תכנית לתואר בשיווק
Menlo College
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Atherton, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Aug 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
משווקים מסייעים בגדול לארגון להתמקד ב-"4 Ps" - מוצר, מחיר, מקום וקידום. הם עוזרים לזהות ולעצב מוצרים ושירותים נחוצים, לקבוע אסטרטגיות תמחור מתאימות, להבין כיצד לספק את המוצרים או השירותים הללו דרך ערוצי הפצה מתאימים ולקבוע כיצד לגרום ללקוחות להיות מודעים ומתעניינים באותם מוצרים ושירותים. אפשרויות הקריירה כוללות מכירות, פיתוח מוצרים, ניהול מוצרים, פרסום ומחקר שיווקי, בין היתר. אנשים עם רקע שיווקי חזק מצוידים היטב להפוך ליזמים ולפתח עסקים משלהם.
סטודנטים לשיווק מסיימים את תכנית הליבה בעסקים (39 יחידות) אותה לוקחים כל הסטודנטים לעסקים. תכנית הליבה מבטיחה שלכל המגמות העסקיות יש הבנה מוצקה של מכלול המיזם העסקי. לאחר מכן, מגמת השיווק מורכבת מקורסי חטיבה עליונה באסטרטגיית שיווק, חקר שוק, התנהגות צרכנים, שיווק באינטרנט, בתוספת קורסי בחירה עד ל-30 יחידות. נדרשת התמחות מכל מקצועות השיווק. ניתן לסיים את התואר בארבע שנות לימוד.
במגמת שיווק:
- התלמידים יוכלו לערוך מחקר ראשוני ומשני לזיהוי שווקים פוטנציאליים, צרכי/רצונות של צרכנים ופילוח שוק מתאים כתוצאה מלקיחת MKT 335 – מחקר שיווקי והשלמת פרויקט המחקר בו.
- התלמידים יוכלו לתאר צרכנים עבור קבוצה נתונה של מוצרים או שירותים ולהבין מדוע צרכנים מתנהגים כפי שהם מתנהגים ביחס להחלטות הקנייה שלהם כתוצאה מלקיחת MKT 436 - התנהגות צרכנים.
- התלמידים יבינו אסטרטגיות שיווק דיגיטלי הזמינות באינטרנט בהקשר של האלמנטים המסורתיים של מוצר, מחיר, מקום וקידום. התלמידים יוכלו ליצור תוכנית שיווק דיגיטלית למוצר או שירות כתוצאה מלקיחת MKT 437 - שיווק באינטרנט.
- התלמידים יוכלו לנתח בעיה מורכבת מבוססת שוק, לזהות פתרונות פוטנציאליים, להמליץ על אסטרטגיה ולהגן עליה כתוצאה מהכנת מקרים ב-MKT 409 – שיווק אסטרטגי.
פרופסורים
פביאן אגרס
לאן ג'יאנג
גלריה
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.