תואר ראשון בהצטיינות בתקשורת חזותית במגמות איור יישומי, כיוון אמנות, עיצוב גרפי, מולטימדיה וצילום
Stellenbosch Academy of Design and Photography
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Stellenbosch, דרום אפריקה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
ZAR 98,500 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
תחרויות סטודנטים ונוער 2021. הוכרזו רשימות שורט
ב- 26 בינואר הכריז ארגון הצילום העולמי על הצלמים המועמדים בתחרויות הסטודנטים והנוער של פרסי הצילום העולמי של סוני 2021. הזוכים בצילום השנה של סטודנטים וצלם הנוער של השנה ייחשפו ב -15 באפריל באמצעות ארגון הצילום העולמי. פלטפורמות מקוונות ווידאו.
רשימת המועמדים לסטודנטים כוללת גופי עבודה של 10 סטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה מובילים מרחבי העולם. עשרת הסטודנטים עברו כעת לשלב השני של התחרות ומוענקים כל אחד עם ציוד הדמיה דיגיטלי של סוני כדי לסייע בהשלמת התיקון השני שלהם.
רשימת הסטודנטים הקצרה השנה נשפטה על ידי קייט סימפסון , עורכת משנה, מגזין אסתטיקה.
למידע נוסף אנא לחץ כאן .
תואר הצטיינות אינטנסיבי לשנה שלנו מציע לך את ההזדמנות לייצר גוף עצמי של עבודות תרגול יצירתי המתמחה בצילום, איור, עיצוב גרפי, מולטימדיה או כיוון אמנות. בנוסף לתרגול יצירתי, התואר שלך כולל גם לימודי חזות ולימודי הקשר. לימודי הקשר מציעים תובנה על מורכבות החברה וכיצד ליצור תקשורת אחראית כדי לעמוד באתגרים החברתיים והקיימות העומדים בפנינו. לימודי ראייה מכניסים את הסובייקטיביות והיצירתיות האפריקאית לשיחה ביקורתית עם המערב. הנושאים התיאורטיים נמצאים שם בכדי לסייע במידע על עבודתך היצירתית ולדרוש עיסוק קריטי ברעיונות וחידושים עכשוויים.
מרכיב מרכזי לתואר ההצטיינות שלנו הוא חילופי הקריאייטיב שבו אנו מחליפים את הכיתה בעיר אפריקאית ומאפשרים לתלמידים לצאת למסע למידה יצירתי. טיול אוצר זה משלב סטודנטים עם סוכנות יצירה, אמן או מרכז לעבודה על פרויקט שיתופי פעולה בן שבוע. על ידי חשיפת התלמידים להקשרים, נקודות מבט ופרקטיקות יצירתיות שונות, תוכנית ההצטיינות שלנו מייצרת לא רק אנשי מקצוע מיומנים אלא סוכני שינוי יצירתי שיכולים לנווט ולהסתגל לתעשיית היצירה העולמית.
תוכנית ההצטיינות שלנו מכוונת בכוונה לרשתות שהקמנו עם מרחבים יצירתיים ומוסדות אפריקאים. יש לנו מערכות יחסים מתמשכות עם Zeitz MOCAA, קרן נורוול, סטודיו לעיצוב אנימה, טריאנלה סטילנבוש, ומרחבי יצירה ומוסדות רבים אחרים ברחבי אפריקה. באמצעות הרצאות אורח, ביקורי כיתות ופרויקטים חיים אנו שומרים על הדופק של תעשיית היצירה.
אם אתה מישהו שרוצה לפתח ולהרחיב את הפרקטיקה היצירתית המקצועית שלך או לחקור כיצד לפתח מיזם עסקי יצירתי אפשרי, הכבוד שלנו הוא בשבילך. צור קשר כדי לבחון את האפשרויות שלך.
מדוע ללמוד הצטיינות?
