תואר ראשון במדע (שימור וביולוגיה בחיות הבר)
Edith Cowan University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Joondalup, אוסטרליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
6 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* שכר לימוד לסמסטר
מבוא
קורס זה מתמקד בידע ובכישורים הנדרשים להבנת המשמעות של שימור המגוון הביולוגי.
התלמידים מפתחים את היכולת לנתח את יחסי הגומלין המורכבים בין בני האדם לעולם הטבע ולהשתמש בכלי הביולוגיה המודרנית על פיתוח גישות המתמודדות עם סוגיות שימור חשובות. הקורס עוסק באקולוגיה, גנטיקה, ניהול חיות בר, ביולוגיה של בעלי חיים וצמחים, אבולוציה ותיאוריה ופרקטיקה של ביולוגיה לשימור. התלמידים נהנים מסביבת למידה בהשראת אנשי אקדמיה למחקר ברמה העולמית עם קשרי תעשיה וממשל חזקים.
קורס כניסה
תנאי קבלה אקדמיים (להקה 3)
על כל המועמדים לעמוד בתנאי הקבלה האקדמיים לקורס זה. ATAR האינדיקטורי או המובטח הוא כפי שפורסם (במידת הצורך) או יתקיימו דרישות קבלה אקדמיות באמצעות השלמת אחד מהדברים הבאים:
- AQF Cert IV;
- סיימה בהצלחה 0.25 EFTSL לימודים ברמת תואר ראשון ומעלה אצל נותן השכלה גבוהה באוסטרליה (או שווה ערך);
- מבחן קבלה שלישוני מיוחד; *
- קורס הכנה לאוניברסיטה; *
- קורס אוריינטציה אוניברסיטת ילידים; *
- מבחן צריכת סטודנטים אבוריג'ינים; או *
- תוכנית כניסה מבוססת ניסיון. *
* מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד הכניסה לקורס לימודים.
עבור תלמידים בינלאומיים, הדרישות כוללות את תוצאות בית הספר העל יסודי שלך.
דרישות בשפה האנגלית (להקה 3)
דרישות מיומנויות באנגלית עשויות להתקיים בהשלמת אחד מהדברים הבאים:
- שנה 12 ספרות אנגלית ATAR / ספרות אנגלית כיתה ג ATAR או יותר טוב או שווה ערך;
- מבחן קבלה שלישוני מיוחד; *
- ציון המינימום של הלהקה האקדמית IELTS של 6.0 (אין להקה בודדת פחות מ- 6.0);
- הושלמה בהצלחה 1.0 EFTSL לימודים ברמת תואר ראשון ומעלה בבריטניה, אירלנד, ארה"ב, NZ או קנדה;
- קורס הכנה לאוניברסיטה;
- קורס אוריינטציה אוניברסיטת ילידים; *
- מבחן צריכת סטודנטים אבוריג'ינים; *
- תעודת AQF, תעודה מתקדמת או תואר נלווה;
- סיימה בהצלחה 0.375 EFTSL לימודים ברמת תואר ראשון ומעלה אצל ספקית השכלה גבוהה באוסטרליה (או שווה ערך); או
- מבחנים, קורסים או תכניות אחרות שהוגדרו בדף להקות מיומנויות באנגלית.
* מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד הכניסה לקורס לימודים.
פרטי הקורס
זמינות סמסטר
- סמסטר 1: לימודים במשרה מלאה ב- Joondalup
- סמסטר 2: לימודים במשרה מלאה ב- Joondalup
מבנה הקורס
שנה א '- סמסטר א'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
SCI1125 | יסודות מדעיים מקצועיים | 15 |
SCI1187 | צורה ותפקוד בביולוגיה | 15 |
SCI1193 | מבוא למדעי הסביבה | 15 |
בחר יחידה אחת מתוך: | ||
SCC1123 ^ | כימיה למדעי החיים | 15 |
SCC1111 ^ | כימיה כללית | 15 |
הערה: סטודנטים שסיימו כימיה ATAR או מקבילה חייבים להירשם ל- SCC1111 כימיה כללית, בעוד שאלו שלא סיימו כימיה ATAR או שווה ערך, חייבים להירשם ל- SCC1123 כימיה למדעי החיים.
