מסודרת, אימוץ הגיוני של החלטות עדיפות בתהליכי הייצור האודיו-ויזואלי השונים.
- OC7- כבוד סולידריות לאנשים ולעמים השונים על פני כדור הארץ, כמו גם ידע על הזרמים התרבותיים העיקריים ביחס לערכים אינדיבידואליים וקולקטיביים וכבוד לזכויות אדם.
מיומנויות ספציפיות
דיסציפלינות
- CD1- הכרת ההיסטוריה והאבולוציה של הצילום, הקולנוע, הרדיו והטלוויזיה באמצעות ההצעות האסתטיות והתעשייתיות שלהם, בנוסף לרלוונטיות החברתית והתרבותית שלהם לאורך זמן. במקביל, יחס אבולוציה טכנולוגית ותעשייתית עם שפה אורקולית ובהתחשב במושגים התיאורטיים-מעשיים של ייצוגים חזותיים ושמיעתיים, מערכות תקשורת והעברת מושגים ומציאותם, כמו גם ערכים סמליים ותרבותיים בסיסיים. פרשנות וניתוח נכונים של הסימנים או הקודים של התמונה בשלמותה.
- CD2- ידע ויישום של הטכניקות והתהליכים של הפקה והפצה אור-קולית בשלבים השונים שלהם, מנקודת מבט של ארגון וניהול משאבים טכניים, אנושיים ותקציביים במדיות השונות שלהם (קולנוע, טלוויזיה, וידאו, מולטימדיה, וכו'), עד למסחורו.
- CD3- ידע תיאורטי-מעשי של מבנים ארגוניים בתחום התקשורת החזותית והקולית, כמו גם התפתחותם וניהולם לאורך זמן, לרבות מיסוי אורקולי. הוא כולל גם ידע ומחקר על האופי ויחסי הגומלין בין נושאי התקשורת האור-קולית: סופרים, מוסדות, חברות, מדיה, תומכים ומקלטים.
- CD4- הכרת ויישום הטכניקות והתהליכים של יצירה והפצה אור-קולית על שלביה השונים, הן בקולנוע והן בטלוויזיה, בווידאו ובמולטימדיה מנקודת מבט של הבמה מהרעיון הראשוני ועד לסיומו הסופי.
- CD5- הכרת אתיקה מקצועית ודאונטולוגיה וכן את מערכת המידע המשפטית, המשפיעה הן על הפרקטיקה המקצועית והן על עבודתו של המתקשר.
- CD6- הכרת מצב העולם, כמו גם האבולוציה ההיסטורית האחרונה שלו, במיוחד של חברות אירופיות, ים תיכוניות, אמריקאיות ואסייתיות, בנוסף להבנת הפרמטרים הבסיסיים שלו (פוליטיים, כלכליים ותרבותיים).
- CD7- ידע בשימוש נכון בעל פה ובכתב בספרדית ו/או ולנסית כצורת ביטוי מקצועי בתקשורת.
- CD8- ידיעת שפות זרות אחרות (במיוחד כאלו עם תפוצה בינלאומית גדולה יותר) כדי להיות מסוגל לנתח עובדות ונושאים כלליים הנידונים בדרך כלל בתקשורת הבינלאומית.
- CD9- ידע ויישום של המנגנונים והאלמנטים השונים של בניית תסריט תוך התחשבות בפורמטים, טכנולוגיות ותמיכות הפקה שונות. נכלל גם ידע תיאורטי ומעשי של ניתוח, שיטתיות וקידוד של תוכן איקוני ומידע אור-קולי במדיות ובטכנולוגיות שונות.
- CD10- ידע, זיהוי ויישום של משאבים, אלמנטים, שיטות ונהלים של תהליכי הבנייה וניתוח של סיפורים אור-קוליים, הן ליניאריים והן לא לינאריים, לרבות תכנון, ביסוס ופיתוח של אסטרטגיות, כמו גם יישומי תקשורת מדיניות. תקשורת משכנעת בשווקים אורקוליים.
