תואר ראשון בעיצוב גרפי ואנימציה
AUM American University of Malta
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Cospicua, מלטה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 5,000 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים בינלאומיים לסמסטר; 1500 אירו - סטודנטים באיחוד האירופי לסמסטר; 1000 אירו - סטודנטים מלטזים לסמסטר
מבוא
התוכנית עיצוב גרפי ואנימציה BA מיועדת לסטודנטים בעלי עניין ביישומים מעשיים של אמנות חזותית. תוך כדי לימוד עיצוב גרפי ואנימציה, תוכל לבטא את דמיונך על ידי פתרון בעיות חזותיות. סטודנטים בעלי כישורים חזקים בעיצוב ובאינטרסים יצירתיים הם מועמדים מצוינים לתכנית זו. מי שיסיים את התואר הזה יהיה מוכן היטב לקחת תפקיד של בחירתו המתמודד עם מגוון רחב של יישומים ספציפיים לתעשייה של עיצוב ו/או אנימציה.
פרטי התוכנית
בשנתיים הראשונות, התלמידים יתמקדו בהשלמת תוכנית החינוך הכללי של האוניברסיטה (42 נקודות זכות בארה"ב / 84 ECTS), המציגה חמישה תחומים נושאים: תקשורת, נתונים וספרות כמותית, חקירה מדעית, אמנויות ומדעי הרוח ומדעי החברה. בשנה השלישית והרביעית התלמידים יתמקדו בנושאים הרלוונטיים למקצוע המקצוע שלהם.
תוכנית הלימודים
תואר ראשון בעיצוב גרפי ואנימציה הוא תואר בעל אוריינטציה מקצועית המספק לסטודנטים בסיס חזק באמנות ועיצוב חזותי למגוון רחב של מדיות, כולל הדפסה, מדיה אינטראקטיבית, קולנוע וטלוויזיה. התוכנית מציעה לסטודנט הזדמנות ליצור תכנית לימוד בין -תחומית שתעשיר את הידע והכישורים שהבוגר לוקח לתעשייה המתפתחת ללא הרף. במהלך שלב עבודת הגמר לשנה האחרונה, התלמידים יכולים לחקור לעומק את תחומי העניין הספציפיים שלהם בפרויקט המכוון לעצמו.
ידע נצבר
- הכרת טכניקות ושיטות הפקת מדיה, תקשורת והפצה.
- הכרת טכניקות עיצוב, כלים ועקרונות הכרוכים בייצור תוכניות טכניות, ציורים ודגמים מדויקים.
- הכרת התיאוריה והטכניקות הנדרשות לחיבור, הפקה וביצוע של יצירות אמנות חזותית.
- ידע בציוד אלקטרוני וחומרה ותוכנות מחשב, כולל יישומים.
מיומנויות שנצברו
שימוש בהיגיון והנמקה לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות חלופיים, מסקנות או גישות לבעיות.
- ניהול הזמן שלך ושל אחרים.
- בהתחשב בעלויות היחסיות ובתועלות של פעולות אפשריות לבחירת הפעולה המתאימה ביותר.
- הבנת ההשלכות של מידע חדש הן לפתרון בעיות בהווה והן לעתיד ולקבלת החלטות.
- להפגין את עקרונות התקשורת בעיצוב גרפי, ולהציג את היכולות היצירתיות והטכניות המייצרות פרויקטים מוצלחים של עיצוב גרפי חדשני במגוון מדיות.
- להפגין בסיס איתן בעיצוב ואמנות סטודיו מסורתית, ויוכל להשתמש במיומנויות אלה על מנת לתקשר ביעילות באמצעים חזותיים.
- להבין ולנצל מגוון רחב של כלי עיצוב ואנימציה דיגיטליים.
- רכשו מיומנויות אנימציה הדרושות לקריירה בגרפיקה בתנועה, פיתוח משחקים, סרטי אנימציה תלת מימדיים ו -2 ד, טלוויזיה או אנימציה לאפקטים.
- נצל כישורי ניהול עצמי לעבודה עם רמה גבוהה של אוטונומיה על פרויקטים יצירתיים שמכוונים את עצמם.
- יישמו את השימוש בטרום-ויזואליזציה, storyboarding וטכניקות טרום-הפקה חיוניות לפיתוח מושגים המצאה מורכבים.
- החלת כישורי פתרון בעיות יצירתיים על מגוון בעיות מופשטות.
