תואר ראשון בשיווק אופנה
IFA Paris
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Paris, צרפת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
3 - 3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 8,400 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* דמי בקשה 150 יורו - שכר לימוד: 5800 אירו לתוכנית המקוונת
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
IFA Paris תואר ראשון מוסמך על ידי FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- משך הלימודים: תוכנית 3 שנים באנגלית
- קמפוסים: פריז
- פורמט: גמיש
- נקודות זכות ECTS: 180
- דמי בקשה: € 150
- שכר לימוד/שנה: 8,400 € בפריז, 7,400 € בפריז
- מוגבל ל: 25 תלמידים בכיתה
"מאחורי כל מעצב מצליח יש איש עסקים מצליח"
מבוא
לתואר ראשון בשיווק אופנה מבנה חדשני המשפר את האפשרות לקבל תוכנית לימודים עסקית חזקה לאופנה המעוררת יצירתיות וכישרון תוך בחינת הדיכוטומיות בין מזרח למערב מבחינת אסטרטגיות לשיווק, תקשורת, הפצה ומיתוג. הוא סומך על שנה ראשונה נפוצה עם התמחות ויזואלית לתואר ראשון ומיועד לפצל לשני קורסים שונים לשנה השנייה והשלישית, על מנת לתת ידע מעשי וספציפי יותר של ההתמחות המועדפת, ומסתיים בסיום הלימודים הספציפי. .
המודולים מציעים הכשרה מערכתית, אתגר מתמיד לכל התלמידים שעוברים כל יכולת ספציפית באמצעות מטלות בודדות, עבודת צוות וגילוי התעשייה. היישום המעשי של הידע התיאורטי מתחייב על ידי טיולי שטח וסדנאות הניתנות על ידי מומחי אופנה, עסקים, מיתוג ושיווק.
בעוד שהתוכנית בנויה סביב מודולים וחוויות למידה ייחודיות, גולת הכותרת היא הסגל שלנו למרצים מיומנים ומניעים שמגיעים ביותר מ -20 מדינות שונות. כור ההיתוך החינוכי האמיתי הזה מאפשר לתלמידים ליהנות מפרספקטיבות תרבותיות שונות אשר בתורן מעוררות את נטייתם לנתח ולפתור נושאים בדרכים יצירתיות ולא שגרתיות.
לסטודנטים שנרשמו לתכנית IFA Paris תואר ראשון בשיווק אופנה יש אפשרות לבחור באוניברסיטת FEDE באירופה לתואר ראשון בשיווק בסוף השנה השנייה של התוכנית לתואר ראשון בשיווק אופנה ולקבל פרס משולש:
- התואר הראשון בשיווק אופנה מאת IFA Paris
- תואר ראשון באירופה בשיווק מאת FEDE*
- המדינה מוסמכת לתעודה עם רישום ברמה 2 ב- Competence France ** (הידועה בעבר בשם RNCP) הנושאת את הכותרת "שיווק אחראי ומסחרי"
סטודנטים שזכו לתעודה מוסמכת ברמה 2 של "שיווק אחראי ומסחרי" ייהנו מהכרה של ממשלה המאשרת שהתכנית שלהם שווה ערך לתואר ראשון. בעל תעודת רמה 2 מאפשר לסטודנטים להיכנס לתוכניות לתואר שני המוצעות על ידי אוניברסיטאות ציבוריות. צרפת כשירות (או אישורי RNCP) מוכרת גם בינלאומית על ידי גופים רגולטוריים שונים (QAA בבריטניה, YoK בטורקיה, AQA באוסטרליה, MOE סינית, עד כמה שם).
שלוש השנים שבונות הקורס תואמות את 3 הרמות המזוהות במסגרת ההשכלה הגבוהה. הקורס בנוי בהתאם לעקרונות אמנת בולוניה ומעניק למשתתפים, עם השלמתו, סך של 180 ECTS (60 ECTS בשנה).
קבלה
תכנית לימודים
מבנה הקורס
שנה ראשונה
במסגרת ההשכלה הגבוהה, השנה הראשונה מתאימה לרמה 4 של האוניברסיטה העברית. הסטודנטים עוקבים אחר מודולי ליבה על מנת לגלות את היקום של עסקי האופנה. הם ירכשו מיומנויות בסיסיות בשיווק, תקשורת, חקר שוק, משאבי אנוש וחשבונאות על מנת להניח את הבסיס הפדגוגי של עקומת הלמידה שלהם.