- CD11- ידע תיאורטי-מעשי ויישום טכנולוגיות המיושמות למדיה אודיו-ויזואלית (צילום, רדיו, סאונד, טלוויזיה, וידאו, קולנוע ומולטימדיה).
- CD12- ידע תיאורטי-מעשי של מנגנוני ההשפעה החקיקתיים באודיו-ויזואליים או בתקשורת, כמו גם המשטר המשפטי של יישומו בהפקות אור-קוליות. כולל גם ידע על העקרונות האתיים והסטנדרטים הדונטולוגיים של תקשורת אורקולית.
- CD13- הכרת הדימוי המרחבי והייצוגים האיקוניים במרחב, הן בתמונה הדוממת והן בתמונה האורקולית, כמו גם את המרכיבים המרכיבים את הכיוון האמנותי. ידע זה מכסה גם את היחסים בין תמונות וצלילים מנקודת מבט אסתטית ונרטיבית במדיות אודיו-ויזואליות שונות ובטכנולוגיות שונות. נכלל גם ידע של מודלים פסיכולוגיים שפותחו במיוחד לתקשורת חזותית ושכנוע באמצעות דימויים.
- CD14- ידע בתכנון סאונד וייצוגים אקוסטיים של החלל, כמו גם במרכיבים המרכיבים את העיצוב וקישוט הסאונד ("מעצב סאונד"). ידע זה יכסה גם את הקשר בין צלילים ודימויים מנקודת מבט אסתטית ונרטיבית במדיות ובטכנולוגיות אור-קוליות שונות. כלולים גם מודלים פסיכולוגיים שפותחו במיוחד עבור תקשורת קול ושכנוע באמצעות קול.
- CD15- הכרת התנאים והגבלות שמערכת הפרסום מטילה על תפקודו של המפיק האור-קולי.
- CD16- הכרת חברת השוק והמודלים הכלכליים השולטים בפעילות הפקות וחברות אור-קוליות.
- CD17- זיהוי הבעיות המוסריות המשפיעות בדרך כלל על תקשורת חברתית במסגרת הפרשנות והניתוח של הדוקטרינה החברתית של הכנסייה.
- CD18- הכרת הסביבה החברתית בספרד ובעולם ההיספני והרצף ההיסטורי שלה.
- CD19- הכרה בספציפיות ובהבדלים של המערכות הפוליטיות העיקריות העכשוויות בהקשר האנליטי של הדוקטרינה החברתית של הכנסייה.
- CD20- הכרת זרמים ותנועות ספרותיות והאינטרטקסטואליות בין ספרות לקולנוע, רדיו וטלוויזיה והבנת המשתנים הדיפרנציאליים מתוקף קודי ההבעה השונים שלהם.
- CD21- ידע בז'אנרים אורקוליים שונים.
מיומנויות מקצועיות
- CP1- יכולת ויכולת לתכנן ולנהל משאבים אנושיים, תקציביים וטכניים בשלבים השונים של הפקת סיפור קולנועי או וידאו.
- CP2- יכולת יצירה ובימוי מקיף של הפקות אודיו-ויזואליות קולנועיות ווידיאוגראפיות, לקיחת אחריות על בימוי שחקנים והתאמה לתסריט, לתכנית העבודה או לתקציב הקודם.
- CP3- יכולת לתכנן ולנהל משאבים טכניים ואנושיים בהפקות חד מצלמה ורב מצלמות לטלוויזיה, כמו גם את הטכניקות והתהליכים של יצירה והפקה בשלבים השונים של הפקת טלוויזיה.
- CP4- יכולת ויכולת ניהול טכניקות ותהליכי הפקה, הקלטה והפצה בארגון מוצרי רדיו, הקלטה ומוצרי סאונד אחרים.
- CP5- קיבולת ושימוש בטכניקות ותהליכים בארגון הפקה צילומית, וכן טכניקות ותהליכי יצירה בתחום תמונות סטילס בכלל, הן בסביבות אנלוגיות והן בסביבות דיגיטליות.
- CP6- יכולת שימוש בטכניקות ותהליכים בארגון וביצירה בשלבים השונים של בניית ייצור מולטימדיה וחומרים אינטראקטיביים.
