תואר ראשון בעיצוב תקשורת חזותית
Kadir Has University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Istanbul, טורקיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 12,000 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* לשנה.
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
הבוגרים שלנו מסוגלים לעצב ולהוביל תקשורת תקשורת דור חדש.
המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית נועדה לגייס אנשים שיעבדו כמתכנני תקשורת מומחים בתחומי התקשורת, הטלוויזיה, האמנות והתכנון.
בוגרים פרופיל: בוגרי יכולים לייצר עבודות בתחומים יצירתיים כגון צילום, וידאו, עיצוב אתרים, ממשק, עיצוב אינטראקטיבי, עיצוב שירות, עיצוב משחקים, גרפיקה וגרפיקה.
למה KHAS חזותית עיצוב תקשורת: המחלקת שלנו מספקת לסטודנטים את היכולת לפתור בעיות על ידי טבילת תלמידי מגוון רחב של התיאוריות והפרקטיקות של אמנות ועיצוב.
כדי להרחיב את המומחיות שלהם, התלמידים שלנו עשויים לקבל תואר כפול או קטן משני מחלקות אחרות. ועדת הייעוץ המובילה שלנו, המורכבת מחלוצי הענף, תורמת באופן משמעותי לתוכן ומבנה התכנית המתפתחת שלנו בתחום החינוך לתקשורת חזותית. כמו כן אנו עוקבים בקפדנות אחר הדרישות ההולכות וגדלות של המגזר ומגיבים לסדנאות בהובלת מעצבים, אמנים ומאים.
לימודים בחו"ל הזדמנויות: המחלקה שלנו יש הסכם תואר כפול עם Coventry University (CU) בבריטניה. התלמידים שלנו מסוגלים לסיים עם תואר כפול לאחר סיום השנה האחרונה שלהם במחלקה קשורה של CU.
אפשרויות הקריירה: בארבע שנות לימוד, התלמידים שלנו רוכשים תיק עשיר של עבודה המיוצרת באמצעות כלי מדיה שונים, טכניקות ותיאוריות המספקות לבוגרים שלנו הזדמנויות תעסוקה בתחומים הבאים:
- עיצוב (גרפיקה ההצעה, ממשק יישומים ניידים, עיצוב המשחק, עיצוב שירות, עיצוב אתרים, אנימציה);
- כיוון יצירתי (פרסומת, אמנות וצילום);
- הפקה ופוסט-פרודקשן (קולנוע וטלוויזיה);
- השכלה גבוהה (תואר שני ותואר שלישי באמנות, עיצוב ותקשורת).
ההסמכה הוענקה / רמת ההסמכה
עמית ובוגר (רמה 6)
דרישות קבלה
על המועמדים לקבל את הציונים הנדרשים מהבחינה למעבר לבחינות הגבוהות (YGS), מבחן מבחן מחזור ראשון (LYS / TS 1) ובדיקת העברה ישירה (DGS). מיקומים מאורגנים באופן מרכזי על ידי בחירת סטודנטים ומיקום מיקום (ÖSYM). סטודנטים בינלאומיים המבקשים להגיש את התכנית חייבים לעמוד בקריטריונים לקבלה שנקבעו על ידי Kadir Has University . סטודנטים יכולים לעבור לתוכנית על ידי ביצוע תקנות Kadir Has University על בסיס ההעברה האופקית. (מידע נוסף: http:. // www KHAS .edu.tr)
הכרה בלימודים קודמים
סטודנטים עשויים להיות פטורים לקורסים מסוימים במוסדות אחרים באישור הדיקן בפקולטה או במכון הרלוונטי.
דרישות סיום הלימודים
התלמידים נדרשים להשלים בהצלחה את כל הקורסים בתכנית הלימודים המקובלת על ידי הסנאט (240 ECTS קרדיטים) ויש להם ממוצע מינימלי של נקודת ציון ממוצעת של 2.00 / 4.00.
הגדרת התוכנית
מחלקת הפרסום מכוונת לחינוך מומחים עתידיים בתחום הפרסום, שיתרמו לתקשורת ולתקשורת על-ידי עבודה על פי העקרונות האתיים של המקצוע, ומי יאסוף תיאוריה ומעשה בדרכים יצירתיות ויעשיר את כשרונותיהם בידע מעמיק של המתודולוגיה.
תוצאות התוכנית
- להיות מסוגל להפגין חשיבה ביקורתית ומיומנויות ניתוח מוכשר עם הידע ברמה גבוהה של תחומי התקשורת, מדעי הרוח, ומדעי החברה.
- להיות מסוגל להפגין חשיבה יצירתית, ייחודית ובלתי תלויה בדרך להשתתף באופן פעיל בתקשורת דמוקרטית ולקחת חלק פעיל בהפקה.
- כדי להיות מסוגל לקשר תחומי תקשורת שונים, לפתח אסטרטגיות עבור מולטימדיה ותקשורת משולבת.
- כדי לקבל שליטה על טכנולוגיות ואסטרטגיות של פיתוח תקשורת בתחומי פרסום, ניהול ויזמות עם מדיה חדשה; יהיה מסוגל להפעיל ולהפוך את התהליך הזה.
- לאמץ את האחריות החיונית ואת ההתחייבויות האתיות של המקצוע שלהם עם הכישורים והידע שנרכשו.