תואר ראשון בתואר ראשון באמנויות בתקשורת חזותית מציע השנה לסטודנטים את ההזדמנות הנדירה לייצר גוף יצירתי מכוון עצמי המפתח רמת מיומנות בהתאמה להבנה תיאורטית והקשרית. התואר כולל שלושה נושאים: תרגול יצירתי, לימודי הקשר ולימודי חזות.
מרכיב מרגש ומעשיר בו משתתפים הסטודנטים הוא חילופי יצירות במדינה אפריקאית שכנה. התלמידים ממוקמים בתוך סוכנות יצירה או ארגון לעבודה על פרויקט יצירתי שיתופי לטווח קצר. הערך של בורסת הקריאייטיב ניכר בפרספקטיבות והתובנות המשתנות שמיידעות את הייצור היצירתי העתידי שלהם. שיאה של חילופי דברים זה מוצג בפגישת משוב שיתופית במדינה המארחת ובהמשך השנה בפורום דיאלוגים יצירתיים Stellenbosch Academy of Design and Photography .
התקשרויות נוספות עם מרחבי יצירה מקומיים ומוסדות מתקיימות לאורך כל השנה עם מרצים אורחים וטיולי כיתה. אנו מאמינים בתוקף כי על הלמידה להתרחב מעבר לכיתה ועל ידי לקיחת תלמידים למרחבים שלרוב לא הייתה להם גישה אליהם, אנו משתדלים לעצב יצירתיות מעורבות ומושכלות.
נושאים
תרגול יצירתי
הפקת עבודה יצירתית מהווה 50% מהלמידה במהלך השנה והסטודנטים בונים על כישוריהם לתואר ראשון עם אפשרות לצמיחה וחקירה בין-תחומית בהתאם להיקף הפרויקט שלהם. במסגרת הרכיב לתרגול יצירתי, התלמידים מונחים בתהליך הגדרת פרויקט מחקר מונחה תרגול המגשים את יעדיו האישיים של כל תלמיד.
התלמידים מביאים לשולחן הצעה שבה הם מזהים מיומנויות ספציפיות יחד עם נושא או גישה מושגית אותם הם רוצים לחקור בתחומם. באופן זה, סטודנטים מסוגלים להרחיב את הלמידה שלהם לתואר ראשון ולפתח את כישוריהם בפרויקט ארוך טווח בו יש זמן לחקירה וצמיחה באזורים שאולי לא הייתה להם אפשרות לחקור או לחדד בתכנית לתואר ראשון.
מחקרים חזותיים
עם דגש על הקשר דרום אפריקה, מטרת הנושא היא לספק לסטודנטים גישה לידע שאולי לא נתקלו בו בתואר הראשון. מטרה מרכזית היא לאפשר לתלמידים לפתח את היכולת לעסוק באופן ביקורתי בדוגמאות מגוונות של תרבות חזותית ולהשיב בתגובות מילוליות וכתובות. בנוסף לעיסוק במחקר עצמאי וכתיבת עבודת גמר, סדרת הסמינרים מהווה מרכיב מרכזי בלמידה כיתתית שבה התלמידים מציגים רעיונות בתגובה לקריאה. על ידי קישור בין תיאוריה ופרקטיקה לימודי חזות נועדו להעשיר ולהגדיל את חשיבת התלמידים בכוונה לייצר מתקשרים חזותיים העוסקים בביקורת.
לימודי הקשר
נושא זה נלמד במודול מתמשך בתחילת השנה ומציע הבנה מוצקה של האופן שבו עיצוב ותקשורת חזותית עיצבו את העולם. התלמידים משתמשים בחשיבה עיצובית כדי לפתור אתגר אמיתי בהקשר המקומי של הכף המערבי, וגם כותבים הצעה שמיישמת את הלמידה והתובנות שנרכשו במסגרת סדרת ההרצאות. באופן זה, הסטודנטים מתחילים את התואר בתובנה ברורה לאתגרי הקיימות וההקשר החברתי-כלכלי בהם הם עובדים כמתקשרים חזותיים.