- CP7- יכולת ליישם טכניקות ונהלים של קומפוזיציה תמונה לתמיכות אורקוליות שונות, המבוססות על ידע של חוקים קלאסיים ותנועות אסתטיות ותרבותיות בהיסטוריה של התמונה באמצעות טכנולוגיות מידע חדשות.
- CP8- יכולת לפתח מדידות המקושרות לכמות האור והאיכות הכרומטית בתהליך בניית התמונה, בהתבסס על ידע תיאורטי ומעשי של היסודות המדעיים של האופטיקה.
- CP9- יכולת לפתח מדידות המקושרות לכמויות ואיכויות הסאונד בתהליך בניית השמע, בהתבסס על ידע תיאורטי ומעשי של היסודות המדעיים של האקוסטיקה.
- CP10- יכולת כתיבה שוטפת, טקסטים, תסריטים או תסריטים בתחומי הקולנוע, הטלוויזיה, הווידאו, הרדיו או המולטימדיה.
- CP11- יכולת לנתח סיפורים אור-קוליים, תוך התחשבות בפרמטרים הבסיסיים של ניתוח יצירות אור-קוליות, תוך התחשבות במסרים איקוניים כטקסטים ותוצרים של התנאים הסוציו-פוליטיים והתרבותיים של עידן היסטורי נתון.
- CP12- יכולת לזהות את התהליכים והטכניקות הכרוכים בהכוונה ובניהול של חברות אודיו-ויזואליות במבנה התעשייתי שלהן: ייצור, הפצה ותערוכה, וכן לפרש נתונים סטטיסטיים של השוק האור-קולי. יכולת זו כוללת ניהול וארגון של צוותים אנושיים להפקה אורקולית קיימת.
- CP13- יכולת ליישם תהליכים וטכניקות המעורבים בארגון וניהול משאבים טכניים בכל אחד מהתמיכות הקוליות והחזותיות הקיימות.
- CP14- יכולת ליישם טכניקות ותהליכי יצירה והפצה בתחום העיצוב הגרפי על שלביו השונים, מנקודת מבט תיאורטית ומעשית.
- CP15- יכולת ליישם טכניקות ותהליכי יצירה ומשאבים טכניים או אנושיים הדרושים לעיצוב הפקה מקיף של יצירה אור-קולית מהאלמנטים הסצנוגרפיים ותדמית המותג ועד לפרויקט השיווק הגרפי שלה.
- CP16- יכולת ליישם טכניקות ותהליכי הפקה בארגון אירועי תרבות, באמצעות תכנון המשאבים האנושיים והטכניים המעורבים, התאמה לתקציב קודם.
- CP17- יכולת חיפוש, בחירה ושיטתיות של כל סוג של מסמך אודיו-ויזואלי במסד נתונים, כמו גם השימוש בו בתמיכות אור-קוליות שונות בשיטות דיגיטליות.
- CP18- יכולת ליישם עקרונות ופונקציות של זהות חזותית ליצירת מדריך סטנדרטים לזהות החזותית הארגונית של חברה ספציפית.
- CP19- יכולת לבצע ניתוח של המבנים, התכנים והסגנונות של תכניות טלוויזיה ורדיו וכן את המשתנים המשפיעים השונים בתצורתם ותהליכים תקשורתיים ומרהיבים הנוצרים על ידם.
- CP20- יכולת לבצע ארגון טכני של חומרים קוליים וחזותיים על פי רעיון תוך שימוש בטכניקות נרטיביות וטכנולוגיות הנחוצות לעיבוד, קומפוזיציה, גימור ושליטה במוצרי אודיו-ויזואליים ומולטימדיה שונים.
- CP21- יכולת לעצב ולהגות את ההצגה האסתטית והטכנית של הבמה באמצעות אור טבעי או מלאכותי ומקורות אקוסטיים, תוך התחשבות במאפיינים היצירתיים והאקספרסיביים המוצעים על ידי מנהל הפרויקט האורקולי.