שנה א '- סמסטר ב'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
SCI1182 | תיאורי מקרה במדע | 15 |
SCI1183 | מקורות והתפתחות החיים | 15 |
SCI1185 | אקולוגיה | 15 |
SCI1192 | סביבות גופניות | 15 |
שנה 2 - סמסטר א '
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
SCI2108 | ניהול סביבתי וקיימות | 15 |
SCM2201 | תהליכי קרקע ויבשה | 15 |
MAT1114 | סטטיסטיקות מבוא | 15 |
SCI2117 | גנטיקה | 15 |
שנה ב '- סמסטר ב'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
SCI2116 | גיוון החיים | 15 |
SCI2112 | ביולוגיה מולקולרית וביוכימיה | 15 |
SCI2118 | ביוטה אוסטרלית | 15 |
ACS2122 | פרספקטיבות אבוריג'יניות על הסביבה | 15 |
תלמידים שאינם התחייבות מיקום למידה Integrated Work
שנה ג '- סמסטר א'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
SCI3112 | אבולוציה ושיטתיות | 15 |
SCI3115 | ניהול חיות בר | 15 |
SCM3201 | ביולוגיה לשימור | 15 |
יחידה בחירה | x 1 | 15 |
שנה ג '- סמסטר ב'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
SCB3201 | לימודים באקולוגיה | 15 |
SCI3150 | פרוייקט מדעים | 15 |
יחידה בחירה | x 2 | 30 |
תלמידים שאינם התחייבות עבודה משולבת למידת שמה
שנה ג '- סמסטר א'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
SCI3112 | אבולוציה ושיטתיות | 15 |
SCI3115 | ניהול חיות בר | 15 |
SCM3201 | ביולוגיה לשימור | 15 |
שנה ג '- סמסטר ב'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
SCB3201 | לימודים באקולוגיה | 15 |
שנה 3 - קיץ
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
CSI3345 | פרויקט ניסיון בעבודה | 60 |
קורסי בחירה מומלצים
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
SCI2111 | ביולוגיה ימית ודייג | 15 |
SCI3102 | סיור לימודי סביבתי | 15 |
SCI3113 | מערכות אקולוגיות של מים מתוקים | 15 |
SCI3206 | חקירה ומעקב סביבתי | 15 |
SCM2104 | מערכות מידע גיאוגרפיות | 15 |
SCM2110 | תהליכים ימיים ומתוקים | 15 |
MAT2110 | סטטיסטיקה יישומית | 15 |
^ אפשרות ליבה
קורס
- החלת ידע משמעתי רחב על מגוון מצבים של ביולוגיה תיאורטית ומעשית לשימור.
- להעביר ידע וערכים משמעתיים בהקשרים מקצועיים וציבוריים.
- להפגין השקפה עולמית ביחס למגוון האורגניזם.
- להפגין אוטונומיה, אחריות ושיקול דעת ללמידה ופרקטיקה מקצועית.
- חשבו ביצירתיות לצפות באתגרים וליצור פתרונות רלוונטיים לנושאי שימור.
- חשבו ביקורתית על ניתוח, המשגה ותעדוף פתרונות לבעיות מורכבות של ביולוגיה לשימור.
- השתמש בטכנולוגיות וספרות אורייניות וניסיוניות כדי לגשת, להעריך ולסנתז מידע רלוונטי ממקורות רבים.
- עבדו בשיתוף פעולה והדגמת יוזמה ליישום ערכים חברתיים, בר קיימא, ואתי, כולל יכולת תרבות ילידית.
אפשרויות קריירה
המיקוד המעשי החזק מבטיח כי התלמידים מוכנים למגוון תפקידים בסוכנויות ממשלתיות, תעשיות וארגונים לא ממשלתיים העוסקים בשימור המגוון הביולוגי או ניהול והערכה של מערכות אקולוגיות. קריירות פוטנציאליות עשויות לכלול תוכניות לשימור מינים, פיתוח מדיניות וניהול וניהול או סקירה של מערכות אקולוגיות ספציפיות (כגון שטחי מים, יערות, קווי חוף ואזורים צחיחים).
כותרות עבודה אפשריות עתידיות
מנהל המגוון הביולוגי, שמירת טבע, יועץ סביבתי, בוטנאי, עובד שמירת חיות בר, מחנך סביבתי, קצין משאבי טבע, ביולוג, מנהל ניהול איכות הסביבה, מדען איכות הסביבה.
קבלה
תכנית לימודים
פרטי הקורס
זמינות סמסטר
- סמסטר 1: למד במשרה מלאה ב-Joondalup
- סמסטר 2: למד במשרה מלאה ב-Joondalup
מבנה הקורס
שנה 1 - סמסטר 1
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
SCI1125 | יסודות מדע מקצועיים | 15 |
SCI1187 | צורה ותפקוד בביולוגיה | 15 |
SCI1193 | מבוא למדעי הסביבה | 15 |
בחר יחידה אחת מתוך: | ||
SCC1123 ^ | כימיה למדעי החיים | 15 |
SCC1111 ^ | כימיה כללית | 15 |
הערה: סטודנטים שסיימו כימיה ATAR או שווה ערך חייבים להירשם ל-SCC1111 כימיה כללית, ואילו אלו שלא סיימו כימיה ATAR או שווה ערך חייבים להירשם ל-SCC1123 כימיה למדעי החיים.