- לייצר תיק עבודות ואנימציה מקצועיות ומקוריות וסליל.
כישורים
- צור רעיונות יוצאי דופן או חכמים לגבי נושא או מצב נתון, או פיתח דרכים יצירתיות לפתרון בעיה.
- צור מדיה חזותית באמצעות חומרת ותוכנת מחשב.
- צור עיצובים, מושגים ופריסות דוגמה חדשניים, המבוססים על ידע על עקרונות פריסה ומושגי עיצוב אסתטי.
- צור גרפיקה ופריסות לאיורי מוצרים, לוגו של חברות ואתרי אינטרנט.
- צור גרפיקה ואנימציה מורכבת, תוך שימוש בשיפוט עצמאי, יצירתיות וציוד מחשב.
- צור אובייקטים או תווים שנראים כמו חיים על ידי מניפולציה של אור, צבע, מרקם, צל ושקיפות, או מניפולציה של תמונות סטטיות כדי לתת אשליה של תנועה.
- היה אחראי ליישם את פיתוח הסיפור, הבימוי, הקולנוע והעריכה על אנימציה ליצירת לוחות סיפורים המציגים את זרימת האנימציה וממפים סצנות ודמויות מפתח.
- היה אחראי לפתח תדרוכים, חוברות, מצגות מולטימדיה, דפי אינטרנט, מוצרי קידום מכירות, איורים טכניים ויצירות מחשב לשימוש במוצרים, מדריכים טכניים, ספרות, ניוזלטרים ומצגות שקופיות.
- שיתוף פעולה בעיצוב והפקה של קמפיינים מולטימדיה, טיפול בתקצוב ותזמון, וסיוע באחריות כמו תיאום ייצור, עיצוב רקע ומעקב אחר התקדמות.
הוראה והערכה
באופן כללי, המודולים של עיצוב גרפי ואנימציה נלמדים בתערובת של תיאוריה ופרקטיקה יישומית. עם זאת, גישות פדגוגיות משתנות במידה ניכרת ממודול למודול.
רוב המודולים בקורס נלמדים בשיטת ביקורת למידה מבוססת פרויקטים מסורתית הנפוצה לרוב קורסי האמנות, הקולנוע והאנימציה. התלמידים עובדים על פרויקטים המוגבלים על ידי אילוצים ואלו המתייחסים לקריטריונים שנועדו סביב מטרות הלמידה של המודול. התלמידים עוסקים בביקורת קבוצתית על הפרויקט המוגמר, הבונה את אוצר המילים שלהם בנושא ואת יכולתם לנתח ולשפר את עבודתם.
הציון ברוב המודולים הספציפיים לעיצוב גרפי והנפשה יוערך על סמך פרויקטים.
אפשרויות קריירה
- אנימטור סרטים או משחקי וידאו לאולפן קולנוע או יוצר משחקי וידאו.
- מעצב גרפי בחברה אורקולית.
- אומן חזותי למפתח אינטרנט רב-פנים.
מתווה תכנית תואר 4 שנים
שנה 1
סמסטר א '
- ENG 101 הרכב אנגלי 1
- MAT 120 מבוא לניתוח נתונים, הסתברות וסטטיסטיקה
- 101 היסטוריה של הים התיכון
- GRD 101 מבוא לעיצוב חזותי
- בחירה חופשית
סמסטר ב '
- ENG 102 קומפוזיציה אנגלית 2
- BIO 101 אחדות החיים
- REL 101 עולמות דתיים בהיבט השוואתי
- GRD 111 ציור והדמיה
שנה 2
סמסטר א '
- COM 101 מבוא לתקשורת רב תרבותית
- CHE 101 או PHY 101 חקירה מדעית GE
- PSY 101 מבוא לפסיכולוגיה
- ATH 101 אמנויות הים התיכון
- GRD 201 ציור דמויות ואנטומיה
סמסטר ב '
- PHI 101 מבוא לפילוסופיה
- מבוא לסוציולוגיה
- ATH 201 תולדות האמנות העולמית
- כלי אמנות דיגיטליים GRD 211
- סקר יסודי פתוח (עם מעבדה)
שנה 3
סמסטר א '
- GRD 301 זמן, תמונה, צליל
- GRD 311 ציור וצבע
- GRD 321 עיצוב ודוגמנות
- אנימציה GRD 331 אני: תנועה ושיטות
- אתי יישומית PHI 102
סמסטר ב '
- הנפשת תווים תלת -ממדית GRD 341
