תואר ראשון ויזואליזציה מדעית
Zurich University of the Arts
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Zürich, שווייץ
שפות
גֶרמָנִיָת
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
6 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
CHF 4,320 / per semester
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
המחקר בתואר ראשון במדע ויזואליזציה מעביר את היסודות המושגיים, היצירתיים והמתודולוגיים לתקשורת העכשווית של התוכן המדעי: ניכוס של טכניקות תצוגה מציאותיות-אשליות, שימוש באמצעי תקשורת שונים כגון אינטראקציה, למידה מרחוק, אנימציה תלת מימדית ומציאות וירטואלית ושיתוף פעולה עם המדע.
אפשרויות קריירה
בוגרי תואר ראשון במכללות ובאוניברסיטאות, במוסדות רפואיים, במוזיאונים או בחפירות ארכיאולוגיות. הם עובדים עבור משרדי עריכה, מו"לים או סוכנויות, או כמאיירים עצמאיים, מעצבים הדמיות בהקשר מדעי או מדעי פופולרי.
מטרה כשרה
תכנית הרווקים בת שישה הסמסטר מציגה את המיומנויות הבסיסיות הדרושות להעברת עובדות מדעיות מורכבות בצורה מדויקת, חדשנית ומושכת.
מבנה
מבנה התכנית מאפשר לתלמידים לנסות טכניקות שונות על שאלות קונקרטיות של תקשורת ידע. לשאלות של דידקטיקה, דרמטורגיה ומדיה תפקיד מרכזי כאן. התלמידים לומדים להסביר את הממצאים המדעיים ולהעבירם בצורה משכנעת. פרויקטי ההוראה המעשיים מאפשרים שיתוף פעולה הדוק עם מומחים ממוסדות וחברות מדעיים שונים. יש גם אפשרות להתמחות בתחום ידע.
תוכן הקורס
במהלך שנת הלימודים הראשונה תינתן תשומת לב מיוחדת לפיתוח ולהעמקה של מיומנויות טכניות וטכניות. על ידי עבודה מתמשכת לאחר התבוננות, התלמידים לומדים לתרגם במדויק את המרחב, האור, הצבע, המבנה והחומר, תוך פיתוח ההבנה שלהם של עיבוי והפשטה כבסיס לייצוג אשלוני.
בשנה השנייה של המחקר, ההתמקדות היא על תפיסה וגישור. רעיון חכם הוא חיוני להצלחת העברת ידע חזותי. יחד עם המרצים, התלמידים משתמשים בתוכן קונקרטי כדי לעבוד על פתרונות לנושאי השמה שוטפים. השימוש המופרז בקווי תוכן, עיצוב ואסתטיקה מתבטא ומשתקף. בהרחבת תמונת הידע לאינטראקציה, אנימציה תלת ממדית ומציאות מדומה אסטרטגיות דידקטיות מפתיעות ודרכי ראייה יוצאות דופן יכולות להתפתח ולבדוק.
שנת הלימודים השלישית כוללת ניתוח מעמיק של תחומי תעסוקה שונים ותנאיהם הספציפיים. התרגום של תוכן לתפיסה של גישור במגע אישי עם המומחים של המוסדות השותפים מאפשר לסטודנטים לבחון את שיתוף הפעולה ואת הדיאלוג עם המדענים וגם ליישם אותו הלכה למעשה עם עבודת הדוקטורט