תואר ראשון בהנדסת תוכנה בהנדסת תוכנה
Xiamen University Malaysia
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Selangor, מלזיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
MYR 25,000 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* לשנה
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
התוכנית להנדסת תוכנה באוניברסיטת Xiamen (XMU), שהוכנסה ב -2002, נתמכת על ידי בית הספר לתוכנה, אחד מ -35 בתי הספר המובילים למוסדות להנדסת תוכנה שאושרו על ידי משרד החינוך בסין. בית הספר הקימה שותפויות מחקר ופיתוח משותפות עם מספר מפעילי IT בחו"ל, ביניהם Microsoft, IBM, BEA, ORACLE, SYBASE, Sun ו- DELL.
השגנו הצלחה רבה בטיפוח כשרונות עם יכולות מעשיות ותחזית בינלאומית בתחום הנדסת התוכנה מאז תחילת התוכנית. אושרו כמו "האזור החדשני של כישרון הדרכה מצב" ו "מעולה מהנדס תוכנית הדרכה" על ידי משרד החינוך של סין. יתר על כן, קורס הנדסת תוכנה כבר מדורגת כמו קורס איכותי על ידי XMU, מחוז פוג 'יאן, כמו גם משרד החינוך בהתאמה.
התוכנית שלנו בקמפוס Xiamen University Malaysia מיועדת לייצר בוגרי המסוגלים להכות איזון בין תיאוריות יישום מעשי בהנדסת תוכנה, יישום הידע שלהם ואת הכישורים כדי לתכנן, לפתח, לתחזק ולנהל מערכות מחשב ויישומים ניידים בהקשר של סביבה הנדסית בעולם האמיתי.
עיקרי התוכנית
- תכנית לימודים מקיפה שמטרתה לטפח את הכישורים הטכניים הבסיסיים של הבוגרים לצד החופש להתמחות בתחומי נישה בהנדסת תוכנה.
- דגש על טיפוח כישרונות הנדסת תוכנה בינתחומיים המסוגלים לעמוד באתגרים בעולם המשתנה.
- גישת למידה המבוססת על בעיות המשלבת אלמנטים מעשיים / פרויקטיים / מבוססי הכשרה לתהליך ההוראה-למידה.
- הזדמנות להשיג חשיפה תעשייתית חשובה וניסיון מעשי באמצעות שיתוף פעולה עם מפעילי IT עולמיים.
קורסים עיקריים מוצעים
- מתמטיקה חישובית
- יסודות המחשב
- C ו C תכנות
- עקרונות מערכות מידע
- מבנה נתונים
- עקרונות הבינה המלאכותית
- מבוא להנדסת תוכנה
- ארכיטקטורת מחשב
- מערכות הפעלה
- מאגר מידע
- יסודות של טכנולוגיית רשת
- ארכיטקטורת תוכנה ודפוסי עיצוב
- אלגוריתם ניתוח ועיצוב
- דוגמנות מונחה עצמים
- אינטראקציה בין האדם למחשב
- הנדסת איכות תוכנה
- ניהול פרויקטים של תוכנה
- גרפיקה ממוחשבת
- אימות תוכנה ואימות
- מערכת משובצת מחשב
- מדיה דיגיטלית טכנולוגיה
- הנדסת תוכנה מתקדמת
- עיצוב ופיתוח משחקים
- הנדסת דרישות תוכנה
- אבטחת מידע
- מבוא של מחשוב ענן
- עיצוב יישומים ניידים
- מערכות מבוזרות
- כריית מידע
- טכנולוגיה ויישום של האינטרנט של דברים
- ניתוח נתונים גדולים
- מציאות מדומה
קריירה
חברות מולטימדיה וטלקומוניקציה העוסקות בפיתוח תוכנת יישומים, שירות מיקור חוץ של תוכנה, רשת, ניהול מסד נתונים, אבטחת מידע ובדיקת תוכנה.
דרישות כניסה
STPM | ציון מינימלי C (NGMP 2.00) בשני מקצועות, ועוברים במבחני SPM או שווה ערך באשראי במתמטיקה נוספת |
שלב | שיעורי מינימום בשני מקצועות, ועוברים במבחני SPM או שווה ערך באשראי במתמטיקה נוספת |
SAM | ת"א 70 וכיתה ב 'בשני מקצועות רלוונטיים כולל מתמטיקה |
מעבד | 70% בממוצע ועברו 6 מקצועות כולל מתמטיקה |
דיפלומה | מעבר בתעודה עם לפחות CGPA 2.0 מתוך 4.0 |
UEC | לפחות כיתה ב 'בחמישה מקצועות, כולל מתמטיקה מתקדמת |
קרן / בגרות / תכנית אססי | לפחות CGPA 2.0 בתחום הרלוונטי וזיכוי במתמטיקה נוספת ב- SPM או שווה ערך |
דיפלומה | לעבור תעודת בגרות במדעי המחשב / מערכת מידע / טכנולוגיית מידע / הנדסת תוכנה או שווה ערך עם מינימום CGPA 2.5 *, וזיכוי במתמטיקה נוספת ב- SPM או שווה ערך. דיפלומות אחרות: מינימום CGPA של 2.5, וכן אשראי במתמטיקה נוספת ב SPM או שווה ערך |
* הערה: המבקש עם CGPA של פחות מ -2.5 אך יותר מ -2.0 עשוי להתקבל בכפוף לתהליך הערכה פנימי קפדני.