תואר ראשון בהנדסת מולטימדיה - קטין בווידג'יימס
La Salle Campus Barcelona – Universidad Ramon Llull
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
אנגלית, ספרדית,
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 10,080 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
02 Sep 2024
מבוא
לה סאלה הייתה האוניברסיטה הראשונה בספרד שהציעה הן לימודי אוניברסיטה בהנדסת מולטימדיה (1996) והן את התואר הראשון בהנדסת מולטימדיה (2008). למעלה מ- 20 שנות הכשרה ופעילות מקצועית של בוגרינו הם הערובה הטובה ביותר לעבודתנו.
במהלך תהליך ההכשרה שלך La Salle Campus Barcelona , תהיה לך גישה למתקנים ייחודיים כמו Medialab, Userlab ו-Mediadome. בנוסף, כאשר תירשם לתואר זה תהיה לך הזדמנות:
- השתתף הן בפרויקטים עסקיים אמיתיים והן בפרויקטים מחקריים אירופיים בהם מעורבת לה סאלה.
- עשו התמחות בחברות המובילות בעולם.
- השתתף בחילופי דברים באוניברסיטאות המולטימדיה המובילות, כמו MIT או אוניברסיטת קרנגי מלון.
- בצעו שני פרויקטים ותרגול עבודה עם סטודנטים עמיתים הנרשמים לתארים הנדסיים שונים.
- המשך את האימונים שלך בקמפוס על ידי הרשמה לתארים מתקדמים ודוקטורטים מהדרגה הראשונה.
- התמחות במשחקי וידאו זמינה בתכנית הלימודים של תואר זה. ההתמחות האמורה תצוין בתעודת התואר שלך כ'התמחות בווידג'יימס '.
קמפוס לה סאל ברצלונה - אוניברסיטת Ramon Llull
- אוניברסיטת 1a בספרד בהצעת לימודים באוניברסיטה בהנדסת מולטימדיה (1996)
- יותר מ-20 שנה הכשרת מהנדסי מולטימדיה
- 100% כיבוש של התלמידים שלנו
למידה חכמה
מודל חינוכי חדש לנורמלי חדש.
נורמלי חדש זה דורש דרך הוראה ולמידה חדשה, המותאמת למצב משתנה וחסר ודאות הדורשת למידה גמישה, אינטליגנטית וטכנולוגית המותאמת לכל צרכי החינוך החדשים של התלמידים .
La Salle Campus Barcelona - אוניברסיטת רמון לול תומכת במודל החדש של למידה חכמה ולוקחת צעד נוסף בדנ"א החדשני שלה, המשפיעה על כל תחומי התהליך החינוכי: השירות לסטודנטים, חילופים בינלאומיים, התמחות מרחוק, מודל עבודת הטלוויזיה המיושם בהתמחות עם חברות, בנק המשרות ופרויקטים של מחקר.
מהו המודל החדש של למידה חכמה?
כיתות טכנולוגיה חדישות יושמו בכיתות שיאפשרו לתלמידים, לאומיים ובינלאומיים, שאינם יכולים להגיע לקמפוס להשתתף בשיעורים מבלי להיות פיזית בכיתה. המפגשים שיתקיימו עם תלמידים באתר ישודרו בשידור חי דרך האינטרנט ומי שמשתתף באופן וירטואלי יוקרן על מסכים כך שמורים ותלמידים באתר יוכלו לראות איתם אינטראקציה. כל הסטודנטים, הן באתר והן אלה שאינם יכולים להגיע לקמפוס, יהוו קבוצה אחת תוך שמירה על אותו לוח זמנים אקדמי וקשר עם חבריהם לכיתה ומוריהם.
עם מודל הלמידה החכמה החדשה, לתלמידים תהיה הכשרה אשר תהיה:
- מותאם אישית, מכיוון שהוא מתאים את עצמו לתלמיד ולצרכיו או לנסיבותיו, ללא קשר לתרחיש הבריאותי.
- גמיש, מכיוון שהוא מתגבר על מחסומי השיטות המקוונות או פנים אל פנים עם פלטפורמה המאפשרת למידה פנים אל פנים, מעורבבת ומרחוק.
- אינטליגנטי, מכיוון שזוהי דרך חדשה ללמד וללמוד המשלבת חוויות פיזיות ואינטראקטיביות.