- CP22- יכולת להקליט אותות קול מכל מקור קול: אקוסטי או אלקטרוני; דיגיטלי או אנלוגי ולערבב חומרים אלה מתוך כוונה ספציפית תוך התחשבות ברמות, האפקטים והמישורים של המיקס המאסטר הסופי.
- CP23- יכולת ליצור מחדש את סביבת הסאונד של הפקה אורקולית או מולטימדיה בהתבסס על כוונת הטקסט והקריינות באמצעות פסקול, אפקטים קוליים ופסקול.
כישורים אקדמיים
- CA1- הכרת תיאוריות, שיטות ובעיות של תקשורת אור-קולית ושפותיה המשמשות תמיכה לפעילותן, בהתבסס על הדרישות שנקבעו כידע דיסציפלינרי וכישורים מקצועיים.
- CA2- יכולת שימוש נכון בכלים טכנולוגיים בשלבים השונים של התהליך האור-קולי, כך שהתלמידים מתבטאים באמצעות תמונות או נאומים אור-קוליים באיכות הטכנית החיונית.
- CA3- יכולת להציג בצורה נאותה את תוצאות המחקר בעל פה או באמצעים אורקוליים או ממוחשבים בהתאם לקנונים של דיסציפלינות התקשורת.
- CA4- יכולת להגדיר נושאי מחקר או יצירה אישית חדשנית שיכולה לתרום לידע או לפיתוח של שפות אור-קוליות או לפרשנותן.
- CA5- יכולת להצטרף ולהסתגל לצוות אור-קולי מקצועי, מה שהופך את תחומי העניין המיוחדים שלהם ושל הפרויקט הקולקטיבי אליו הם הצטרפו תואמים ואף סינרגטיים.
- CA6- יכולת לתפוס באופן ביקורתי את הנוף החזותי והשמיעתי החדש שמציע היקום התקשורתי המקיף אותנו, תוך התחשבות במסרים איקוניים כפרי של חברה ספציפית, תוצר של התנאים הסוציו-פוליטיים והתרבותיים של תקופה היסטורית ספציפית.
- CA7- יכולת ליטול מנהיגות בפרויקטים הדורשים משאבי אנוש וכל טבע אחר, ניהולם ביעילות תוך נטילת עקרונות אחריות חברתית.
- CA8- יכולת לניתוח ביקורתי ורפלקטיבי של המסמכים העיקריים של המגיסטריום העכשווי של הכנסייה המתייחסים לתופעה של תקשורת חברתית.
- CA9- יכולת לנתח את ההיבטים העיקריים הקשורים ליחסים כלכליים בהתבסס על הטקסטים ההיסטוריים הגדולים של המגיסטריום החברתי של הכנסייה.
- CA10- יכולת לנתח מקורות ראשוניים ומשניים של אירועים היסטוריים.
- CA11- אבחנה של המוזרות ההיספאנית בהקשר המערבי.
גלריה
אפשרויות קריירה
תעסוקה
סיכויי קריירה
עבודתם של בוגרים בתקשורת אורקולית יכולה להתבצע בתחומי העיסוק המקצועיים הבאים:
- משרדי פרסום
- קולנוע
- הוראה
- חברות תקשורת
- אולפני הקלטות
- מחקר
- טכנולוגיות חדשות
- חברות הפקה אורקוליות
- רדיו
- טֵלֶוִיזִיָה
- אירוע
הפרופילים המקצועיים השונים של בוגר בתקשורת אורקולית הם:
- מַצלֵמָה
- מחלקות עיתונות
- ניהול משרד פרסום
- ניהול חברות תקשורת
- ניהול חברת הפקה
- מנהל
- מנהל אומנותי
- מנהל ליהוק
- מעצב הפקה
- הוראה
- אפקטים מיוחדים בסרטים ובסדרות טלוויזיה
- צילום וצילום
- ארונות תקשורת
- תסריטאי
- חוקר בתחום אוויר ותקשורת חברתית
- עורך
- מפעיל ציוד
- הכנה ועיצוב לוח סיפור
- מפיק
- מתכנת טלוויזיה ורדיו
- במאי
- קול
- תלבושות, סטיילינג
- עיצוב הפקת אירועים אורקולי
- יוצר מולטימדיה