עם מה תסיים
בסוף השנה כל הסטודנטים נדרשים לערוך תערוכה המציגה את עבודותיהם. בנוסף לעבודות המוצגות, הסטודנטים מייצרים גם תיק עבודות מקצועי.
חלק חשוב בתואר ההצטיינות הוא מחזור היצירה החוזר עליו עוסקים התלמידים במסגרת פרויקט המחקר שלהם. תהליך יצירתי זה מטרתו לצייד את התלמידים בכישורים לעבודה עצמאית במקום בו הם מסוגלים לשקף ביקורתית ולשפר את עבודתם. ספר תהליך, בלוג או סרט המתעדים את כל תהליך היצירה של השנה הם גם דרישה לתואר.
התוצאות של שני הנושאים העיוניים כוללות מגוון תגובות כתובות ותזה ללימודי חזות. מטרת המקצועות העיוניים היא להודיע על העבודה היצירתית שהסטודנט מייצר. אנו מאמינים בתוקף כי סטודנטים שנאלצו להתמודד עם רעיונות וחשיבה עכשווית מפתחים עבודה חזקה יותר מכיוון שהם מעורבים באופן ביקורתי.
עם כישורים אלה, אנו מתכוונים שבוגרי ההצטיינות שלנו ייכנסו לענף עם תיק חזק המשקף את חשיבתם כמו גם את יכולותיהם היצירתיות.
תכנית לימודים
נושאים
תרגול יצירתי
הפקת עבודה יצירתית מהווה 50% מהלמידה במהלך השנה והסטודנטים בונים על כישורי התואר הראשון שלהם עם אפשרות לצמיחה וחקירה חוצת תחומית בהתאם להיקף הפרויקט שלהם. במסגרת מרכיב התרגול היצירתי, התלמידים מודרכים בתהליך של הגדרת פרויקט מחקר בהובלת תרגול המגשים את המטרות האישיות של כל תלמיד.
התלמידים מביאים הצעה לשולחן שבה הם מזהים מיומנויות ספציפיות יחד עם נושא או גישה מושגית שהם רוצים לחקור בדיסציפלינה שלהם. בדרך זו, סטודנטים יכולים להרחיב את הלמידה שלהם לתואר ראשון ולפתח את כישוריהם בפרויקט ארוך טווח שבו יש זמן לחקר וצמיחה בתחומים שאולי לא הייתה להם הזדמנות לחקור או לשכלל בתוכנית לתואר ראשון.
לימודי חזותיים
עם דגש על ההקשר הדרום אפריקאי, מטרת נושא זה היא לספק לסטודנטים גישה לידע שאולי לא נתקלו בהם בתואר הראשון. מטרה מרכזית היא לאפשר לתלמידים לפתח את היכולת לעסוק באופן ביקורתי בדוגמאות מגוונות של תרבות חזותית ולהשיב בתגובות בעל פה ובכתב כאחד. בנוסף לעיסוק במחקר עצמאי וכתיבת עבודת גמר, סדרת הסמינרים מהווה מרכיב מרכזי של למידה מבוססת כיתה שבה התלמידים מציגים רעיונות בתגובה לקריאה. על ידי קישור בין תיאוריה ופרקטיקה לימודי חזותיים שואפים להעשיר ולהגדיל את החשיבה של התלמידים מתוך כוונה לייצר מתקשרים חזותיים בעלי מעורבות ביקורתית.
לימודי הקשר
נושא זה נלמד במודול מתמשך בתחילת השנה ומציע הבנה מוצקה כיצד עיצוב ותקשורת חזותית עיצבו את העולם. התלמידים משתמשים בחשיבה עיצובית כדי לפתור אתגר בחיים האמיתיים בהקשר המקומי של הכף המערבי, וגם כותבים הצעה המיישמת את הלמידה והתובנות שנרכשו בסדרת ההרצאות. בדרך זו, הסטודנטים מתחילים את התואר עם תובנה ברורה לגבי אתגרי הקיימות וההקשר החברתי-כלכלי שבו הם עובדים כמתקשרים חזותיים.