- טכנולוגית, על מנת ליישם את מתודולוגיית הלמידה החכמה, כיתות הלימוד הפכו לכיתות חכמות, המורכבות מ:
- מערכת שמע עם יותר מ 8,000 מיקרופונים וירטואליים בכיתה
- מצלמות המצוידות בבינה מלאכותית
- לוחות חכמים לשיתוף תוכן מ- הכיתה החכמה וממנה, ומשפרת את העבודה השיתופית.
תכנית לימודים
מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
כאשר תלמדו את התואר בהנדסת מולטימדיה, נעניק לכם את הידע המתאים באמצעות מתודולוגיה המתבססת על הדברים הבאים:
- גישה מעשית ללימוד מושגים.
- ההקדמה, מהשנה הראשונה ואילך, של LSMaker - הרובוט שאיתו אתה עובד כדי לגרום לו לצמוח לאורך תהליך הלמידה שלך.
- השכלה עסקית הכוללת מגוון רחב של מקצועות מוכווני עולם העסקים שתעברו לאורך התואר.
- היישום של דיסציפלינות שונות מוכוונות מולטימדיה-סביבה.
- השימוש בשיטות gamification, שהיא מכניקת משחק המיושמת בעבודה בכיתה על מנת לעזור לאבולוציה של תהליך הלמידה שלך.
גלריה
תוצאת התוכנית
מטרות
סטודנטים שמסיימים לימודי הנדסת מולטימדיה הופכים לאנשי מקצוע מצוינים באינטגרציה טכנולוגית, ובכך יכולים להחליט איזו צורה צריכה לאמץ הטכנולוגיה על מנת שתהיה יעילה באמת כאשר ממלאת את תפקידה המתווך בתהליך היצירתי והתקשורתי. מולטימדיה משלבת מספר דיסציפלינות המתמקדות בהיבטים יצירתיים, טכנולוגיים וניהוליים והפקיים. לכן, תכנית הלימודים של תואר זה מורכבת מקבוצה של נושאים המשלימים זה את זה, כגון מושגיות.
- כתיבת תסריט.
- צילום דיגיטלי.
- חוויית משתמש.
- הפקה.
- התקנות אינטראקטיביות.
- מציאות מדומה.
- תכנות או סימולציה פיזית.
המקצועות האמורים נבחרו כדי להעניק לתלמידים ידע מתאים במטרה לשפר הן המשגה והן פיתוח של סביבות אינטראקציה וירטואליות ללא הגבלה לגבי תמיכה בתקשורת או תחום יישום ספציפי. לפיכך, בשל האופי הרוחבי של המולטימדיה עצמה, כמו גם מיקומה האסטרטגי, בוגרים יכולים ליישם את הידע שלהם בכל תעשייה -
- משחקי וידאו
- טכנולוגיית קולנוע
- אפליקציות סלולריות
- טכנולוגיית אינטרנט
- מציאות מדומה
- ממשק חדש
- מחקר וחדשנות
אין להכחיש שתעשיית משחקי הווידאו השיגה עמדה מובילה בתעשיית הבידור האודיו-ויזואלית והאינטראקטיבית - היא צפויה לצמוח ב-23.7% בכל שנה הקרובה. על ידי לימודים ב-La Salle אתה יכול להתמחות במשחקי וידאו, ובכך לצבור את הידע הדרוש כדי להשיג עמדות אמנותיות, עיצוב ותכנות בחברות מובילות ברחבי העולם. תוכל גם לבצע הכשרה מעשית במעבדות ייחודיות וגם לקבל הסמכות רשמיות הנהנות מהכרה מקצועית בינלאומית.
אפשרויות קריירה
אפשרויות קריירה
כבוגר הנדסת מולטימדיה מטעם לה סאלה, תיקח חלק בפרויקטים וצוותים, תוך ביצוע תחומי אחריות ואחריות שונים, כגון:
- מעצב ממשק אינטרנט.
- מעצב אפליקציות.
- מעצב משחק.
- יועץ מחקר משתמשים.
- מעצב ממשקים למשחקי וידאו.
- מעצב דו מימד ותלת מימד.
- אנימטור.
- טכנאי ב-Motion Capture.
- עורך אודיו ווידאו.
- צַלָם.
- אנליסט - תכנות אינטרנט.
- מגוון תכנות אפליקציות.
- תכנות משחקי וידאו.
- יוצר בינה מלאכותית.
- טכנאי קרוואנים ו-AV.
- יזמים.
- מנהל פרויקט מולטימדיה.
- מנהל ציוד מולטימדיה.
- מנהל משחקי וידאו.
- מאסטר Scrum.