תואר ראשון בניהול שיווק - מושגים עסקיים דיגיטליים
Fontys University of Applied Sciences
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Tilburg, הולנד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 2,314 *
מועד אחרון להגשת בקשה
15 Jun 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* תלמידי EEA: 2.060 € סטודנטים שאינם EEA: 7.500 €
מבוא
ניהול השיווק BBA שלנו - מושגי עסקים דיגיטליים (DBC) מבדיל את עצמו מתוכניות ניהול שיווק אחרות בכמה נקודות:
- הסטודנטים שלנו ערוכים היטב להתמודד עם חידושים דיגיטליים באופן מעשי וברמה ייעודית. הבוגרים שלנו יכולים לייעץ לסטארט-אפים ולתאגידים גדולים לגבי האסטרטגיות המקוונות שלהם. כתלמיד DBC, אתה יכול לצפות לפתח מומחיות במגוון רחב של תחומים. הקורסים שלנו מכסים נושאים מגוונים כגון יצירתיות, יזמות ועיצוב, וכוללים כמה נושאים טכניים כגון פיתוח אתרים, ניתוח נתונים וכלכלה. לאחר שליטה ביסודות התחומים הללו, התלמידים יכולים להתמחות בנושא שנבחר בו הם רוצים להצטיין.
- כל תקופת לימוד מתמקדת בנושא מסוים שבו התלמידים עובדים על פרויקטים עבור לקוחות וחברות אמיתיים. נושאים אלה כוללים תחומים כגון מחקר שוק, יצירתיות ויזמות, למשל. תלמידי DBC יכולים לצפות לעבוד על מגוון פרויקטים מעוררי השראה. מטלות מעשיות אלה מספקות לסטודנטים את הכלים, התובנות והניסיון המעשי לניהול מגוון תהליכים מקצועיים. לכל קבוצת פרויקטים מוקצה מאמן אישי הן למעקב אחר התפתחות התלמידים והן לעידוד שיקול ביקורתי על תהליך הלמידה.
- שבוע הלימוד מחולק לארבעה נושאים; אישיות, כלכלה, פרוייקט וכלכלה מסחרית. בכל יום לימוד ניתנים קורסים נושאים סביב כל אחד מארבעת הנושאים. התלמידים מקבלים ידע עדכני שהוא החדיש ביותר בתחום. בתעשייה המועדת להתפתחות טכנולוגית מהירה, תוכן עדכני מאפשר לתלמידים לפתח את הכישורים החיוניים הנדרשים כדי להפוך למומחים בשיווק דיגיטלי.
קבלה
תכנית לימודים
תיאור הקורס
ה-BBA שלנו בקונספטים עסקיים דיגיטליים היא תוכנית במשרה מלאה בת ארבע שנים. תלמידי DBC עובדים עם חברות אמיתיות כדי לפתור בעיות אמיתיות. Microsoft, RTL, Sanoma, The Next Web, Twitter, LiveWall, Blue Mango ו-Freshheads הם רק מבחר קטן מבין החברות הרבות שעבורן סיפקו סטודנטים של DBC את שירותי היצירה שלהם. התוכנית מורכבת משישה תחומי לימוד ליבה המהווים את פרופיל המושגים העסקיים הדיגיטליים:
- כלכלה מסחרית
- יְצִירָתִיוּת
- יזמות
- מדיה וטכנולוגיה
- נתונים
- בינלאומי
לבוגרים שלנו יש דחף יזמי חזק. הידע שלהם במדיה דיגיטלית, ביג דאטה וטכנולוגיה משלים עם כשרון ליצירתיות ומסחר. לתוכנית התמקדות בינלאומית ומטרתה לספק בוגרים שניתנים לפריסה, לאומית ובינלאומית, במגוון רחב של תחומים מקצועיים.