שנה 1 - סמסטר 2
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
SCI1182 | תיאורי מקרה במדעים | 15 |
SCI1183 | מקורות והתפתחות החיים | 15 |
SCI1185 | אֵקוֹלוֹגִיָה | 15 |
SCI1192 | סביבות פיזיות | 15 |
שנה 2 - סמסטר 1
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
SCI2108 | ניהול סביבתי וקיימות | 15 |
SCM2201 | תהליכי קרקע וקרקע | 15 |
MAT1114 | סטטיסטיקה מבוא | 15 |
SCI2117 | גנטיקה | 15 |
שנה 2 - סמסטר 2
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
SCI2116 | גיוון החיים | 15 |
SCI2112 | ביולוגיה מולקולרית וביוכימיה | 15 |
SCI2118 | ביוטה אוסטרלית | 15 |
ACS2122 | נקודות מבט אבוריג'יניות על הסביבה | 15 |
סטודנטים שלא עוברים מיקום למידה משולבת בעבודה
שנה 3 - סמסטר 1
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
SCI3112 | אבולוציה ושיטתיות | 15 |
SCI3115 | ניהול חיות בר | 15 |
SCM3201 | ביולוגיה של שימור | 15 |
יחידת בחירה | x 1 | 15 |
שנה 3 - סמסטר 2
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
SCB3201 | לימודי אקולוגיה | 15 |
SCI3150 | פרוייקט מדעים | 15 |
יחידת בחירה | x 2 | 30 |
סטודנטים המבצעים מיקום למידה משולבת בעבודה
שנה 3 - סמסטר 1
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
SCI3112 | אבולוציה ושיטתיות | 15 |
SCI3115 | ניהול חיות בר | 15 |
SCM3201 | ביולוגיה של שימור | 15 |
שנה 3 - סמסטר 2
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
SCB3201 | לימודי אקולוגיה | 15 |
שנה 3 - קיץ
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
CSI3345 | פרויקט ניסיון בעבודה | 60 |
קורסי בחירה מומלצים
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
SCI2111 | ביולוגיה ימית ודייג | 15 |
SCI3102 | סיור לימודי סביבתי | 15 |
SCI3113 | מערכות אקולוגיות של מים מתוקים | 15 |
SCI3206 | חקירה וניטור סביבתיים | 15 |
SCM2104 | מערכות מידע גיאוגרפיות | 15 |
SCM2110 | תהליכים ימיים ומים מתוקים | 15 |
MAT2110 | סטטיסטיקה יישומית | 15 |
^ אפשרות ליבה
גלריה
תוצאת התוכנית
תוצרי למידה של הקורס
- ליישם ידע דיסציפליני רחב על מגוון מצבי ביולוגיה תיאורטיים ומעשיים של שימור.
- העברת ידע וערכים משמעתיים בהקשרים מקצועיים וציבוריים.
- להפגין השקפה גלובלית ביחס לגיוון האורגניזמי.
- להפגין אוטונומיה, אחריות ושיקול דעת ללמידה ולתרגול מקצועי משלו.
- חשבו בצורה יצירתית כדי לצפות אתגרים ולייצר פתרונות רלוונטיים לנושאי שימור.
- חשבו בצורה ביקורתית כדי לנתח, להמשיג ולתעדף פתרונות לבעיות ביולוגיות שימור מורכבות.
- השתמש בטכנולוגיות וביכולות ניסיוניות ודיגיטליות כדי לגשת, להעריך ולסנתז מידע רלוונטי ממקורות רבים.
- עבוד בשיתוף פעולה והפגין יוזמה ליישום ערכים חברתיים, ברי קיימא ואתיים, כולל יכולת תרבותית ילידית.
אפשרויות קריירה
אפשרויות קריירה
המיקוד המעשי החזק מבטיח שהסטודנטים מוכנים למגוון רחב של תפקידים בסוכנויות ממשלתיות, תעשיות וארגונים לא ממשלתיים העוסקים בשימור המגוון הביולוגי או בניהול והערכה של מערכות אקולוגיות. קריירה פוטנציאלית עשויה לכלול תוכניות לשימור מינים, פיתוח וניהול מדיניות וניהול או סקר מערכות אקולוגיות ספציפיות (כגון אדמות ביצות, יערות, קווי חוף ואזורים צחיחים).
כותרות עבודה אפשריות בעתיד
מנהל המגוון הביולוגי, שומר טבע, יועץ איכות הסביבה, בוטנאי, עובד לשימור חיות בר, מחנך סביבתי, קצין משאבי טבע, ביולוג, קצין ניהול סביבה, מדען סביבה.