תואר בתקשורת גלובלית
Universidad UADE
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Buenos Aires, ארגנטינה
שפות
ספרדית, אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
ARS 3,635 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עלות חודשית לנושא
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
לארגונים בינלאומיים יש הגדרה גלובלית ופעילות חליפין תכופה עם חברות שמבוססות על מדינות ויבשות שונות. לפיכך, תכנון ויישום פעולות תקשורת בארגונים מסוג זה מחייב אנשי מקצוע בעלי הכשרה ספציפית, המאפשרת להם לפתח חזון אסטרטגי וגלובלי המבוסס על ניתוח ופרשנות של התרבויות השונות של המדינות.
תואר ראשון בתקשורת גלובלית נועד להכשיר אנשי מקצוע המסוגלים ליצור ולנהל תוכניות תקשורת אסטרטגיות לארגונים רב לאומיים, תוך יישום חזון חדשני המאפשר להם להשיג את היעדים המוצעים.
למטרה זו, תוכנן תכנית הלימודים תוך התחשבות בתחומים שונים התורמים להיווצרות אינטגרלי של התואר הראשון בתקשורת הגלובלית: יחסי ציבור, עסקים גלובליים ותקשורת מוסדית.
תכנית הלימודים כוללת מספר נושאים הנלמדים באנגלית, על מנת לחזק את השליטה בשפה זו, שהיא חיונית לביצועים מקצועיים באזור. קורסים בתחומים מסוימים יקודמו גם באוניברסיטאות זרות עם האוניברסיטה Universidad de la Empresa יש הסכמי חילופי.
שיטות בינלאומיות
השנה השנייה של סטודנטים של גלובל תקשורת בוצעו התמחות בסנטיאגו דה צ'ילה.
הם התקבלו על ידי הרשויות של אוניברסיד דל Pacífico של צ 'ילה, ביקר חברות ויועצים, כגון יועצים Extender ו Azerta Comunicación.
פרופיל והיקף
פרופיל בוגר
הבוגר יוכל:
- לנתח ולפרש את האינטרסים והצרכים של הציבור האסטרטגי שאליו הארגון קשור בתחום הבין-תרבותי.
- הכנת תכנית תקשורת מוסדית לארגון בין-לאומי בכל שלביו, הן פנימית והן חיצונית, ולהגדיר קווים מנחים למעקב ולבקרה, לעמוד ביעדים שנקבעו, בזמנים, במשאבים ובתקציבים הזמינים.
- בצעו את האבחון המצבי של התקשורת של ארגון בינלאומי המתבונן בהקשר הלאומי והבינלאומי, תוך בחירת המתודולוגיות והטכניקות המתאימות ביותר.
- החל מתודולוגיות וטכניקות על מנת לנתח את התוצאות של תוכנית תקשורת מוסדית, בהתחשב בחזון אסטרטגי אסטרטגי של תקשורת ויישומה במדינות שונות.
- לפתח מסרים מרכזיים מוסדיים עבור קהלים אסטרטגיים שונים של הארגון, בהתחשב במגוון תרבותי שיכול להתרחש במוסדות עם נוכחות במדינות שונות, בחירה ושימוש באמצעי התקשורת והתמיכה המתאימים ביותר.
- עיצוב ביקורות של דימוי מוסדי לארגון, יישום המתודולוגיה הספציפית והכנת דוחות על מנת למסור את מסקנות האבחנות.
- הכינו תוכניות לאירועים המגיבים לאסטרטגיית התקשורת של חברה רב לאומית או ארגון בין-לאומי וקובעים קריטריונים להערכתה.
- לפרש נורמות טקסיות ופרוטוקוליות ויישומן בהקשר גלובלי.
- לפתח תוכניות אחריות חברתית לארגונים על בסיס ניתוח הצרכים של ההקשר הגלובלי ואת המטרות של הארגון.
היקף הכותרת
התואר בתקשורת הגלובלית מתאים לתפקידים הבאים:
- תכנון, תיאום והערכה של תוכניות ותוכניות של תקשורת אסטרטגית גלובלית בסוגים שונים של ארגונים בינלאומיים, תוך יישום אסטרטגיות תקשורת וטקטיקות המבוססות על היעדים המוצעים.
- לייעץ למנהלים ולרשויות המרכזיות של הארגון ביישום מדיניות התקשורת המוסדית וביישומן בהתאמה על מנת להשיג קשרים אסטרטגיים עם קהלים שונים בהקשר עולמי.
- לוח זמנים, תיאום והערכה של ארגון אינטגרלי של אירועים למטרות מוסדיות, עבור ארגונים בינלאומיים, בהתחשב במגוון התרבותי של המקומות בהם יש למוסד נוכחות; על בסיס המשאבים והתקציבים שהוקצו.
- ביצוע מחקרים על אסטרטגיות תקשורת מוסדיות של ארגונים עם נוכחות בשווקים הבינלאומיים, יישום מתודולוגיות ספציפיות של המשמעת.
- ביקורת על ערוצי התקשורת הפורמליים והבלתי רשמיים השונים בארגונים בינלאומיים, בהתחשב בהבדלים החברתיים והתרבותיים של ציבור המדינות בהן הוא פועל.
- לעצב וליישם קמפיינים אחריות חברתית חברתית ומדיניות קיימות של ארגונים בינלאומיים המחזקים את הקשרים שלהם בהקשר הגלובלי.
- פרויקט, יישום והערכה של קמפיינים פרסומיים ופרסונליים, הקשורים לתדמית הדימוי המוסדי של ארגונים בינלאומיים, המאפשרים להגשים את יעדי התקשורת האסטרטגיים.
תכנית לימודים
בשנה הראשונה
- ניהול עסקים
- אלמנטים בפסיכולוגיה
- שפה, לוגיקה וארגומנטציה
- מבוא לתקשורת אסטרטגית גלובלית
- ההקשר של עסקים בינלאומיים
- סדנת כתיבה
- תורת יחסי הציבור
- אלמנטים של סוציולוגיה
- תרבויות וחברות בנות זמננו
- אופציונלי (נושא אחד)
השנה השנייה
- מדיה גרפית ואודיו-ויזואלית
- אלמנטים של כלכלה וכספים
- יחסי ציבור I
- תורת התקשורת
- דיבור ודיון
- פרסום
- יחסי ציבור II
- מדיה דיגיטלית
- שיווק
- ניהול גלובלי של כישרון אנושי
שנה שלישית
- מבוא לסטטיסטיקה
- טקס ופרוטוקול
- מדיה ודעת קהל
- מנהיגות ומשא ומתן בינלאומי
- אופציונלי (נושא אחד)
- מתודולוגיה של מחקר תקשורת
- סמיוטיקה
- יחסי ציבור III
- ניהול אינטגרלי של אירועים עסקיים
- היסטוריה כלכלית עולמית
שנה רביעית
- כיוון אסטרטגי של תקשורת גלובלית
- סדנת ביקורת תמונה
- ניהול אחריות חברתית תאגידית
- אופציונלי (3 נושאים)
- פוליטיקה בת זמננו
- פרויקט גמר בתקשורת העולמית
- ניהול תקשורת דיגיטלית
- אופציונלי (נושא אחד)