- כדי להיות מסוגל להשתתף בסביבת עבודה מקצועית עם חזון פעיל, פרודוקטיבי ואחראי.
- כדי לקבל ידע, מיומנויות, והיענות כדי לאפשר להם להיות מסוגלים למצוא הזדמנויות עבודה בארץ ומחוץ למדינה בתחומים השונים של תעשיית התקשורת.
- להיות מסוגל לתקשר באופן פעיל באנגלית ובשפות אחרות אשר הם למדו על מנת לשפר את הכישורים המקצועיים שלהם למצוא הזדמנויות עבודה בינלאומיות.
- כדי לקבל את היכולת להביא טכניקות מחקר וטכנולוגיה יחד באמצעות שיטות שונות.
- כדי להיות בעל מומחיות בתאוריות מולטימדיה וטכנולוגיות, עיצוב, יישום של עיצוב ועל ידי שימוש בידע זה הם יוכלו לנתח את המוצרים מולטימדיה מושגית.
- כדי להיות מסוגל ליישם את השיטות המשמשות לניתוח אמנות עכשווית ותרבות חזותית.
פרופילים תעסוקתיים של בוגרים
הבוגרים מועסקים בסוכנויות פרסום, מחלקות שיווק של תאגידים / ארגונים לא ממשלתיים / מוסדות ממשלתיים, חברות לתכנון מדיה, ובארגונים אחרים הקשורים לתקשורת.
גישה ללימודים נוספים
בוגרים יכולים להגיש מועמדות ללימודים לתואר שני (מחזור 7 ו -8) בתוכניות קשורות.
הערכה שאלונים
שאלון שאלון שביעות רצון
שיתוף פעולה בינלאומי
תוכנית חילופי סטודנטים של ארסמוס.
קבלה
תוצאת התוכנית
תוצאות התוכנית
- להיות מסוגל להפגין חשיבה ביקורתית ומיומנויות ניתוח מוכשר עם הידע ברמה גבוהה של תחומי התקשורת, מדעי הרוח, ומדעי החברה.
- להיות מסוגל להפגין חשיבה יצירתית, ייחודית ובלתי תלויה בדרך להשתתף באופן פעיל בתקשורת דמוקרטית ולקחת חלק פעיל בהפקה.
- כדי להיות מסוגל לקשר תחומי תקשורת שונים, לפתח אסטרטגיות עבור מולטימדיה ותקשורת משולבת.
- כדי לקבל שליטה על טכנולוגיות ואסטרטגיות של פיתוח תקשורת בתחומי פרסום, ניהול ויזמות עם מדיה חדשה; יהיה מסוגל להפעיל ולהפוך את התהליך הזה.
- לאמץ את האחריות החיונית ואת ההתחייבויות האתיות של המקצוע שלהם עם הכישורים והידע שנרכשו.
- כדי להיות מסוגל להשתתף בסביבת עבודה מקצועית עם חזון פעיל, פרודוקטיבי ואחראי.
- כדי לקבל ידע, מיומנויות, והיענות כדי לאפשר להם להיות מסוגלים למצוא הזדמנויות עבודה בארץ ומחוץ למדינה בתחומים השונים של תעשיית התקשורת.
- להיות מסוגל לתקשר באופן פעיל באנגלית ובשפות אחרות אשר הם למדו על מנת לשפר את הכישורים המקצועיים שלהם למצוא הזדמנויות עבודה בינלאומיות.
- כדי לקבל את היכולת להביא טכניקות מחקר וטכנולוגיה יחד באמצעות שיטות שונות.
- כדי להיות בעל מומחיות בתאוריות מולטימדיה וטכנולוגיות, עיצוב, יישום של עיצוב ועל ידי שימוש בידע זה הם יוכלו לנתח את המוצרים מולטימדיה מושגית.
- כדי להיות מסוגל ליישם את השיטות המשמשות לניתוח אמנות עכשווית ותרבות חזותית.
סטודנטים אידיאליים
פרופיל הבוגרים: הבוגרים מסוגלים לייצר עבודות בתחומים יצירתיים כמו צילום, וידאו, עיצוב אתרים, ממשקים ועיצוב אינטראקטיבי, עיצוב שירותים, עיצוב משחקים וגרפיקה בתנועה.
אפשרויות קריירה
אפשרויות קריירה:
בארבע שנות השכלתם, הסטודנטים שלנו רוכשים תיק עבודות עשיר המופק באמצעות כלי מדיה, טכניקות ותיאוריות שונות המספקים לבוגרים שלנו הזדמנויות עבודה בתחומים:
- עיצוב (גרפיקה ההצעה, ממשק יישומים ניידים, עיצוב המשחק, עיצוב שירות, עיצוב אתרים, אנימציה);
- כיוון יצירתי (פרסומת, אמנות וצילום);
- הפקה ופוסט-פרודקשן (קולנוע וטלוויזיה);
- השכלה גבוהה (תואר שני ותואר שלישי באמנות, עיצוב ותקשורת).
פרופילים תעסוקתיים של בוגרים
הבוגרים מועסקים בסוכנויות פרסום, מחלקות שיווק של תאגידים / ארגונים לא ממשלתיים / מוסדות ממשלתיים, חברות לתכנון מדיה, ובארגונים אחרים הקשורים לתקשורת.