מקושר לששת תחומי הליבה שלנו ללימודים (ראה לעיל), מבחר מהקורסים שאנו מציעים כעת הוא כדלקמן:
- שיווק
- שיווק אינטרנטי
- יזמות
- מכירות
- מדיה דיגיטלית ונתונים
- לְעַצֵב
- בניית אתרים
- יצירתיות וקונספטציה
- מחקר
- כלכלה
- כלכלת עסקים
- מַנהִיגוּת
- עֲתִידָנוּת
- ניהול קהילה
- ניהול פרוייקט
- אדוורדס, אנליטיקה וקידום אתרים
- פיתוח ותפעול של מוצרים ושירותים דיגיטליים
- אישיות מסחרית ומקצועית
במהלך שנת הלימודים הראשונה, התלמידים רוכשים גוף ידע בסיסי הניתן באמצעות מגוון שיעורי שנת יסוד. בנוסף לשיעורים אלו, התלמידים עובדים בצוותים כדי להשלים מספר פרויקטים קצרים בני שבעה שבועות. במהלך השנה הראשונה, התלמידים נדרשים לפתח פרויקט שאפתנות משלהם. זהו צעד ראשון בפיתוח קונספט דיגיטלי חדש עם פוטנציאל מסחרי וסחיר.
במהלך שנת הלימודים השנייה ניתנת לסטודנטים מסגרת תיאורטית עמוקה יותר על פני כל הנושאים. פרויקט השאיפה מהשנה הראשונה מיושם לפיו הסטודנט מקים סטארטאפ אמיתי. תהליך זה מספק ניסיון רב ערך בפתיחת עסק. עבור חלק, זה יכול להוביל לבעלות על מוצר או שירות ראויים מבחינה מסחרית. סטודנטים שנה ב' נדרשים גם לכתוב תוכנית שיווק אסטרטגית עבור לקוח חיצוני שרכשו.
את שנת הלימודים השלישית ניתן לתאר בצורה הטובה ביותר כשנת חקר. חצי מהשנה מתנהלת בעבודה כמתמחה בחברה בהולנד או בחו"ל. במהלך המחצית השנייה של השנה, תלמידי DBC עוקבים אחר קטין. הקטינה מאפשרת לסטודנטים להרחיב את תכנית הלימודים במקצועות המוצעים באוניברסיטאות אחרות. סטודנטים יכולים לבחור בקטינה המוצעת בתוך פונטיס כולה, קטין המוצעת על ידי אוניברסיטה בהולנד, או קטין המוצעת על ידי אחת משלושים וחמש האוניברסיטאות השותפות שלנו בחו"ל. הקמנו הסכמי שותפות עם אוניברסיטאות מהמדינות הבאות: דנמרק, ספרד, גרמניה, בריטניה, דרום קוריאה, ברזיל ועוד רבות אחרות.
שנת הלימודים הרביעית והאחרונה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לימוד. הסטודנטים בוחרים שמונה קורסים מתקדמים מתוך רשימה של כעשרים קורסי בחירה, כל אחד עם עומס לימודים של 4 ECTS. התכנית מסתיימת בהתמחות מחקרית. מדובר בניסוח עבודת גמר בה הסטודנט חוקר ופותר בעיה מעשית מטעם לקוח או חברה.
תוצאת התוכנית
מה תלמד
במהלך הקורס מושגים עסקיים דיגיטליים, תלמדו לעצב ולשווק מושגים דיגיטליים תוך כדי ניהול נתונים. ככל שתגדל במהלך הלימודים, אנו ננחה אותך גם בהתפתחות האישית שלך. זה יאפשר לך לגלות את ההבדל בין להיות יזמי לבין להיות יזם.
- תעבוד על משימות אמיתיות מחברות מובילות בתחום, כמו היינקן ופיליפס.
- התוכנית שלנו תאפשר לך לפתח יצירתיות, תובנה עסקית, כישורי מחקר וארגון, אסטרטגיות תכנון ותקשורת.
- הנושאים כוללים מושג ויצירתיות, שיווק מקוון, עתידולוגיה, שיווק ביג דאטה וטכנולוגיית מדיה ונתונים.
מלגות ומימון
חלק מתוכניות הלימוד של פונטיס מציעות את מלגת הולנד לתלמידיהם. ייתכן שאתה גם זכאי למלגות אחרות שלא סופקו על ידי פונטיס.
גלריה
אפשרויות קריירה
העולם צריך מישהו מיומן כמוך! לאחר תכנית הלימודים הזו, תגדל למקצוען שיודע בדיוק איך לשלב את המקוון עם העולם הלא מקוון. תוכל להתחיל לעבוד בתור:
- מומחה SEO/SEA
- האקר צמיחה
- (מקוון) משווק
- מנתח נתונים (ביג).
- מומחה תוכן
- או הפעל את הסטארט-אפ שלך