קיבוץ מודולים:
- יסודות שיווק: המקום שבו התלמידים הולכים להכיר את עולם השיווק במסגרת רחבה.
- עקרונות שיווק בסיסיים פילוח, מיקוד ומיצוב התנהגות צרכנים תקשורת שיווקית בסיסית
- אופנה עסקי: הוא קיבוץ המודולים שבו התלמידים יכירו את הקריירה שלהם כיזמים.
- חשבונאות וסטטיסטיקה בסיסית משאבי אנוש תעשיית האופנה מחזור הפצת אופנה מיתוג אופנה פנורמה
- סביבת אופנה: זהו המודול הספציפי מאוד לפתיחת הליבות והספציפיות של קריירה באופנה, שבו התלמידים מודרכים ללמוד את יסודות היצירה.
- טיפולוגיה של בגד פיתוח מוצר תורת הצבעים ומגמות אופנה בעיצוב
- אופנה דיגיטלית: היא קבוצת המודולים שתאתגר מיומנויות מעשיות ואלקטרוניות, הנדרשות כדי להיות בבעלות מיומנת של כולם בתעשייה.
- Office Pack כישורי אינטרנט בסיסיים כישורים גרפיים
- לימודים תומכים: מספק לסטודנטים את הכלים הדרושים לפיתוח ההבנה שלהם לגבי ההתפתחות האישית, הקריירה והתעשייה שלהם.
- היסטוריה של אופנה עכשווית: תרבות אופנה חדשות אופנה פיתוח אישי ומקצועי מתודולוגיית עבודה.
שנה שניה
במסגרת ההשכלה הגבוהה, השנה השנייה מתאימה לרמה 5 של תיכון. בשלב זה של חווית הלמידה שלהם, הסטודנטים מוזמנים להתמחות בשיווק אופנה. הפוקוס מושם על תקשורת שיווקית עם שילוב מושלם של מודולים עסקיים ויצירתיים.
קיבוץ מודולים:
- יסודות שיווק: קיבוץ מודול זה מובנה סביב נקודות מבט אסטרטגיות ותפעוליות כאחד של שיווק אופנה על מנת לתת לסטודנטים הבנה עמוקה וחדשנית של המשמעת שלהם.
- שיווק אסטרטגי: מדיה ופרסום יחסי ציבור ותקשורת מותג ניהול קמעונאי קנייה ומרצ'נדייז סחורה חזותית
- עסקי אופנה: פרק שני זה יאפשר לסטודנטים להמשיך ולפתח את כישוריהם העסקיים והיזמיים.
- פיננסים ותקציב E-Fashion כלכלה חברתית גלובלית ומחקר שווקים מתעוררים
- סביבת אופנה: המודולים המרכיבים את הפרק השני מתמקדים בבניית בגדים.
- טכנולוגיית טקסטיל ייצור בגדים ואיכות קבצים טכניים
- לימודים תומכים: בשנה השנייה, קיבוץ מודול זה מהווה פלטפורמה לפיתוח כישורים מקצועיים ויצירתיים נוספים של התלמידים על מנת להפוך אותם למוכנים לשוק להתמחות בשנה השלישית שלהם.
- הכנה להתמחות אישית & פיתוח מקצועי כתיבה יצירתית 1 ו-2
- אופנה דיגיטלית: התלמידים יישמו את היסודות שנלמדו במהלך קיבוץ המודולים בשנה הראשונה שלהם כדי ליישם את כישוריהם ליצירת ביטחונות שיווקיים.
שנה שלישית
במסגרת ההשכלה הגבוהה, השנה השלישית מתאימה לרמה 6 של תיכון. בתהליך הסופי של חווית הלמידה שלהם, הסטודנטים יגייסו את כל הכישורים הניתנים להעברה שנרכשו בעבר על מנת להתגבר על האתגרים שמציבים להם פיתוח הפרויקט האישי שלהם. . סטודנטים שיבחרו בהתמחות שיווק אופנה יידרשו לייצר תוכנית שיווקית מקיפה תוך התמקדות באסטרטגיות מיתוג ותקשורת.
במקביל, התלמידים יצטרכו להשלים תקופת התמחות כדי ליישם את הידע התיאורטי שלהם בהקשר מעשי.
עומס סטודנטים לאורך 3 שנים
עומס עבודה כולל 3893 שעות
2257 שעות של הרצאות פנים אל פנים
1456 שעות של לימוד עצמי
180 שעות של נטוורקינג בתעשייה