תואר ראשון (Hons) במערכות מחשב (תכנות משחקי מחשב)
Heriot-Watt University Dubai
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Academic City, איחוד האמירויות הערביות
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
AED 65,100 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* 63,000 AED לשנה. כל שכר הלימוד כולל מע"מ.
מבוא
סקירה כללית
תואר ההצטיינות שלנו לתואר ראשון במערכות מחשב לתואר ראשון BSc (תכנות משחקי מחשב) מכוון לבניית משחקי מחשב חזקים ושימושיים. אנו שואפים ללמד אנשים לא רק כיצד לפרוס משחקי חידוד, אלא גם לעזור להם לפתח כישורים מקצועיים אחרים שיאפשרו להם לתקשר בצורה ברורה, לעבוד באופן עצמאי ולשתף פעולה ביעילות. בענף המשחקים, בו הטכנולוגיה מבוססת על עסקאות עסקיות, מקומות עבודה זקוקים לאנשים שיכולים ליצור מערכות יעילות. בוגרינו יעברו לענף פיתוח המשחקים חמושים בתערובת של כישורים בינאישיים וטכניים שיענו על הצרכים הנוכחיים וצרכי ארגוני העתיד.
שלוש השנים הראשונות של תוכנית זו ותכנית מערכות המחשוב BSc זהות, מכיוון שהתלמידים לומדים את הכישורים הבסיסיים הנדרשים לפיתוח משחקי מחשב. לאחר מכן, בשנה הרביעית, הסטודנטים מתמחים על ידי קורסים לתכנות למשחקי מחשב וכן השלמת נושא עבודת דוקטורט מאושר המתאים למומחיות זו.
מדוע ללמוד מערכות מחשב (תכנות משחקי מחשב) בקמפוס דובאי באוניברסיטת הריאט וואט?
- בניגוד לאוניברסיטאות אחרות, שלנו מציעה תוכנית טכנית שמציידת את הסטודנטים בכישורים הנכונים לתכנות משחקים.
- אנו מבצעים מחקר נרחב במקצועות מדעי המחשב, אשר ניזון מתוכניות ההוראה שלנו, ושומר עליהם רלוונטיים ומעודכנים.
- אחוז גדול מהבוגרים שלנו זוכים למשרות טובות לאחר סיום הלימודים.
- יש לנו אפשרויות העברה לקמפוס אדינבורו המאפשרות לסטודנטים להשלים את לימודיהם בבריטניה.
- סטודנטים המעוניינים להישאר בדובאי לאחר שסיימו את לימודיהם בפרס תואר שני יכולים להאריך את לימודיהם על ידי כניסה לאחת מתוכניות הלימודים לתואר שני.
תוכן קורס
שנה ראשונה
אנו משתמשים בתאוריה ובפרקטיקה כדי לעזור לך לפתח מיומנויות תכנות בסיסיות וללמוד כיצד ליצור אפליקציות סלולריות. בנוסף, קורסים אחרים יעסקו בכישורי מחשוב, מתמטיקה ולימוד בסיסיים. אלה כוללים קורס בנושא עיצוב אתרים ומאגרי מידע.
שנה שניה
התלמידים ימשיכו בעיצוב אינטראקציות, תכנות רשת, מבני נתונים ואלגוריתמים, עיצוב תוכנה, מערכות ניהול מסדי נתונים ושפות תכנות.
שנה שלישית
התלמידים ילמדו את הנושאים הבאים: הנדסת תוכנה, בינה מלאכותית, סוכנים חכמים, ניהול ידע, מערכות הפעלה, פיתוח מקצועי ומעבדי שפה. בנוסף, תעבדו על פרויקט תכנות קבוצתי.
שנה ד '
הסטודנטים עובדים על פרויקט פרטני גדול ובנוסף מבצעים מחקרים בנושאים מתקדמים כמו ניהול ביג דאטה, תכנות תעשייתיות, תקשורת סלולרית ותכנות, תכנות משחקי מחשב ויישומי רשת.
קריירה
הסיכויים בענף פיתוח המשחקים מצוינים. הגידול במשחקי מחשב במחשבים אישיים ובמכשירים ניידים, הגביר את הביקוש למומחים שיכולים לתכנן, ליישם ולנהל משחקי מחשב המשלבים מתקני חישוב, תקשורת ומולטימדיה עשירים למשתמשים שאינם מומחים.
דרישות השפה האנגלית
כאשר אנגלית לא הייתה אמצעי ההוראה בבית הספר העל יסודי, על המועמדים להפגין מיומנות בשפה האנגלית המקבילה לאקדמית IELTS 6.0 (ללא רכיב מתחת ל -5.5).
מועד אחרון להגשת בקשה
קמפוס דובאי שלנו מפעיל תהליך קבלה לכל אורך השנה: ברגע שנסגרה צריכת אחת אנו מתחילים לקבל בקשות לשלב הבא. אפשר גם לדחות את תאריך ההתחלה שלך עד שנה.
מרבית התלמידים חלים 6-10 חודשים לפני הצריכה שנבחרה. אנו יכולים לקבל בקשות עד 3 שבועות לפני תחילת כל צריכתך, אך עליך לשים לב כי בקשה מאוחרת כמעט ודאי פירושה עיכוב במתן שירותי ניהול חיוניים, כגון תעודת בגרות לסטודנטים שלך (שבלעדיה לא תהיה מסוגל לגשת לספריה או לשירותים מקוונים).
קבלה
תכנית לימודים
תוכן קורס
שנה ראשונה
אנו משתמשים בתיאוריה ובפרקטיקה כדי לעזור לך לפתח מיומנויות תכנות בסיסיות וללמוד כיצד ליצור אפליקציות לנייד. בנוסף, קורסים אחרים יכסו מיומנויות מחשוב, מתמטיות ולימוד בסיסיות. אלה כוללים קורס על עיצוב אתרים ומסדי נתונים.
שנה שניה
התלמידים ימשיכו בעיצוב אינטראקציות, תכנות אינטרנט, מבני נתונים ואלגוריתמים, עיצוב תוכנה, מערכות ניהול מסדי נתונים ושפות תכנות.
שנה שלישית
הסטודנטים ילמדו את הנושאים הבאים: הנדסת תוכנה, בינה מלאכותית, סוכנים חכמים, ניהול ידע, מערכות הפעלה, פיתוח מקצועי ומעבדי שפה. בנוסף, תעבוד על פרויקט תכנות קבוצתי.
שנה רביעית
התלמידים עובדים על פרויקט פרטני גדול וכן מבצעים לימודים בנושאים מתקדמים כמו ניהול ביג דאטה, תכנות תעשייתי, תקשורת ותכנות ניידת, תכנות משחקי מחשב ויישומי רשת.
אפשרויות קריירה
הסיכויים בתעשיית פיתוח המשחקים מצוינים. הגידול במשחקי מחשב במחשבים אישיים, ובמכשירים ניידים, הגבירה את הביקוש למומחים שיכולים לעצב, ליישם ולנהל משחקי מחשב בשילוב מתקני חישוב, תקשורת ומולטימדיה עשירים למשתמשים שאינם מומחים.