- GRD 351 אנימציה II: הפקה
- GRD 361 עיצוב גרפי I: טיפוגרפיה
- GRD 371 Storyboarding and Narrative
שנה 4
סמסטר א '
- GRD 411 עיצוב גרפי II: פתרון בעיות חזותיות
- גרפיקת תנועה GRD 421
- עיצוב חזותי GRD 431 למשחקים
- פרויקט תזה GRD 461 I
סמסטר ב '
- GRD 441 עיצוב גרפי III: עיצוב אתרים
- פרויקט משחק בינתחומי GRD 451
- פרויקט עבודת גמר GRD 462 II
תוצאת התוכנית
התואר הראשון בעיצוב גרפי ואנימציה הוא תואר בעל אוריינטציה מקצועית המספק לסטודנטים בסיס חזק באמנות חזותית ועיצוב עבור מגוון רחב של מדיה, כולל מודפס, מדיה אינטראקטיבית, קולנוע וטלוויזיה. התכנית מציעה לסטודנט הזדמנות ליצור תכנית לימודים בין-תחומית שתעשיר את הידע והמיומנויות שהבוגר לוקח לענף המתפתח כל הזמן. במהלך שלב התזה בשנה האחרונה, הסטודנטים מסוגלים לחקור את תחומי העניין הספציפיים שלהם לעומק בפרויקט בניהול עצמי.
ידע שנרכש
- הכרת טכניקות ושיטות ייצור, תקשורת והפצה של מדיה.
- ידע בטכניקות עיצוב, כלים ועקרונות המעורבים בהפקת תוכניות טכניות מדויקות, שרטוטים ומודלים.
- הכרת התיאוריה והטכניקות הנדרשות להלחנה, הפקה וביצוע של יצירות אמנות חזותית.
- ידע בציוד אלקטרוני ובחומרה ותוכנה מחשבים, לרבות יישומים.
מיומנויות שנרכשו
שימוש בהיגיון ובנימוקים כדי לזהות את החוזקות והחולשות של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.
- ניהול הזמן של האדם ושל אחרים.
- בהתחשב בעלויות וביתרונות היחסיים של פעולות פוטנציאליות כדי לבחור את המתאימה ביותר.
- הבנת ההשלכות של מידע חדש על פתרון בעיות וקבלת החלטות נוכחיים ועתידיים כאחד.
- הפגינו את עקרונות התקשורת בעיצוב גרפי, תוך הצגת היכולות היצירתיות והטכניות המייצרות פרויקטים מוצלחים של עיצוב גרפי חדשני במגוון מדיות.
- הפגינו בסיס מוצק בעיצוב ובאמנות סטודיו מסורתית, ויוכלו להשתמש במיומנויות אלו על מנת לתקשר בצורה יעילה באמצעים חזותיים.
- להבין ולהשתמש במגוון רחב של כלי עיצוב ואנימציה דיגיטליים.
- רכוש מיומנויות אנימציה הנחוצות לקריירה בגרפיקה בתנועה, פיתוח משחקים, סרטי אנימציה תלת מימד ודו מימדיים, טלוויזיה או אנימציית אפקטים.
- השתמש בכישורי ניהול עצמי כדי לעבוד עם רמה גבוהה של אוטונומיה על פרויקטים יצירתיים בניהול עצמי.
- יישם את השימוש ב-Pre-Visualization, Storyboarding וטכניקות טרום-ייצור חיוניות כדי לפתח מושגים המצאתיים מורכבים.
- ליישם כישורי פתרון בעיות יצירתיים על מגוון בעיות מופשטות.
- הפקת תיק עיצוב ואנימציה מקצועי ומקורי וסליל.
כישורים
- צור רעיונות יוצאי דופן או חכמים לגבי נושא או מצב נתון, או פתח דרכים יצירתיות לפתרון בעיה.
- צור מדיה חזותית באמצעות חומרה ותוכנה מחשב.
- צור עיצובים חדשניים, קונספטים ופריסות לדוגמה, המבוססים על ידע של עקרונות פריסה ומושגי עיצוב אסתטיים.
- צור גרפיקה ופריסות עבור איורי מוצרים, לוגו חברה ואתרי אינטרנט.
- צור גרפיקה ואנימציה מורכבת, תוך שימוש בשיקול דעת עצמאי, יצירתיות וציוד מחשב.
- צור אובייקטים או דמויות שנראים כמו חיים על ידי מניפולציה של אור, צבע, מרקם, צל ושקיפות, או מניפולציה של תמונות סטטיות כדי לתת אשליה של תנועה.
- היה אחראי ליישם פיתוח סיפור, בימוי, צילום ועריכה באנימציה כדי ליצור לוחות תכנון המציגים את זרימת האנימציה וממפים סצנות מפתח ודמויות.
- היה אחראי לפיתוח תדרוכים, חוברות, מצגות מולטימדיה, דפי אינטרנט, מוצרי קידום מכירות, איורים טכניים ויצירות אמנות ממוחשבות לשימוש במוצרים, מדריכים טכניים, ספרות, ניוזלטרים והצגת שקופיות.
- שיתוף פעולה בתכנון והפקה של קמפיינים מולטימדיה, טיפול בתקצוב ותזמון, וסיוע באחריות כמו תיאום הפקה, עיצוב רקע ומעקב אחר התקדמות.
אפשרויות קריירה
- אנימטור של סרטים או משחקי וידאו לאולפן קולנוע או ליוצר משחקי וידאו.
- מעצב גרפי בחברה אורקולית.
- אמן חזותי למפתח אתרים רב פנים.
קבלה
תכנית לימודים
הוראה והערכה
באופן כללי, מודולי העיצוב הגרפי והאנימציה נלמדים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה יישומית. עם זאת, גישות פדגוגיות משתנות באופן מהותי ממודול למודול.
רוב המודולים בקורס נלמדים בשיטת ביקורת הלמידה המסורתית המבוססת על פרויקטים המשותפת לרוב קורסי האמנות, הקולנוע והאנימציה. התלמידים עובדים על פרויקטים המוגבלים על ידי אילוצים ואלה מתייחסים לקריטריונים שתוכננו סביב יעדי הלמידה של המודול. התלמידים עוסקים בביקורת קבוצתית על הפרויקט המוגמר, הבונה את אוצר המילים שלהם בנושא ואת יכולתם לנתח ולשפר את עבודתם.
הציון ברוב המודולים הספציפיים לעיצוב גרפי ולאנימציה יוערך על סמך פרויקטים.
מתווה תכנית 4 שנים לתארים
שנה 1
סמסטר א'
- ENG 101 הרכב אנגלית 1
- MAT 120 מבוא לניתוח נתונים, הסתברות וסטטיסטיקה
- HIS 101 תולדות הים התיכון
- GRD 101 מבוא לעיצוב חזותי
- קורס בחירה חופשי
סמסטר ב'
- ENG 102 הרכב אנגלית 2
- BIO 101 אחדות החיים
- REL 101 עולמות דתיים בפרספקטיבה השוואתית
- GRD 111 ציור והדמיה
שנה 2
סמסטר א'
- COM 101 מבוא לתקשורת רב-תרבותית
- CHE 101 או PHY 101 חקירה מדעית GE
- PSY 101 מבוא לפסיכולוגיה
- ATH 101 אומנויות הים התיכון
- GRD 201 ציור איור ואנטומיה
סמסטר ב'
- PHI 101 מבוא לפילוסופיה
- SOC 101 מבוא לסוציולוגיה
- ATH 201 תולדות האמנות העולמית
- GRD 211 כלי אמנות דיגיטליים
- פתח סקר יסודי (עם מעבדה)
שנה 3
סמסטר א'
- GRD 301 זמן, תמונה, צליל
- GRD 311 ציור וצבע
- GRD 321 עיצוב ומידול
- GRD 331 אנימציה I: תנועה ושיטות
- PHI 102 אתיקה יישומית
סמסטר ב'
- GRD 341 3D Character Animation
- GRD 351 אנימציה II: הפקה
- GRD 361 עיצוב גרפי I: טיפוגרפיה
- GRD 371 סטוריבורד ונרטיב
שנה 4
סמסטר א'
- GRD 411 עיצוב גרפי II: פתרון בעיות ויזואלי
- GRD 421 Motion Graphics
- GRD 431 עיצוב חזותי למשחקים
- GRD 461 פרויקט תזה I
סמסטר ב'
- GRD 441 עיצוב גרפי III: עיצוב אתרים
- פרויקט משחק בין-תחומי GRD 451
- GRD 462 פרויקט תזה II
שכר לימוד בתוכנית
מלגות ומימון
מלגות המבוססות על שלושה סוגים: הכשרון (ביצועים אקדמיים גבוהים) או ספורטאי או צורך פיננסי.